کارخانه دمپایی حوله ای مرغوب در مشهد

دمپایی یکی از نیازهای اصلی انسان است که در مدل های متنوعی تولید شده است یکی از این نمونه ها دمپایی حوله ای مرغوب می باشد که برای بعد از استحمام کردن به کار می رود. این دمپایی یکی از اجزا ست حوله می باشد.

کارخانه دمپایی حوله مرغوب در مشهد آن را با بهترین الیاف تولید کرده است و با رنگ های متنوعی آن را به فروش می رساند مشتریان می توانند از طریق سایت فروش این محصول را خریداری نمایند.

کارخانه دمپایی حوله ای مرغوب در مشهد

نشانه های دمپایی حوله ای مرغوب

نشانه های دمپایی حوله ای مرغوب برای خرید یک دمپایی حوله ای باید به مواردی دقت کرد و به نشانه های یک دمپایی حوله ای مرغوب دقت کنید. یک دمپایی خوب ول از همه باید از الیافی تولید شده باشد که با آناتومی بدن سازگار باشد و به پوست پا آسیب نرساند. مسئله مهم دیگر این است که این الیاف آب را به خوبی جذب خود کنند تا پا زود خشک شود.

از دیگر نشانه ها می توان به دوخت آن اشاره کرد چون برخی از این دمپایی ها به دلیل نحوه دوخت بدی که دارند موجب اذیت پا می شوند مثلا داخل دوخت گره دارد و یا بسیار تنگ یا گشاد دوخته شده که پا را دچار مشکل می کند.

رنگ بندی متنوع این محصولات نیز حائز اهمیت است که معمولا خانم ها رنگ های شاد و برای مردان رنگ های تیره مناسب تر می باشد و این یک امر کاملا سلیقه ای می باشد. دمپایی حوله ای باید نرم و راحت باشد یا زبر و خشن نباشد تا پا دچار مشکل شود. همچنین این دمپایی ها باید مقاوم باشند و تا مدتی دوام داشته باشند و بر اثر خیس شدن پاره یا خراب نشوند.مقاومت بالایی در برابر سایش داشته باشند و با پوشیدن زیاد پاره نگردد.

 

قیمت فروش دمپایی حوله ای ایرانی

قیمت فروش دمپایی حوله ای ایرانی فروش دمپایی حوله ای ایرانی با تنوع رنگ بالا و با کیفیت فوق العاده همراه است و افرادی که قصد خرید از این مجموعه دارند می توانند به تعداد نیاز و هر رنگی را که دوست دارند از سایت این مجموعه سفارش دهند و به صورت عمده و با قیمتی مناسب آن را بخرند.

قیمت دمپایی حوله ای در این سایت ارزانتر از محصولات مشابه است چون این کالا مستقیما از تولید کننده خریداری می شود و واسطه ها در این بین نقشی ندارند. برخی از موارد وجود دارند که بر این قیمت گذاری موثر باشند مانند جنس الیاف دوخت دمپایی و هزینه های که بابت تولید این محصول وجود دارد مانند هزینه تولیدی و کارگرانی که در آنجا مشغول به کار می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما