مرکز فروش حوله تن پوش به صورت عمده در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله نوزاد ارزان با فروش حوله تن پوش نوزاد توانسته است با تهیه و تولید حوله های بچه گانه و نوزادی نامی نیک در زمینه صنعت تولید حوله ارزان و باکیفیت در سطح کشور به ثبت رساند.

خرید اینترنتی حوله نوزاد

خرید اینترنتی حوله نوزاد

گروه تولیدی زرین ساپ با ایجاد وبسایت رسمی و کانال های اجتماعی مجازی از قبیل اینیستاگرام ZARRINSAPTOWEL و تلگرام ZARRINSAP1و اپلیکیشن واتساپ این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا با انتخاب محصول دلخواه و ثبت سفارش حوله نوزادی دلخواه خود را انتخاب نموده و جنس دلخواه خود را تحویل بگیرند. از آنجا که پوست نوزاد بسیار نازک و حساس است حوله‌ای که برای او انتخاب می‌کنید باید کمترین پرز را داشته باشد و آنقدر نرم باشد که در لمس با پوست او،‌ هیچ آسیبی به آن وارد نکند.

بهترین ماده به کار رفته در حوله نوزاد پنبه است. حوله‌های پنبه‌ای نرم بوده و بسیار جاذب است و به آرامی روی پوست قرار می‌گیرد. یک حوله خوب باید صد درصد نخ پنبه باشد و ترکیبات نخ پلی استر، فلامنت و نایلون نباید در بافت آن باشد.

خرید حوله کودک و نوزاد

خرید حوله کودک و نوزاد

حمام کردن به صورت روزمره و درصورت امکان در زمان معینی از روز به کودک احساس آرامش و طراوات می‌دهد. حوله و خشک‌کن نوزادی از جمله لوازم ضروری برای خشک کردن و جذب رطوبت بدن نوزاد هستند.

پخش عمده حوله نوزاد ارزان

پخش عمده حوله نوزاد ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از نیروی کارشناسان فعال و نیروهای کاردان در بخش اجرایی کارخانه جات تولیدی زرین ساپ توانسته است انواع مدل های حوله نوزاد را طبق در خواست مشتری به صورت عمده در سراسر کشور پخش نموده و محصولات حوله ای خود را متناسب با شان و منزلت مشتریان گرامی تحویل خریداران نماید.

قیمت سرویس حوله ی نوزاد

قیمت سرویس حوله ی نوزاد

گروه تولیدی زرین ساپ با فروش حوله تن پوش و تعیین قیمت سرویس حوله نوزاد متناسب با بودجه افراد و توان مالی مشتریان و تولید محصولات با درجه ی کیفی بسیار بالا توانسته است به عنوان یکی از قطب های فروش سرویس حوله نوزاد ارزان در سطح کشور شناخته شود و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش محصولات حوله ای همواره بهترین خدمات را حضور مصرف کنندگان ارائه دهد.

فروش حوله تن پوش نوزاد

فروش حوله تن پوش نوزاد

در هنگام فروش حوله تن پوش ، حوله نوزاد از لوازم ضروری وسایل حمام، استخر و سونا می باشد. شاید شما نیز جزو افرادی باشید که در انتخاب حوله نوزاد به مواردی همچون طرح و رنگ اهمیت می دهید و معیار اصلی خود برای انتخاب حوله را تناسب رنگ و طرح حوله با سایر وسایل حمام یا اتاق خواب کودک قرار می دهید. اما بایستی بدانید که معیار مهم دیگر در انتخاب حوله وجود دارد که نبایستی از آنها غافل باشید و آن کیفیت و جنس خوب حوله می باشد. این معیار را می توانید به راحتی با لمس کردن و دست کشیدن روی حوله خود بسنجید. هر چه نرمی و لطافت حوله بیشتر باشد نشان دهنده ی بکار برده شدن الیاف مرغوب تر در بافت حوله می باشد.

خرید حوله پالتویی بچه گانه

خرید حوله پالتویی بچه گانه

امروزه مردم به جای استفاده از حوله های ساده از تن پوش های طرحدار و رنگی برای بچه خود استفاده می کنند. این لباس ها در همه سایزی تولید می شوند؛ و استقبال کنندگان زیادی دارند. تولید کنندگان با طراحی های جدید به بازار این منسوجات رونق زیادی بخشیده اند. خریدار حوله با مراجعه به مراکز پخش حوله تن پوش بچه گانه طرح دار به راحتی می تواند؛ جنس ایده آل خود را با قیمت مناسب خریداری کند و فروش حوله تن پوش خود را به سرانجام برسانند.

 

وزن حوله نوزاد

وزن حوله نوزاد

یک حوله نوزاد خوب معمولا سنگین‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد بنابراین حتما آن را دست بگیرید و وزن آن را حس کنید تا مطمئن شوید زیادی نازک نیست. با توجه به طیف گسترده انواع حوله در بازار باید مطمئن شوید که حوله نوزاد جذب مناسبی دارد و به سرعت فرزندتان را خشک می‌کند.

نحوه شستشو و نگهداری حوله نوزاد

نحوه شستشو و نگهداری حوله نوزاد

شستشوی حوله در سلامت نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. سعی کنید تا حد الامکان حوله را در دمای بالای ۸۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید، چون اکثر میکروب ها در دمای بالای ۷۷ نابود می شوند.به صورت جداگانه حوله تان را شستشو دهید و سعی کنید برای خودتان یا هرشخصی دیگر حوله ای جداگانه قرار دهید. سعی کنید هر چند روز یک بار حوله را مورد شستشو قرار دهید.بعد از شستن بهتر است حوله نوزاد را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار داده و در جایی خشک و غیر نمناک نگهداری کنید تا از نفوذ باکتری و میکروب در امان باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما