قیمت تولید حوله تبلیغاتی زرین ساپ

گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا به عنوان مرکز تولید حوله تبلیغاتی مدرن، تمامی اهداف تبلیغاتی مرکز سفارش دهنده و ارگان های حقیقی و حقوقی را تحت پوشش قرار دهد.

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

چاپ روی حوله یکی از انواع چاپ های روی پارچه محسوب می گردد . پیشرفت های روز افزون و گسترده صنعت چاپ در سراسر جهان از جمله ایران توانسته است روز به روز متد ها و ایده های چاپ در حیطه های مختلف از جمله حوله را به فعالان در این زمینه عرضه نموده و عامل اصلی ایجاد طرح و خلاقیت های جدید در این صنعت باشد.

 

قیمت تولید حوله تبلیغاتی زرین ساپ

قیمت تولید حوله تبلیغاتی

بدیهی است که قیمت حوله تبلیغاتی تحت تأثیر عوامل زیادی قرار می‌گیرد و متأثر از آن‌ها کم یا زیاد می‌شود. برخی عوامل تأثیرگذار همچون کیفیت چاپ یا بافت، تنوع رنگ، وزن، نوع نخ، نوع گلدوزی شرکت و کشور تولیدکننده وغیره بسیار مهم هستند. بنابراین معرفی یک نرخ واحد جهت تنوع بالای حوله‌های تبلیغاتی غیر حرفه‌ای است.

تولید حوله تبلیغاتی دستی

تولید حوله تبلیغاتی دستی

چاپ لوگو روی حوله، معمولاً روی حوله‌های دستی از رونق خوبی برخوردار است و امکان تولید آن در سایزهای متنوع امکان پذیر است. چاپ حوله تبلیغاتی در نمونه حوله‌های پالتویی و حمام نیز در بازار از رواج خوبی بهره مند است و بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند، از این نمونه‌ها جهت چاپ روی حوله استفاده کنند. تولید حوله تبلیغاتی زرین ساپ تبریز در سایزهای متنوعی به بازار عرضه می‌شود. اما نوع دیگری از دسته‌بندی نیز وجود دارد که بر اساس محل قرارگیری لوگو یا آرم روی حوله انجام می‌شود:

  • چاپ لوگو روی حاشیه یا بردر و متن حوله
  • چاپ لوگو روی حاشیه یا بردر حوله
  • چاپ لوگو روی متن حوله

مرکز تولید حوله تبلیغاتی

مرکز تولید حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی با توجه به نوع چاپ، طرح مورد نظر و رنگ های انتخاب شده، هزینه متفاوتی داشته و با کیفیت های متفاوتی نسبت به نوع دستگاه و مهارت طراحان خبره انجام می گیرد. کیفیت چاپ روی حوله و تصاویر درج شده در سطح آن، بسیار مهم بوده و در حفظ لطافت، نرمی و کیفیت حوله تاثیر به سزایی خواهد داشت.

 

چاپ حوله تبلیغاتی

چاپ حوله تبلیغاتی

امروزه شرکت‌ها از هر روشی جهت تبلیغات و شناسایی برند خود به مشتریان استفاده می‌کنند. با توجه به کیفیت منحصربه‌ فرد چاپ روی حوله، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها تمایل دارند که آرم و لوگوی خود را جهت تبلیغات روی حوله و سایر کالاهای بهداشتی چاپ کنند. تجهیزات و امکاناتی که جهت چاپ روی حوله به کار گرفته می‌شوند؛ بسیار پیشرفته است.

 

مزایای حوله تبلیغاتی

مزایای حوله تبلیغاتی

 

چاپ لوگو روی حوله مزیت‌های فراوانی دارد و بر رونق کسب‌وکارها تأثیر زیادی می‌گذارد. امروزه در بازاریابی مدرن از روش‌ها و شیوه‌های مختلفی برای جذب مشتری استفاده می‌شود. هدایای تبلیغاتی نقش پررنگی در تبلیغات دارند. چاپ لوگو روی حوله روشی است که بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسات برای تبلیغات وب‌سایت، محصولات و برند خود از آن استفاده می‌کنند.

انواع حوله تبلیغاتی

انواع حوله تبلیغاتی

چاپ لوگو روی حوله، آن را به نمونه حوله‌های تبلیغاتی در بازار تبدیل کرده‌است! اما گستره حوله‌های تبلیغاتی نیز بسیار وسیع است و امکان دسته‌بندی حوله از جهات مختلفی وجود دارد. حوله‌های تبلیغاتی در سایزها و ابعاد متنوعی تولید و روانه بازار می‌شوند.

همچنین رنگ‌بندی‌ها و کاربردها نیز دسته‌بندی‌های متفاوتی را ایجاد کرده‌است. حتی برخی نمونه‌های حوله تبلیغاتی در بازار یافت می‌شوند که درج آرم و لوگو را به‌صورت گلدوزی انجام می‌دهند. در ادامه انواع حوله‌های تبلیغاتی را از جهت کاربرد ذکر می کنیم:

  • حوله باشگاهی یا ورزشی
  • حوله حمام
  • حوله پالتویی
  • حوله دستی
  • حوله هتلی

ویژگی حوله تبلیغاتی

ویژگی حوله تبلیغاتی

یکی دیگر از ویژگی‌های تأثیرگذار در چاپ لوگو روی حوله دوام و ماندگاری فوق‌العاده حوله های تبلیغاتی است. از لحظه‌ای که چاپ لوگو روی حوله انجام می‌شود تا استفاده حوله تقریبا ۵ سال زمان می‌برد. اگر جنس و کیفیت حوله موردنظر مناسب باشد، امکان ماندگاری چاپ حوله تبلیغاتی افزایش پیدا می‌کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما