فروش دمپایی حوله ای عمده مدل عروسکی

فروش دمپایی حوله ای مدل عروسکی، امروزه به مقدار زیادی صورت می گیرد؛ چرا که دمپایی های مدل حوله، به دلیل فواید زیاد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. مراکز فروش، این محصول را به دو صورت جزئی و عمده به فروش می رساند.

خرید دمپایی حوله ای عمده، بسیار به صرفه تر از خرید جزئی آن است. همچنین دمپایی حوله ای به صورت عمده به خارج از کشور صادر می شود. 

فروش دمپایی حوله ای عمده مدل عروسکی

مدل های جدید دمپایی حوله ای

دمپایی حوله ای فواید زیادی دارد؛ یکی از این فواید، خشک کردن پا بعد از حمام می باشد. پوشیدن دمپایی حوله ای بعد از حمام از ابتلا به قارچ های پوستی، بین انگشتی و هم چنین بو گرفتن پا جلوگیری می کند.

دمپایی های حوله انواع متفاوتی دارند. بعضی از این محصول دارای منافذی، برای ورود و خروج هوا می باشند.
همچنین این محصول دارای طرح ها و رنگ بندی های گوناگون می باشد و مشتریان می توانند با سلیقه خود این محصول را خریداری کنند.
دمپایی های حوله ای بسیار لطیف و نرم هستند. این محصول را بیشتر در کنار تخت خواب ها قرار می دهند و با لباس خواب به پا می کنند.
یکی از مدل های این محصول مدل خز دار می باشد. این مدل ها بسیار زیبا، شیک و پر طرفدار هستند. همچنین این محصول بسیار سبک بوده و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.
این نوع دمپایی حوله ای بیشتر برای جهاز عروس و داماد و همراه با ست حوله خریداری می شود.
این محصول در سایز های متفاوت تولید می شود و برای همه سنین بسیار مناسب است.
مدل کودکانه این محصول برای بچه هایی که به مهد می روند مناسب است؛ چراکه از خستگی و ناراحتی پا جلوگیری می کند.
مقاومت این محصول در برخورد با آب و مواد شوینده بسیار بالا می باشد و مشتریان می توانند با آرامش خاطر به شست و شو این محصول بپردازند.
یکی دیگر از مدل های این محصول، مدل فانتزی آن می باشد. مدل فانتزی آن نسبت به مدل های دیگر از استحکام بیشتری برخوردار هستند.

خرید دمپایی حوله ای عمده با قیمت روز

خرید دمپایی حوله ای عمده با قیمت روز دمپایی حوله ای و انواع مدل ها، طرح ها و رنگ های آن را می توانید از همین سایت خریداری کنید. قیمت دمپایی حوله ای قیمت درب کارخانه است و به صورت مستقیم انجام می شود و سود کمی از آن به دست می آید.

مشتریان محترم می توانند برای اطلاع از قیمت روز این محصول از طریق همین سایت اقدام کنند. این سایت این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت بسیار بالا به شما خریداران عزیز معرفی و ارائه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما