فروش حوله استخری عمده

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله استخری با ویژگی های منحصر به فرد موجب مطرح شدن برند زرین ساپ در بازارهای جهانی شده است.این گروه تولیدی با تاسیس دفاتر فروش خود در کشورهای دبی ، عراق، نیجریه، ارمنستان و قطر و کانادا و سایر کشورهای اروپایی و آسیایی توانایی این امر را دارد تا انواع حوله ها را به مناطق فوق ارسال می نماید.

فروش حوله استخری

فروش حوله استخری

افرادی هستند که تمایلی به استفاده از حوله‌های تن‌پوش یا همان پالتویی ندارند، برای این افراد حوله‌های حمامی با ابعادی که ذکر شده بهترین انتخاب خواهد بود. اکثر طراحی های حوله استخری که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها نموده است، کاملا ساده بوده و در حاشیه‌های آن نقش‌ های محو و زیبا و ساده‌ای می‌بینید که در عین سادگی، جذابیت خوبی به آن بخشیده است.

فروش حوله استخری عمده

فروش حوله استخری عمده

حوله استخری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. رنگ‌های متنوع شاد و زیبای این حوله، جذابیت آن را دوچندان کرده‌اند. این طرح ساده هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است و گزینه‌ای بهداشتی و کاربردی برای استفاده در محیط‌های عمومی مانند باشگاه‌های ورزشی، استخر و… به شمار می‌آید. در دو طرف حوله زرین ساپ پرزهایی نرم به چشم می‌خورد که در مقایسه با حوله‌های طرح مخمل، سرعت و قدرت بیشتری در جذب آب و رطوبت دارد.

خرید حوله استخری ارزان

خرید حوله استخری ارزان

این مدل حوله ها به دلیل جذب بسیار بالای آب می تواند بهترین وسیله برای خشک کردن بدن بعد از شنا باشد. ممکن است در بیشتر اوقات که به فکر رفتن به استخر هستیم به دلیل شور و هیجانی که داریم حوله خود را فراموش کنیم. حوله یکبار مصرف استخری این حوله ها در خود استخر ها هم به فروش می رسد.حوله های یکبار مصرف در استخرها از اهمیت بالایی برخوردار است. .بخاطر همین وجود حوله ی یکبار مصرف می تواند از ضروری ترین اسباب راحتی شناگران باشد تا با آرامش خاطر به شنا بپردازند

 

 

 

فروش حوله استخری به صورت آنلاین

فروش حوله استخری به صورت آنلاین

امروزه و در عصر حاضر با توجه به ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک و تمایل مردم به خرید و فروش  های آنلاین کارشناسان و مدیریت گروه تولیدی زرین ساپ را برآن داشت تا با ایجاد وبسایت ها و فروشگاه اینترنتی زرین ساپ و همچنین کانالهای اجتماعی مجازی روش های دسترسی به هریک از این رسانه های مجازی را میسر نماید.

 

قیمت حوله استخری

 قیمت حوله استخری

یکی از خوش قیمت ترین محصولات مجموعه زرین ساپ حوله استخری می باشد . قابل ذکر است که تمام انواع حوله ها در این مجموعه بزرگ و با سابقه با قیمت پایین تری عرضه می گردد و این موضوع در قیمت حوله های استخری پر رنگ تر است . شیوه اطلاع از قیمت حوله استخری برند زرین ساپ به صورت اینترنتی می باشد پس با ارتباط اینترنتی می توانید اطلاعات لازم را جهت خرید و سفارش حوله استخری به دست آورید و با تکیه بر این اطلاعات بهترین تجربه خرید را داشته باشید .

 

تولید حوله استخری

تولید حوله استخری

مجموعه تولید کننده زرین ساپ همواره قدرت خود را در زمینه تولید انواع حوله ها بالا می برد این قدرت تنها با تکیه بر دانش روز دنیا بالا می رود و تلاش شبانه روزی کارکنان زرین ساپ موجب گشته است که تمام مراحل تولید انسجام یافته تر سپری شود . بهترین الیاف و متریال جهت تولید حوله استخری انتخاب می گردد پس با توجه به این موضوعات ما شاهد با کیفیت ترین حوله های استخری هستیم . پس از سفارش ، حوله های استخری مورد نظر شما در کم ترین زمان در کارخانجات زرین ساپ تولید می گردد .

 

حراج حوله استخری

حراج حوله استخری

نتایجی که از نظرات مشتریان به دست آمده است نشان می دهد که ایجاد موقعیت های حراجی موجب می شود که همواره فروش محصول مورد نظر بالا رود . مجموعه زرین ساپ هم همواره در سایت اینترنتی خود فرصت های فروش ویژه و حراجی را ایجاد می نماید . حراج حوله استخری در این مجموعه بزرگ موجب گشته است که توجه مشتریان متعددی جلب گردد و حتی رقیبان متعددی نیز نظر خود را نسبت به زرین ساپ معطوف نمایند و عملکرد این مجموعه را الگوی کار خود قرار دهند .

 

حوله استخری بلند

حوله استخری بلند

معمولا برای تمام سنین و جنسیت ها انواع حوله های استخری طراحی می شوند . حوله استخری بلند نیز یکی از طرح هایی می باشد که در مجموعه زرین ساپ زیر نظر کارشناسان ماهر تولید می گردد . چندی است که تمام فروشندگان بازاری نسبت به خرید انواع حوله های استخری از زرین ساپ اقدام می نمایند . حوله استخری بلند نیز امروزه در سبد خرید آنها قرار گرفته است و اتفاقا میان مصرف کنندگان نیز به عنوان پر طرفدار ترین محصول شناخته شده است .

حوله استخری رکابی

حوله استخری رکابی

حوله استخری رکابی یکی از طرح های پر طرفدار  حوله های زنانه تولید گشته در مجموعه زرین ساپ می باشد . حوله های استخری زنانه اگر چه به صورت طرح های گلدار تولید گردند بیشترین طرفدار را دارند که مجموعه زرین ساپ نیز بدین موضوع توجه داشته است .با قیمت های شگفت انگیز زرین ساپ شما توان خرید عمده حوله استخری رکابی از این  تولید کننده را دارید .

قابلیت های حوله استخری

قابلیت های حوله استخری

حوله ساحلی/ استخری با قابلیت های منحصر به فردی از قبیل جذب آب بسیار بالا ،خشک شدن سریع،حجم بسیار کم، لطافت و نرمی بی نظیر، تنوع در طراحی و رنگ بندی و حس خوشایند گرمابخشی و گرم کنندگی بدن هنگام استفاده، در خدمت مصرف کنندگان عزیز یکی از خصوصیات ویژه و منحصر به فرد محصولات گروه تولیدی زرین ساپ می باشد که خاصیت گرمابخشی و گرم کنندگی بدن هنگام استفاده است.

 

ویژگی حوله های استخری زرین ساپ

ویژگی حوله های استخری زرین ساپ

جنس حوله‌های استخری زرین ساپ از پنبه با کیفیت بوده و بدون شک هیچ حساسیت پوستی بعد از استفاده از این حوله به سراغ شما نخواهد آمد. اکثر حوله های دستی تولیدی کارخانه زرین ساپ با ضخامت و تراکم بافت بالا طراحی شده و هر دو طرف آن از آبگیری خوبی برخوردار است. دیگر از شر حوله‌هایی که به سختی به خود آب می‌گیرند خلاص شدید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما