فروش حوله استخری دخترانه سایز متوسط

فروش حوله استخری دخترانه سایز متوسط با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. نرمی و لطافت این محصول و زیبایی منحصر به فردش باعث افزایش فروش شده است. حوله های استخری همان طور که از نامشان پیداست در استخر ها بعد از شنا کردن استفاده می شوند. این حوله ها از بهترین جنس پنبه ساخته شده اند تا بتوانند بعد از حمام کردن آب بدن را جذب و خشک کنند. این نوع کالا ها جزو وسایل شخصی هر فردی می باشند.

فروش حوله استخری دخترانه سایز متوسط

سایزبندی حوله استخری دخترانه

سایزبندی حوله استخری دخترانه

سایز بندی حوله استخری دخترانه بسته به مدل حوله متفاوت می باشد. به عنوان نمونه حوله های پالتویی در سایز های 125، 135 و 115 تولید می شوند. از انواع این گونه کالا ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • حوله استخری اسپرت دخترانه
  • حوله استخری تبلیغاتی دخترانه
  • حوله های استخری طرح دار برجسته دخترانه
  • حوله استخری گل دار دخترانه
  • حوله استخری تن پوش دخترانه 
  • حوله استخری نازک دخترانه 
  • حوله اسخری حمامی دخترانه 

این کالا ها علاوه بر این که بعد از شنا کردن در استخر ها استفاده می شوند. می توان در باشگاه های ورزشی، حمام، سفر و… هم از آن ها استفاده کرد.

این حوله ها در اندازه های کوتاه مانند بالا زانو و در اندازه های بلند مانند حوله های که تا پایین نوک انگشت هستند و تمام بدن را کاملا می پوشانند. این محصولات بافتی نرم، لطیف و بدون حساسیت دارند و هیچ گونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کنند. شما می توانید مطابق با سلیقه و هیکل و قد خود این نوع کالا های بهداشتی را خرید کنید. حوله استخری دکلته با بهترین کیفیت تولید می شود.

خرید حوله استخری دخترانه مدل دکلته

خرید حوله استخری دخترانه مدل دکلته

خرید حوله استخری دخترانه مدل دکلته بازار داغ و پر رونقی دارد. زیبایی چشمگیر این محصول و جنس مرغوبش باعث دوچندان شدن محبوبیتش شده است، به همین دلیل بسیار پر فروش می باشد. در هنگام خرید این نوع کالا ها باید به گزینه های زیر توجه شود:

  • اولین نکته ای که در هنگام حوله های استخری باید به آن توجه ویژه ای کرد جذب آب حوله ها می باشد. برای این منظور باید به سراغ حوله های رفت که از جنس پنبه می باشند.
  • در هنگام خرید باید به اندازه و سایز این حوله هم توجه کرد. اگر دوست دارید حوله شما تمام بدنتان را بپوشاند می توانید به سراغ حوله های با سایز بزرگ بروید یا حوله های تن پوش را انتخاب کنید. حوله های که در سایز 170_150 هستند می توانند بهترین گزینه برای حوله های استخر، حمام و کنار ساحل و دریا باشند.
  • در هنگام خرید باید به طرح و رنگ هم توجه شود. به عنوان نمونه حوله های تک رنگ ساده تابستانی، حوله های چاپی با طرح های تروپیکال با خطوط رنگی می توانند بهترین گزینه برای حوله های استخری باشند. که البته انتخاب آن ها به سلیقه شما بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما