فروشنده حوله تن پوش کودک با بالاترین قیمت

مراکز فروشنده حوله تن پوش کودک ، با برند و مارک اصلی و کیفیت بالا، این محصول را با بالاترین قیمت در بازار عرضه می نماید.اما شما در زمان پرداخت هزینه این محصول، اطمینان کاملی از خرید کالای درجه یک خواهید داشت.
قاعدتا برای برخورداری از کیفیت و مرغوبیت بالا، باید بهای آن را هم بپردازید. بر طبق یک مثل قدیمی که می گوید هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی علت، قیمت بالای یک محصول اصل، نشان از کیفیت بالای ان دارد.

حوله تن پوش کودک

ویژگی های حوله کودک

پوست بدن کودکان معمولا بسیار نرم و اسیب پذیر است، پس باید حوله ای برای کودک انتخاب شود، که لطافت بسیار بالا و پرزهای خیلی کمی داشته باشد. تا در اثر استفاده، اسیبی به پوست کودک وارد نشود.همچنین، الیاف بکار رفته در ساخت و تولید حوله مخصوص کودکان بسیار مهم است.
بهترین حوله برای کودکان، حوله های نخی یا پنبه ای هستند. این نوع حوله ها بسیار نرم و سبک بوده و در عین حال قدرت جذب اب خیلی زیادی دارند. همچنین الیاف پنبه، به دلیل طبیعی و سالم بودنشان، هیچ اسیبی به پوست کودک نمی زنند و هیچ نوع حساسیتی در بدن انها ایجاد نمی کنند.
در انتخاب حوله کودکان، باید به این نکته توجه شود که، الیاف پلی استری یا نایلونی برای انها اصلا مناسب نیست. همچنین، حوله باید خیلی سریع بدن کودکان را خشک کرده و رطوبت اضافی را از سطح پوست برطرف نماید تا کودکان دچار سرماخوردگی نشوند.
برای دوام و عمر بیشتر حوله ها، باید به نوع دوخت، رنگ و طرح و ضخامت حوله توجه کنید. اگر حوله ای با رنگ ثابت می خواهید، بهتر است انواع فانتزی و طرح های چاپی را انتخاب نکنید. حوله هایی که طرح ساده و رنگ یکدست دارند، معمولا ثبات رنگی بیشتری دارند.

حوله تن پوش کودک

مدل های مختلف حوله کودک

حوله های مخصوص کودکان نیز، مانند حوله های بزرگ سالان، مدل های متنوعی دارند، از جمله انها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوله های تن پوش کودک: ان را می توانید مانند یک لباس به بدن کودک بپوشانید تا تمام بدن کودکتان را خشک نماید.
  • حوله های دست و صورت کودک: حوله هایی در ابعاد کوچک برای خشک کردن دست و صورت کودکان هستند.
  • حوله های حمام کودک: این حوله ها در ابعاد بزرگ تر و قدی ساخته می شوند.
  • حوله های کلاه دار کودک: محبوب ترین نوع حوله برای کودکان می باشد.
  • حوله های پالتویی کودک: شبیه به حوله تن پوش و با اندازه بلند است. این حوله مناسب فصول سرد سال است، چرا که به خوبی بدن کودک را گرم می کند.

حوله تن پوش کودک

خرید حوله تن پوش کودک مرغوب

اگر قصد خرید حوله تن پوش کودک ، با جنس مرغوب و درجه یک را دارید، باید امادگی پرداخت بالاترین قیمت بازار را هم داشته باشید. محصولات اصل که با برندهای معتبر و در طرح و رنگ های لاکچری در بازار عرضه می شوند، بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه می دهند.
غالبا این محصولات، تولید کشورهای خارجی بوده و یک محصول وارداتی هستند. تمام فاکتورهای طراحی و ساخت انها، اعم از الیاف بکار رفته تا رنگ حوله ها، ناب و درجه یک است. همین عامل، سبب بالا رفتن قیمت این محصولات می شود.
علاوه بر ان، نوسانات و تغییرات روزانه قیمت ارز و تورم های موجود در بازار ایران و نیز نرخ بالای حق گمرکی که وارد کنندگان باید بپردازند، قیمت تمام شده این محصولات را به طور چشم گیری افزایش می دهد.
برای خرید این حوله ها، باید به مراکز فروش معتبر و رسمی انها در سراسر کشور مراجعه نمایید، یا از طریق پل های ارتباطی انها در فضای مجازی اقدام به سفارش و خرید این محصولات کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما