سفارش حوله تبلیغاتی ارزان در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ با پذیرش انواع سفارشات حوله تبلیغاتی ارزان این قابلیت را دارد تا با چاپ یا دوخت لوگو یا آرم مجموعه تجاری ، نام برند هر ارگان و سازمان دولتی یا خصوصی را در اذهان عمومی ماندگار سازد و خدمتی در خور شان مصرف کنندگان را ارائه دهد.

فروش حوله تبلیغاتی

برای نگهداری از حوله های سفارشی از لحاظ فضا هیچگاه دچار کمبود نخواهید شد. چون این حوله ها به دلیل حجم کم می توانند با چیدمانی منظم حتی در یک جعبه قرار بگیرند تا در صورت لزوم استفاده شوند. حوله های تبلیغاتی در مجموعه های مختلفی مانند هتل ها، تعمیرگاه ها، رستوران ها، ورزشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راهکار خیلی خوب و کم هزینه برای تبلیغ برند شما به صورت سراسری است.

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان به عنوان یکی از پرکاربردترین و مهم ترین لوازم شخصی و بهداشتی میتواند هدیه تبلیغاتی مناسبی برای شرکت یا برند شما باشد. به دلیل استفاده روزانه و همچنین دوام زیاد حوله و ماندگاری طولانی مدت آن ، تبلیغ شرکت یا محصول شما بر روی حوله میتواند باز دهی قابل توجهی برای شما داشته باشد.
حوله های تبلیغاتی معمولا به صورت حوله دورونخ و یا یک رو مخمل تولید میشود . از لحاظ دوام و کیفیت و همچنین آبگیر بودن حوله ، حوله های تبلیغاتی دو رو نخ بهتر هستند و قیمت مناسب تری نیز دارند ولی در مقابل حوله های مخملی زیبا ترند ولی آبگیری کمتری نسبت به حوله های دو رو نخ داشته و سریعتر کیفیت خود را از دست میدهند.

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

خرید حوله تبلیغاتی ارزان به صورت عمده در فروشگاه اینترنتی زرین ساپ انجام می شود. حوله اصولا کالای بادوم و مفیدی است که چندین سال برای شما باقی می ماند. حتی زمانی که عمر حوله تمامی می شود، برای مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، مواردی مانند شستن ماشین و … بنابراین با چاپ تبلیغات روی حوله می توان تا چندسال بعد از توزیع آن، به صورت وسیع دیده شد.

 

مرکز فروش عمده حوله

مرکز فروش عمده حوله

از حوله تبلیغاتی ارزان می توان پس از فعالیت ها و تمرین های ورزشی و یا پس از حمام آفتاب گرفتن در کنار یک ساحل زیبا می توان لذت برد. حوله های سفارشی جزء بهترین و کاربردی ترین اقلام تبلیغات به شمار می روند.حوله های سفارشی تبلیغاتی دارای عمری طولانی می باشند.

چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام بسیار بالایی هستند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های این حوله های سفارشی می باشد. پس در این صورت برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

خرید حوله فشرده تبلیغاتی

حوله فشرده یا همان حوله جادوئی در واقع یک حوله نوع از حوله می باشند که اغلب برای حوله های تبلیغاتی به کار میروند.
چرا که حوله فشرده به این صورت میباشد که میتوان ان را به صورت یک علامت که ممکن است علامت تجاری کسب و کار ها باشد ، سفارش داد که بلا فاصله پس از برخورد با آب گرم بافت آن باز شده و به صورت حوله معمولی در می آید.

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله

حوله تبلیغاتی ارزان با با استفاده از دانش و تجربه پرسنل فعال اجرایی و دانش کارشناسان خبره، و با داشتن تجربه کاری مفید چنیدین ساله در تولید انواع حوله تبلیغاتی ارزان، با نقش ها و طرح های بی نظیر، تنوع رنگ و با کیفیت عالی و قیمت مناسب، درخشش ، دوام و بقای نام تجاری شما را فراهم می سازد. شما می توانید به راحتی هدیه تبلیغاتی موردنظر خود را انتخاب کنید و در ابعاد مختلف سفارش دهید؛ طوری که برند و لوگوی شرکت شما بر روی آن حک گردد.

نحوه تولید و سفارش حوله های تبلیغاتی:

نحوه تولید و سفارش حوله های تبلیغاتی:

  • حوله تبلیغاتی با بافت لوگو روی حاشیه حوله و سطح حوله
  • حوله تبلیغاتی با بافت روی حاشیه به تنهایی یا سطح حوله به تنهایی
  • حوله تبلیغاتی با چاپ ری اکتیو
  • حوله تبلیغاتی با گلدوزی ، مخصوص تیراژ های پایین

لازم به ذکر است جهت تامین انواع سلیقه ها ، جنس و شیوه بافت حوله های زرین ساپ متنوع بوده و به شکل های زیر ارائه می شوند:

حوله دورو نخ ( لوپ غیر مخمل ) هر دو طرف حوله شکل یکسان دارند

انواع نخ :

  1. نخ رینگ ۲/۲۰ صددرصد پنبه
  2. نخ اوپن ۲/۲۰ صددرصد پنبه
  3. نخ رینگ هیچ گونه زبری ندارد و توصیه می شود .

تمام طرح ها و رنگ های گوناگون در سایت ما قابل ملاحظه است .

انواع حوله تبلیغاتی

انواع حوله تبلیغاتی

از جمله حوله های تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوله تبلیغاتی چاپی
  • حوله تبلیغاتی گلدوزی
  • حوله هتلی تبلیغاتی
  • حوله دستی تبلیغاتی
  • حوله حمامی تبلیغاتی
  • حوله استخری تبلیغاتی
  • حوله تن پوش تبلیغاتی

این نوع از حوله ها وابسته به رنگشان قیمت های متغیر را شامل می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما