خرید حوله دست و صورت

فروشگاه اینترنتی حوله دست و صورت زرین ساپ در راستای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان طراحی شده است‌ تا خریداران بتوانند به راحتی با حضور در محل کار و یا منزل ، سفارشات خود را ثبت کنند. قیمت خرید حوله دست و صورت زرین ساپ بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

بهترین حوله دست و صورت

بهترین حوله دست و صورت

 

برای خرید حوله دست و صورت به صورت عمده و با قیمت مناسب بهترین راه مراجعه به مراکز فروشی می باشد که به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه محصولات را به فروش می رسانند. شرکت زرین ساپ به عنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع حوله دست و صورت محصولات تولیدی خود را بدون واسطه و با قیمت دست اول به فروش می رساند. قیمت ارزان محصولات زرین ساپ موجب شده تا بسیاری از خریداران این محصول از مجموعه زرین ساپ خریداری کنند.

 

بهترین حوله دست و صورت

خرید حوله دست و صورت

خرید حوله دست و صورت

پخش عمده حوله دست و صورت موجب می شود تا تمامی خریداران به این محصولات دسترسی داشته باشند. مرکز پخش عمده زرین ساپ در تبریز محصولات تولیدی خود را با شرایط عالی به شهر های مختلف کشور پخش می کند این محصولات با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می شوند خریداران با مراجعه به مرکز فروش اینترنتی زرین ساپ می توانند از شرایط عالی فروش این مجموعه بهره مند شوند و بهترین محصولات را با قیمت عالی خریداری کنند.

خرید حوله دست و صورت

قیمت حوله دست و صورت

قیمت حوله دست و صورت

پخش عمده حوله دست و صورت از طریق مرکز فروش زرین ساپ امکان پذیراست. محصولات زرین ساپ کیفیت و قیمت عالی دارند و روز به روز بر تعداد متقاضیان محصولات این کارخانه افزوده می گردد. گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از تجهیزات پیشرفته و همچنین تیم حرفه ای و کادر مجرب پخش عمده حوله دست و صورت را بر عهده دارد و این مسئولیت را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. به همین دلیل مورد اعتماد بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

قیمت حوله دست و صورت

 

بهترین حوله دست و صورت

بهترین حوله دست و صورت

حوله های با کیفیت بسیار بالا معمولاً با نخ شانه شده تولید می شوند، که عمل شانه باعث گرفته شدن ناخالصیها و الیاف بسیار کوتاه پنبه گردیده و در نتیجه نخ بسیار مرغوبی از نظر لطافت، تمیزی، شفافیت و مقاومت را می توان از آن تولید نمود.جهت ریسندگی رینگ که برای تولید نخ رینگ استفاده می شود، معمولاً از پنبه با طول الیاف بلند تر استفاده می گردد و مناسب ترین نوع نخ برای تولید انواع پارچه و حوله در ضخامت های مختلف و با لطافت بالا می باشد، که البته از قیمت گرانتری نیز برخوردار می باشد.

بهترین حوله دست و صورت

قیمت تولید حوله دست و صورت

قیمت تولید حوله دست و صورت

سایز بندی این حوله ها به گونه ای انتخاب شده است که برای تمامی سنین قابل استفاده باشد. برخی از سایز بندی این حوله ها نیز به حوله های استخری معروف میباشد اندازه بزرگتری نسبت به حوله های دستی دارد.در هنگام بافت این حوله ها در مجموعه زرین ساپ به صورت قدی سایز مورد نظر را در حوله جدا میکنند و پس از رنگرزی و تکمیل حوله ها آنها را برش میزنند

 

قیمت تولید حوله دست و صورت

تولید حوله دست و صورت

تولید حوله دست و صورت

سایزبندی این حوله ها به صورت سایزبندی استاندارد میباشد. این محصول در اندازه های ۳۰*۳۰، ۶۰*۳۰، ۳۰*۸۰ نولید میشود. این سایز بندی ها استاندارد میباشد و کمترین دور ریز را در تولید حوله ها دارد و دلیل آن توانایی تولید دستگاه بافندگی در سایزی استاندارد میباشد. خریداران گرامی میتوانند خرید خود را به صورت سفارشی ثبت نمایند و سایز بندی حوله را به صورت دلخواه انتخاب نمایند.

تولید حوله دست و صورت

 

 

حوله دست و صورت چیست

حوله دست و صورت چیست

 

معنی لغوی حوله دست و صورت نیز به معنی دستمال معنی شده است. در واقع حوله پارچه‌‌ای نرم و لطیف است که برای خشک کردن صورت و دست ها از آن استفاده می‌کنند. البته در هر خانه‌ای به فراخور حال اهالی منزل، چند مدل حوله وجود دارد. معمولا یک روی پارچه های حوله‌ای پرزهای نرمی دارد که آب بدن را به راحتی به خود می گیرد و بدن را خشک می نماید و آب گیری حوله به مرغوبیت آن بستگی دارد

حوله دست و صورت چیست

 

نحوه تولید حوله

نحوه تولید حوله

حوله دست و صورت معمولاً با پنبه استاندارد تولید می گردد و اما از طرف دیگر پنبه مصری و ترک دارای طول الیاف بلندتر می باشند که به حوله ی تولید شده، طول عمر بیشتر و نرمی بهتری را می دهند، همچنین رطوبت را به بهترین نحو جذب کرده و آرامش بهتری را در هنگام مصرف تامین میکنند که از این نوع حوله ها در هتلها و سوناها بیشتر استفاده می شود، بنابراین زمانی که می خواهید حوله ی ضخیم و لوکسی را داشته باشید، حتماً از این حوله ها انتخاب کنید، این نوع حوله ها معمولاً بعد از هر شستشو پوش بیشتری داشته و نرم تر میشود.

 

 

نحوه تولید حوله

 

 

حوله دست و صورت نانو

قیمت حوله دست و صورت

حوله های دست و صورت تولید شده در مجموعه زرین ساپ در تنوع بالا تولید شده و زیبایی خاصی دارند. این محصولات از بهترین مواد اولیه تولید شده اند و کیفیت بی نظیری دارند و این باعث شده که بسیاری از خریداران به محصولات ایرانی اعتماد کرده و نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. حوله های دست و صورت زرین ساپ در سایز های گوناگون وجود دارند و در رنگ های متنوع و مناسب برای آقایان، خانم ها و کودکان ارائه می شوند.

حوله دست و صورت نانو

حوله دست و صورت ساده

قیمت حوله دست و صورت

انواع حوله دست و صورت زرین ساپ از طرح های ساده گرفته تا گلدار و فانتزی دارای ظاهر زیبایی می باشند. حوله های دست و صورت ساده زرین ساپ برای افراد که خاص پسند می باشند بسیار مناسب است این حوله ها در رنگ های بسیار شیک ارائه می شوند و ظاهر فوق العاده زیبایی دارند. علاوه بر ظاهر آن، دارای قدرت جذب آب بالایی می باشند و بسیار نرم و لطیف هستند. این حوله به خوبی می توانند نیاز مصرف کنندگان را بر طرف کنند و مصرف کنندگان از کیفیت و تنوع بالای محصولات زرین ساپ راضی می باشند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما