خرید حوله تن پوش وزن مناسب

برای خرید حوله تن پوش اعلا با کیفیت فوق العاده بالا از مجموعه زرین ساپ لحظه ای شک و تردید به فکر خود راه ندهید.این اطمینان به شما داده می شود تا با خرید حوله ای ایده آل از انتخاب خود نهایت رضایت و خرسندی را خواهید داشت.

خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

حوله از جمله وسایل ضروری و شخصی است که هر فرد به آن نیاز دارد. کاربردهای گوناگون حوله باعث شده انواع مختلفی از حوله در اندازه‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلف به بازار عرضه شود. کیفیت حوله اهمیت فراوان دارد چرا که در عملکرد آن تاثیرگذار بوده و می‌تواند بهترین کارایی را برایمان داشته باشد. خریدی راضی کننده خواهد بود که بتوانیم با بودجه‌ای که مد نظر داریم بهترین و باکیفیت‌ترین حوله را بر حسب نیازمان خریداری کنیم.

 

خرید حوله تن پوش وزن مناسب

خرید حوله تن پوش وزن مناسب

وزن حوله ها با توجه به نوع کاربرد و همچنین جنس آن متغییر است. وزن حوله یکی از عوامل مهمی است که مشتریان در هنگام خرید ، بخصوص خرید حوله حمامی و خرید حوله استخری مد نظر قرار می دهند. بطور قطع حوله های بزرگ تر بخصوص حوله تن پوش زرین ساپ ، وزن بیشتری نسبت به سایر حوله ها دارد. همچنین نحوه بافت حوله اینکه دورو نخ یا یک رو نخ یک رو مخمل باشد ، یا اندازه پرزهای آن تا چه حد بلند باشد نیز می تواند بر وزن حوله تاثیر داشته باشد.

 

مرکز خرید حوله تن پوش اعلا

مرکز خرید حوله تن پوش اعلا

این نوع حوله ها معمولاً بعد از هر شستشو پوش بیشتری داشته و نرم تر میشود. و دیگر حوله ای که با جذب آب بسیار بالا و لطافت فوق العاده مطرح است حوله های تولید شده از نخهای بدون تاب یا با تاب بسیار کم می باشد که سریعترهم خشک خواهد شد، البته متذکر می گرددبرای افرادی که حساسیت زیادی به پرزدهی حوله هر چند کم را دارند تهیه این نوع حوله توصیه نمی شود. مهم است که بدانیم بعضی از تولید کنندگان ایرانی برای تولید حوله از نخهای بسیار مرغوبی استفاده میکنند که قابل رقابت با حوله های برند خارجی می باشند.

 

قیمت حوله تن پوش ارزان

قیمت حوله تن پوش ارزان

به دلیل شرایط اقتصادی کشورمان، قیمت حوله تن پوش با توجه به زمان تولید و همچنین سایز و تعداد مورد نظر می تواند متفاوت باشد. حوله های تن پوش دارای انواع مختلفی می باشند و در طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شوند. حوله های تن پوش زرین ساپ به صورت عمده و با قیمت ارزان به سراسر کشور و همچنین کشور های دیگر عرضه و صادر می شوند. فروش این محصولات به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه می باشد.

 

فروش حوله تن پوش

فروش حوله تن پوش

با توجه به این که امروزه خریداران مشغله های زیادی دارند تمایل دارند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری خریداری کنند. شرکت زرین ساپ اقدام به راه اندازی سایت ها و فروشگاه اینترنتی برای فروش انواع حوله تن پوش به سراسر کشور کرده است و در این زمینه به صورت حرفه ای و تخصصی عمل می کند. با خرید آنلاین و اینترنتی حوله های تن پوش مورد نیاز خود هم در هزینه ها و هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد.

 

 

تولیدی حوله تن پوش

تولیدی حوله تن پوش

برند زرین ساپ یکی از بهترین برند ها در کشور محسوب می شود. تولیدی زرین ساپ در شهر تبریز به صورت تخصصی فعالیت می کند و محصولات بسیار با کیفیت و مرغوبی را تولید می کند. محصولات این برند کیفیت فوق العاده ای دارند از ویژگی های محصولات زرین ساپ می توان به قدرت جذب آب، نرمی و لطافت، تنوع محصولات، سایز های استاندارد و … اشاره کرد.

 

 

حوله تن پوش طرح دار

حوله تن پوش طرح دار

حوله های تن پوش یکی از لوازم مورد نیاز و ضروری هر فردی می باشند. افراد پس از یک استحمام خوب باید بتوانند بدن خود را به خوبی خشک کنند و این کار با وجود یک حوله تن پوش خوب و با کیفیت امکان پذیر می باشد. حوله های تن پوش به راحتی می توانند بدن افراد را خشک کنند و از بروز سرما خوردگی جلوگیری کنند. این محصولات مدل های متنوعی دارند و استفاده از آن ها برای کودکان و بزرگ سالان مناسب می باشد.

نحوه شست  وشوی حوله تن پوش

نحوه شست  وشوی حوله تن پوش

حوله ها به دلیل تماس با رطوبت، اکسیژن، گرما و پوست بدن، مکان مناسبی برای رشد باکتری ها می باشند. به همین دلیل توصیه می شود بعد سه یا چهار بار استفاده آن ها را شست و شو دهید. به نکاتی که در مورد شست و شوی حوله وجود دارد توجه داشته باشید:

  • حوله های پالتویی را در دسته جداگانه داخل ماشین لباسشویی بیندازید.
  • هر حوله ای برای شست و شو دستورکاری دارد که از طریق تولید.کنندگان در اختیار شما قرار.داده شده است، پس به آن ها دقت کافی داشته باشید.
  • مواد شوینده حوله های سفید و رنگی با یکدیگر متفاوت می باشد.
  • برخی افراد برای سفید نگه داشتن حوله از مواد سفید کننده استفاده می کنند که این مواد آسیب جدی را به پرز حوله وارد می کنند.

انواع حوله تن پوش

انواع حوله تن پوش

  • حوله های تن پوش تمام قد: با توجه به اینکه اندازه آن ها تا مچ پا نیز می رسند.پس از این رو گزینه مناسبی برای مناطق سردسیر و یا افرادی که.خواهان لذت بردن از گرمای بعد.حمام هستند، می باشد.
  • حوله های تن پوش تا زانو : وزن این حوله ها از حوله های تمام قد کمتر بوده و برای استخر کاربرد فراوانی دارند.
  • حوله های تن پوش بالای زانو: برخی از افراد تمایل زیادی به ماندن در حمام ندارند، این حوله ها مناسب برای این افراد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما