خرید آنلاین با نازلترین قیمت حوله کودک در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله بچه گانه و نوزاد در تلاش است تا با تعیین قیمت حوله کودک محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی و متناسب با توان مالی متعدد و مختلف روانه بازار کند و این امید و آرزو را دارد که نامی نیک در صنعت تولید محصولات حوله ای از خود در سطح کشور به ثبت رساند.

قیمت حوله بچه گانه

قیمت حوله بچه گانه

لیست قیمت حوله کودک به علت نواسانات قیمت بازار با تغییراتی همراه است. شما می توانید از قیمت حوله کودک مورد نظر خود از طریق تماس با مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ آگاه شوید و با دیگر قیمت های حوله کودک مقایسه کنید.گروه تولیدی زرین ساپ سعی در قیمت گذاری بر روی حوله های بچه گانه در پایین ترین نرخ را دارد تا متناسب با انواع بودجه و توان مالی مشتریان باشد و تمامی اقشار جامعه توانایی خرید آن را داشته باشند.

خرید اینترنتی حوله بچه گانه

خرید اینترنتی حوله بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ ،معتبر ترین و کاملترین مجموعه تخصصی فروش آنلاین محصولات و حوله نوزاد و کودک در سطح کشور میباشد. کارشناسان ما در بخش فروش  و پشتیبانی ما در صدد آن هستند که همواره با بهترین مشاوره و راهنمائی در رابطه با انتخاب درست محصول ایده آل و آگاهی از قیمت حوله کودک، همواره خدماتی نوین را حضور خریداران ارائه دهند تا با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید، شایسته مشتریان زرین ساپ میباشد.

خرید حوله پالتویی بچه گانه

خرید حوله پالتویی بچه گانه

لیست قیمت حوله کودک در نوع پالتویی درجه یک، در بازار از طریق مراکز و فروشگاه های عرضه حوله پالتویی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این کالا در اجناس مختلف در کارخانجات و تولیدی های بزرگ و کوچک با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن، در اقصی نقاط ایران تولید و روانه بازار می شود.

خرید حوله تن پوش بچه گانه

خرید حوله تن پوش بچه گانه

اهمیت رعایت بهداشت برای کودکان و نوزادان بر هیچ شخصی پوشیده نیست. شاید تصور کنید که حوله مخصوص نوزاد ضروری نیست ولی این باور در مورد محصولات تولیدی زرین ساپ کاملاً اشتباه است. آن ها مانند هر کودک دیگری به وسیله ای شخصی احتیاج دارند که احتمال خطر انتقال بیماری های پوستی بعد از را کاهش دهد و کودک را از حساسیت محافظت نماید. حتی از قدیم هم مرسوم بوده که نوزادان تازه متولد شده با پارچه ای پنبه ای مخصوص به خودشان خشک شوند

خرید انلاین حوله تن پوش بچه گانه

خرید انلاین حوله تن پوش بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با ایجاد وبسایت اینترنتی و همچنین انواع کانالهای ارتباطی از قبیل تلگرام zarrinsap1و اینیستاگرام zarrinsaptowel و واتساپ توانسته است با خرید آنلاین حوله تن پوش بچه گانه این امکان را برای مشتریان فراهم نماید تا با مراجعه به وبسایت رسمی گروه تولیدی زرین ساپ و بازدید و انتخاب محصول مورد نظر سفارش خود را ثبت و پس از بررسی و تائید درخواست و پرداخت قیمت حوله کودک در نوع تن پوش  محصول خود را تحویل بگیرید.

قیمت حوله استخری بچه گانه

قیمت حوله استخری بچه گانه

حوله استخری کودک از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های کارتونی  برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است. نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حمایت می کند و باعث برانگیختن حس شادی کودک می شود. این حوله در عین کیفیت بالا دارای قابلیت حمل آسان می باشد و می توانید آن را در مسافرت ها و تفریحات کنار ساحل کودک نیز به همراه ببرید. همچنین باید این نکته را متذکر شد که قیمت حوله کودک در رنج کاملا ارزان تعیین شده است.

خرید آنلاین با نازلترین قیمت حوله کودک در تبریز

خرید آنلاین با نازلترین قیمت حوله کودک در تبریز

حوله های کودک و نوزاد در بهترین کیفیت تهیه و تولید می شوند. به دلیل نوع پوست حساس کودکان از بهترین کیفیت و مرغوب ترین جنس تهیه می شود. این نوع از حوله ها پس از طی آزمایش های فراوان همراه با دستگاه های اتوماتیک و بهترین فناوری روز دنیا به بازار عرضه می شوند. حوله های کودک با توجه به سطح کیفی بالایی که دارند از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشند.

خرید اینترنتی حوله تن پوش نوزاد

خرید اینترنتی حوله تن پوش نوزاد

حوله های کودک و نوزاد در نوع عمده و به صورت اینترنتی به فروش می رسد. قیمت حوله کودک و نوزاد بسته به نوع کیفیت و مدل حوله متفاوت می باشد. با مراجعه حضوری به مراکز خرید حوله می توان محصول مورد نیاز خود را تهیه کرد که این روش بسیار زمان بر و پر هزینه می باشد.

ولی در روش  غیر حضوری می توان با مراجعه به وبسایت اینترنتی گروه تولیدی زرین ساپ و یا با عضویت در کانال های اجتماعی نظیر اینیستاگرام و تلگرام و اپلیکیشن واتساپ و یا تماس با مدیریت فروش انواع حوله کودک و نوزاد دلخواه خود را انتخاب نموده و پس از ثبت سفارش و تائید آن جنس دلخواه خود را تحویل بگیرید.

قیمت حوله نوزادی مادرکر

قیمت حوله نوزادی مادرکر

در خرید حوله نوزادی مادرکر باید این نکته را در نظر داشت که این حوله ها جزو حوله هایی هستند که بالاترین پیچیدگی را در مدل دارند. در واقع این برند همیشه سعی کرده محصولاتی را عرضه کند که در نوع خود بی نظیرند و هر کسی نتواند مشابه آن را به این سادگی طراحی کرده و وارد بازار کند. اکنون شرکت زرین ساپ نیز با همکاری ویژه با این برند، توانسته قیمت حوله کودک در برند مادرکر را در متعادل ترین رنج قیمتی روانه بازار نماید و سهم بیشتری از بازار را نصیب خود کند. این اتفاق نمی افتد، مگر با معرفی تنوع محصولات که زرین ساپ به خوبی از عهده آن بر می آید.

صادرات حوله نوزاد

صادرات حوله نوزاد

شرکت تولیدی حوله زرین ساپ با تعیین قیمت حوله کودک در سطح متعادل توانسته در صنعت صادرات حوله نوزاد و بچه گانه نیز رشد و پیشرفت بسیار چشم گیری داشته باشد. این شرکت توانسته بیش از نیمی از صادرات حوله کشور را در بر بگیرد. می توان از جمله کشور هایی که شرکت زرین ساپ محصولات حوله ای خود را به آنها ارسال نموده به کشور های: عراق،روسیه، بلاروس، افغانستان، ارمنستان، ایتالیا و کشور های متعدد دیگر اشاره کرد.

خرید عمده حوله نوزادی دستی و حمامی

خرید حوله پالتویی بچه گانه

حوله های نوزادی توسط بنک داران و ارگانها به صورت عمده خریداری می گردد. این نوع از حوله ها فقط در این سایت اینترنتی به صورت عمده به فروش می رسد. با خرید از تولیدی حوله نوزادی بسیاری از هزینه های اضافی خود را کاهش دهید. تولید حوله های دستی و حمامی در کشور ما به دلیل تقاضا و مصرف بالایی که دارد بسیار زیاد می باشد به همین علت است که حوله های نوزادی هم در این دو نوع از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند که نتیجه فروش بالا تولید انبوه بوده است.

تولید حوله تن پوش بچه گانه

خرید آنلاین با نازلترین قیمت حوله کودک در تبریز

حوله های پوشیدنی از معدود حوله هایی هستند که نیاز به تولید بر اساس سایز بندی و اندازه های مختلف دارد. این حوله ها در سایز ها و اندازه های مختلف برای استفاده کنندگان خانگی و  فروش های عمده به هتلداران تولید می شوند.حوله های تن پوش معمولا به صورتی است که در هر خانواده و هر شخص به طور مجزا و بر طبق سایز خود این نوع حوله را اختصاصا برای خود خریداری نموده و مورد استفاده قرار می دهند.باید این نکته را متذکر شد که قیمت حوله کودک و نوزاد نیز متناسب با انواع بودجه و توان مالی متقاضیان خرید تعیین و مشخص شده است.

مرکز فروش حوله تن پوش نوزاد

خرید حوله نوزاد ارزان

حوله حمام در کنار شوینده های مخصوص برای هر نوزادی ضروری و لازم است. اما اگر خرید این وسایل بهداشتی در کنار برخی وسایل بازی مخصوص نوزاد در حمام مورد توجه قرار گیرد، نوزاد از حمام رفتن تجربه بهتری پیدا خواهد کرد. بنابراین اجاره دهید که نوزاد و کودک شما با خیال راحت در حمام وقت بگذارند و ضمن مراقبت از او سعی در ایجاد فضایی شاد برایش نمایید.

طراحی های جذاب حوله نوزاد و سایر ملزومات استحمام کودک همگی در جهت همین تجربه لذت بخش است. به این منظور می توانید سایر وسایل ضروری کودک را از همین فروشگاه خریداری نمایید. ما بهترین کیفیت اجناس را برای شما تضمین می‌کنیم تا فرزندانتان در آرامش و نشاط در کنار شما رشد کنند.

خرید حوله نوزاد ارزان

خرید حوله نوزاد ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با رواج دادن امکان خرید حوله نوزاد ارزان قیمت این قابلیت و پتانسیل را دارا می باشد که حوله های نوزادی را با قیمتهایی مقرون به صرفه  و متناسب با انواع توان مالی و بودجه والدین را به بازار جهانی ارائه کند و محصولات حوله ای اعم از حوله تن پوش نوزادی را که درخور شان مصرف کنندگان گرامی می باشد را به خط تولید برساند.

فروش حوله تن پوش نوزاد

فروش حوله تن پوش نوزاد

حوله تن پوش کودک ارزان یکی از  انواع  محصولات حوله ای تولیدی در گروه تولیدی زرین ساپ به شمار می آیند.حوله های تن پوش در انواع و اقسام طرح ها در قالب و مدل های حوله تن پوش نوزاد تولید می شود که از جمله مهم ترین آنها: حوله تن پوش عروسکی، حوله‌ های برنامه کودکی و حوله کلاه دار کودک را می توان نام برد. یکی از مزایایی که دارد این است که سر نوزاد دلبند شما به راحتی خشک می شود . حوله عروسکی کودک دخترانه نیز آنها را به استحمام کردن ترغیب میکند.

کاربرد حوله تن پوش نوزاد

کاربرد حوله تن پوش نوزاد

اما شاید مهمترین قشر مصرف کننده حوله های تن پوش را بتوان قشر کودک و نوزاد دانست؛ مصرف کنندگانی که تا چند سال پیش از حوله های متری استفاده می کردند و امروزه بیشترین کاربرد حوله های تن پوش را به نام خود ثبت کرده اند. در این نوع حوله ها، تمرکز روی طرحهای اِعمال شده بر حوله است. حوله های تن پوش نوزاد تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و طبیعتا استفاده از نقشهای کارتونی می تواند جذابیت حوله را نیز بسیار افزایش دهد.

از طرفی کوچک بودن این حوله ها، چگالی مصرفی نخ را نیز کاهش می دهد و در نتیجه، تولید انبوه آن نسبت به حوله های بزرگسال بسیار بالاست. لذا طبیعی است اگر می بینیم بازار ایران مملو از حوله های تن پوش مخصوص کودک و نوزاد می باشد.

حوله استخری بچه گانه طرح عروسکی

حوله استخری بچه گانه طرح عروسکی

حوله باکیفیت و از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های حیوانات کوچک با تجهیزات کنار ساحلی برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است. نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حمایت می کند. این حوله در عین کیفیت وزن سبکی داشته و می توانید آن را در مسافرت ها و تفریحات کنار ساحل کودک نیز به همراه ببرید. این حوله مستطیلی با اندازه ۷۰ در ۱۴۰ سانتیمتر کل بدن کودک را پوشش داده و حتی پس از استفاده های زیاد به شکل اولیه خود باقی می ماند.

 

نحوه شستن حوله تن پوش

 

نحوه شستن حوله تن پوش

برای اینکه در حمام حوله ها را خشک کنید، می توانید از انواع حوله خشک کن استفاده کنید. این حوله خشک کن مانند رادیاتور عمل می کند و گرما را برای از بین بردن رطوبت به حوله ها می رساند. البته فراموش نکنید که نور آفتاب هم برای حوله ها ضروری است. حوله مانند هر وسیله دیگری نیازمند شست و شو و خشک شدن در مقابل نور آفتاب می باشد. شست و شوی حوله ها با دو روش دستی و استفاده از ماشین لباس شویی برای کلیه برندهای معتبر بازار انجام پذیر است.

سایز مناسب حوله نوزاد

سایز مناسب حوله نوزاد

به طور کلی حوله باید کمی بزرگ‌تر از اندازه نوزادان باشد تا به خوبی دور نوزاد را بگیرد و او را از خطر سرماخوردگی محافظت نماید. بنابراین برای نوزادان تازه متولد شده حوله هایی با ابعاد ۷۰ در ۷۰ سانتی متر حداقل سایزی است که مورد استفاده قرار می گیرد و کم تر از آن اصلاً توصیه نمی شود. اگر به دنبال بغل کردن نوزاد تازه متولد شده خود هستید و می خواهید او را به کمک یک حوله دورپیچ کاملاً پوشش دهید. می توانید از حوله های برند گایه در ابعاد ۸۰ در ۹۰ سانتی متر استفاده کنید و با آن نوزاد را خطر سرما خوردگی حفظ کنید.

ویژگی حوله های کودک و نوزاد

ویژگی حوله های کودک و نوزاد

حوله های کودک و نوزاد از ویژگی های بسیاری شگفت انگیزی برخوردار می باشند. این حوله ها در نوع تن پوش و یا پانچو بسیار مناسب جهت تشویق کودکان برای رفتن به حمام و پاکیزگی می باشد. حوله های کودک و نوزاد بسیار نرم و لطیف بوده. این حوله ها از وزن نسبتا سبکی برخوردار می باشند.

انواع حوله های کودک و نوزاد

انواع حوله های کودک و نوزاد

حوله های کودک و نوزاد در انواع مختلفی از رنگ، طرح، کیفیت و غیره…. از قبیل:

  • حوله کودک و نوزاد تن پوش
  • حوله کودک و نوزاد دستی
  • حوله کودک و نوزاد حمامی
  • حوله کودک و نوزاد تبلیغاتی
  • حوله کودک و نوزاد ضد حساسیت
  • حوله کودک و نوزاد استخری
  • حوله کودک و نوزاد ابعادی
  • حوله کودک و نوزاد پانچو
  • و غیره….

تهیه و تولید و روانه بازار می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما