تولید کننده حوله دستی در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله دستی با احداث و تاسیس کارخانه خود از چندین دهه قبل فعالیت خود را آغاز نموده است به صورت حرفه ای و کاملا اصولی و با برنامه ریزی دقیق و متبحرانه خود به عنوان تولید کننده حوله دستی و همچنین سایر انواع حوله ها با استقبال بی سابقه و غیر منتظره ای به روال کاری خود ادامه می دهد.

 

تولید کننده حوله دستی

تولید کننده حوله دستی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز اصلی فروش و تولید و صادرات انواع حوله که فعالیت عمده و قابل توجه آن در خصوص تولید حوله دستی و انواع حوله های تن پوش و ابعادی و پارچه های حوله ای متمرکز و برنامه ریزی شده است قابلیت تولید انبوه این محصول را دارا می باشد.

 

 

تولید کننده حوله دستی مرغوب

 تولید کننده حوله دستی در ایران

مرکز تولید کننده حوله زرین ساپ به عنوان یکی از واحد های نمونه تولید کننده حوله دستی در ایران تمام تلاش خود را در راستای یک جنس خوب و ایده آل به کار گرفته است و انواع طرح ها و رنگ های درخواستی را طبق سفارش مشتری در زمان تولید حوله ها با سیستم بافت مکانیزه و تحت دستگاه های تحت مونتاژ خارجی را با سیستم رنگرزی متمرکز ، سطح کیفی بسیار عالی برروی حوله های تولیدی خود اعمال می نماید.

 

کارخانه تولید کننده حوله دستی در خاورمیانه

کارخانه تولید کننده حوله دستی در خاورمیانه

خوشبختانه در صنعت تولید حوله و منسوجات حوله ای بسیاری از برند‌های ایرانی توانسته‌اند پا به پای دیگر برندهای خارجی رقابت کنند و در بازار ایران و حتی دیگر کشورها سهمی داشته باشند. در میان دیگر کشورها یکی از کشورهایی که بهترین حوله‌ها را تولید می‌کند کشور ایران و یکی از خوشنام ترین آنها گروه تولیدی زرین ساپ است که تولید آن را در بهترین حوله های ایرانی نیز به عرصه فروش و صادرات با خط تولید پیشرفته صنعتی در برنامه کاری دائمی خود قرار داده است.

 

صادرات حوله دستی

صادرات حوله دستی

حوله دستی زرین ساپ با دارا بودن سیستم مکانیزه قوی و با دریافت انواع سفارشات فروش خود از سراسر محدوده های مکانی همواره در راستای تحقق اهداف تجاری خود که سهم بزرگی در پیشرفت اقتصادی کشور نیز داشته است یکی از واحد های نمونه صنعتی صادراتی در کشور شناخته شده است و توانایی این امر را دارد تا با تکیه بر قواعد و سیستم دانش بنیان یکی از بزرگترین مرکز صادر کننده حوله دستی در سطح دنیا به فعالیت خود به صورت جدی و حرفه ای ادامه داده و خواهد داد.

 

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

قیمت عمده حوله دست و صورت نسبت به خرید تکی بسیار ارزان تر است. از همین رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از امکانات ویژه فروش عمده حوله دست و صورت استفاده نمایند و خریدی مقرون به صرفه داشته باشند. حوله های دست و صورت زرین ساپ به عنوان پر فروش ترین حوله ها در فروشگاه اینترنتی این مجموعه با تخفیف های استثنایی همراه شده اند و شما می توانید از این طریق خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

 

پخش عمده حوله دستی

پخش عمده حوله دستی

شرکت حوله دست و صورت زرین ساپ استفاده از ابزار آلات و دستگاه های حوله بافی پیشرفته را در دستور کار خود قرار داده است تا محصولاتی متنوع و با کیفیت تولید کند و بتواند محصولات خود را در بازار به صورت گسترده عرضه کند. این هدف با تلاش شبانه روزی مدیر و کارکنان محقق شده است. در حال حاضر شما می توانید با استفاده از پخش عمده حوله های دست و صورت زرین ساپ از محصولات این شرکت استفاده کنید. پس از یک بار خرید و مشاهده کیفیت بالای محصولات مجددا اقدام به خرید آن ها خواهید نمود.

 

حوله دستی کوچک

حوله دستی کوچک

حوله ای دست و صورت در مدل های متنوعی ارائه می شوند. یکی از بهترین مدل های حوله های دست و صورت حوله هایی با طرح های فانتزی می باشند‌ این محصولات درسایز های کوچک و بزرگ با کیفیت درجه یک تولید می شوند و بیشتر مناسب کوکان و خانم ها می باشند. در هنگام شست و شو حوله های دست و صورت زرین ساپ، به خوبی و به سرعت خشک می شوند و هیچگونه رنگ دهی و یا پرزدهی ندارند.

 

 

انواع مدل حوله دستی

انواع مدل حوله دستی

حوله های دست و صورت توسط کارخانه زرین در مدل های متنوع تولید می شوند و از لحاظ کیفیت عالی می باشند. این محصولات از مواد اولیه و متریال های با کیفیت و مرغوب تولید می شوند و دارای ضخامت بسیار مناسبی هستند. انتخاب رنگ و طرح حوله ها کامل به نظر و سلیقه شما عزیزان بستگی دارد و توصیه می کنیم هنگام انتخاب حوله های دست و صورت برای خود و یا افراد دیگر، به جنسیت و سن و سال خود و یا افرادی که می خواهید برای آن ها خریداری کنید توجه داشته باشید.

حوله دستی چیست؟

حوله دستی چیست؟

حوله  دستی یک پارچه حوله ای ضخیم می باشد که جذب کننده رطوبت و یا مایعات هستند که برای خشک نمودن یا پاک کردن دست و صورت و انواع سطوح یا سطح مورد نظر استفاده می گردد. حوله ها جذب کننده رطوبت هستند که از طریق تماس مستقیم آب را جذب می کند. حوله به صورت پارچه هایی که تار و پود آن به صورت منسجم بافته شده اند و این نوع بافت باعث ظرفیت بیشتر نگهداری رطوبت دستی نیز می شود.

ویژگی حوله دستی

ویژگی حوله دستی

در ابعاد کوچک و به منظور خشک کردن دست و صورت استفاده می‌شوند. این حوله‌ها بایستی از جنس مرغوب و با کیفیت تهیه شوند و از آنجا که با پوست حساس صورت در ارتباط هستند بایستی بسیار لطیف و نرم باشد حوله های دستی زرین ساپ همواره با طرح های بسیار منحصر به فرد و جذاب تولید شده و به صورت آنلاین و اینترنتی و در تیراژ های بالا فروش آنها انجام می شود.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما