ارزانسرای روتختی حوله ای پسرانه زیبا

روتختی حوله ای پسرانه با طرح های زیبا و پرطرفدار انتخاب مناسبی جهت استفاده برای تمام فصول سال است. یکی از مدل های پرطرفدار این محصول، انواع روتختی حوله ای کبریتی است که قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارند. در این مرکز به عنوان ارزانسرای آنلاین کالای خواب، جدیدترین روتختی های حوله ای پسرانه و دخترانه با قیمت رقابتی عرضه و به فروش می رسند.

ارزانسرای روتختی حوله ای پسرانه زیبا

طرح های جدید روتختی حوله ای پسرانه

طرح های جدید روتختی حوله ای پسرانه روتختی حوله ای به محصولاتی می گویند که ترکیبی از جنس پنبه و پلی استر هستند. الیاف پنبه موجب می شود که میزان جذب گرما افزایش یابد و روتختی قابلیت استفاده برای تمام فصول سال را داشته باشد. الیاف پلی استر نیز ضد حساسیت بوده و به علت وزن بسیار سبک، گزینه مناسبی برای بکارگیری در تولید این محصولات می باشند. امروزه اکثر بچه ها ترجیح می دهند که برای سرویس خواب خود، ست های جدید با طرح های فانتزی، سه بعدی، عروسکی و شخصیت های کارتنی را خریداری کنند. در مورد روتختی حوله ای پسرانه می توان مدل های اسپرت، طرح های ورزشی سه بعدی و شخصیت های کارتنی را به عنوان پرفروش ترین های بازار معرفی کرد. اگر قصد خرید ست کامل روتختی حوله ای طرح دار پسرانه را دارید، پیشنهاد می کنیم به سراغ مدل های زیر بروید:

  • روتختی طرح دزدان دریایی
  • روتخی طرح مرد عنکبوتی
  • روتختی طرح فوتبالی
  • روتختی طرح بن تن
  • روتختی طرح سگ های نگهبان

نکته مهم دیگر بعد از اطمینان از کیفیت جنس و طرح مورد نظر، توجه به ابعاد استاندارد این محصول است. معمولاً برای تخت های یکنفره، انواع روتختی با ابعاد 155*210 سانتی متر طراحی و دوخته می شوند. اگر سایز تخت شما کوچکتر باشد باید به سراغ روتختی های نوجوان بروید.

مرکز فروش روتختی حوله ای طرح دار

مرکز فروش روتختی حوله ای طرح دار در بازار گاهاً روتختی به صورت تک یا مدل های ست عرضه می شوند. بهترین نمونه مدل های ست کامل یعنی دو عدد روبالشتی، ملحفه تشک و روتختی (کاور یا لحاف کاوردار) هستند. از نظر کیفیت و جنس نیز، جدیدترین نوع روتختی حوله ای طرح دار دارای بافتی شبیه به مخمل و پرزدار است که به صورت طرح های سه بعدی به بازار عرضه می شوند. توجه کنید که انتخاب این محصولات باید با توجه به سلیقه شخصی و همچنین میزان بودجه در نظر گرفته شما باشد.
خریداران عمده و فعالین بازار برای تهیه جدیدترین انواع روتختی باید بازاریابی مناسب از بازار هدف خود داشته باشند. همچنین در نظر گرفتن میزان تقاضا برای طرح های پرفروش را نمی توان نادیده گرفت. ما در این مرکز به عنوان شرکت پخش و فروش روتختی حوله ای یک نفره و دو نفره آماده همکاری با کلیه خریداران و فعالین بازار جهت عرضه مستقیم از کارخانه تولیدی هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما