قیمت حوله پالتویی تبریز به صورت عمده و ست

جهت اطلاع از قیمت حوله پالتویی تبریز به صورت عمده و ست می توانید در کانال تلگرامی ما عضو و یا با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید. حوله های تن پوش با قیمت های ارزان و مناسب را از ما بخواهید.

خرید سرویس حوله پالتویی

این نوع از حوله ها به صورت ست و تکی عرضه می گردند. بیشتر نو عروسان از سرویس های دو قلو حوله های تن پوش خریداری می نمایند و که در دو مدل و طرح یکسان با رنگ های متنوع برای خانم و آقا طراحی شده اند. این نوع از حوله ها در نوع ست به صورت تکی هم موجود هستند که شامل: دمپایی حوله، حوله دستی، لیف حوله ای و تن پوش می شوند.

قیمت حوله پالتویی تبریز  به صورت عمده و ست

قیمت خرید انواع حوله پالتویی

حوله های دستی یکی از پر کاربرد ترین و پر تقاضا ترین حوله ها می باشند که بسیار پر فروش هستند و داشتن این نوع از حوله ها لازمه هر فردی می باشد به همین جهت است که در سرویس حوله های تن پوش یک عدد حوله دستی قرار می دهند.

قیمت حوله پالتویی تبریز  به صورت عمده و ست

قیمت خرید این نوع از حوله ها نسبت به سایر حوله کمی متفاوت تر می باشد. علت این تفاوت در این می باشد که حوله های تن پوش در نوع سرویس چند تکه می باشند اما به صورت تک تنها یک تکه اند به همین جهت است که حوله تن پوش تک از قیمت خرید ارزان تر و مناسب تری نسبت به سرویس حوله تن پوش برخوردار می باشد.

قیمت حوله پالتویی تبریز  به صورت عمده و ست

خرید عمده حوله پالتویی

خرید این نوع از حوله ها با قیمت های ارزان و باورنکردنی خواسته تمام خریداران می باشد. با عضویت در کانال تلگرامی ما و اطلاع از قیمت حوله پالتویی تبریز و مشاهده نمونه ها محصول مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما