مرکز فروش حوله پالتویی ارزان

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن چندین سال سابقه در امر تولید و فروش حوله پالتویی و (یا می توان گفت حوله تنی یا لباسی) توانسته است یکی از تولید کنندگان پیشتاز در رسته تولید و فروش و تجارت و صادرات انواع حوله ها به شمار آید و نامی ماندگار از خود برجای بگذارد.

فروش حوله ی پالتویی زرین ساپ

فروش حوله ی پالتویی زرین ساپ

حوله های پالتویی معمولا به دلیل سایز بزرگتری که دارند و تمام قد هستند باعث پوشاندن تمام بدن افراد میشود و به وسیله ی کمربندی که در قسمت میانی و کمر آن وجود دارد و به هم گره زده می شود سبب حفاظت کامل بدن می شود که جنس این حوله ها به گونه ای طراحی می شود که آب و رطوبت  تمام بدن را جذب کند.

فروش حوله پالتویی ارزان

مرکز فروش حوله پالتویی ارزان

معروف ترین و محبوب ترین حوله ی پالتویی تولید شده در زرین ساپ از نوع جنس پنبه ای آن می باشد چون که این نوع بسیار لطیف و نرم هستند و باعث میشود که پنبه موجود در آنها آب بالایی را جذب کنند. و هیچ نوع حساسیت پوستی برای افراد مصرف کننده ایجاد ننماید و با میزان فروش خوبی رو به رو شود.

مرکز فروش حوله پالتویی ارزان

مرکز فروش حوله پالتویی با بهترین مواد اولیه

مرکز فروش حوله پالتویی با بهترین مواد اولیه

حوله های تن پوش قدیمی فقط تا کمر یا ساق پاها را می پوشاند حوله های پالتویی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنا می نماید گزینه خیلی مناسب برای افرادی است که میخواهند تمام بدنشان پوشانده شود این حوله ها در مقایسه با حوله های دیگر الیافشان  به گونه ای است که باعث سریع تر خشک کردن بدن میشود و جود کلاه در آنها نیز باعث خشک کردن سر و موهای سر می شود.

مرکز فروش حوله پالتویی با بهترین مواد اولیه

 

مرکز فروش حوله ی پالتویی به صورت عمده

مرکز فروش حوله ی پالتویی به صورت عمده

شرکت زرین ساپ در تلاش است تا حوله های پالتویی با جنس مرغوب تولید کند. به همین دلیل مواد اولیه به کار برده برای تولید این حوله ها بالاترین کیفیت را دارند شما میتوانید از طریق همین سایت که بیشترین تنوع در طرح و رنگ حوله را مشاهده کنید و نسبت به خرید عمده حوله با مناسب ترین قیمت اقدام نمایید.

 

 

حوله پالتویی ارزان

حوله پالتویی ارزان

خرید حوله پالتویی ارزان قیمت  که کاملا با ملاک های مورد انتظار مصرف کنندگان مطابق باشد، از بازار و فروشندگانی که در بازار فعالیت دارند غیر ممکن به نظر می آید .البته فروشندگان مقصر افزایش قیمت نجومی محصولاتی همچون حوله نیستند و می توان علت این موضوع را از وجود واسطه هایی میان معاملات جست و جو کرد .مجموعه تولید کننده زرین ساپ با روی کار آمدن خود به تمام مشتریان ثابت کرده است که می توانند تعداد بالایی از حوله پالتویی ارزان قیمت را از درب کارخانه و به صورت مستقیم خریداری نمایند .

 

خرید حوله پالتویی

خرید حوله پالتویی

تقریبا تمام افرادی که در بازار داخلی صاحب تجربه هستند و معاملاتی در جهت خرید و فروش انواع محصولات انجام داده اند نسبت به این موضوع آگاه هستند که تا چه اندازه خرید مستقیم از تولید کننده ای معتبر و با سابقه مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد .علی الخصوص اگر حجم بالایی از محصول  خریداری شود . خرید حوله پالتویی به راحتی از  مجموعه تولید کننده زرین ساپ ممکن گشته است و مشتریان داخلی و خارجی می توانند نسبت به خرید عمده اقدام نمایند .

 

 

بهترین برند حوله پالتویی

بهترین برند حوله پالتویی

صادرات بهترین برند حوله پالتویی از سوی تولید کننده ای همچون زرین ساپ تحولی شگفت در بازار جهانی ایجاد کرده است .محصولاتی که با قیمت هایی کاملا معقولانه خدمت مشتریان خارجی عرضه می شود توانسته است میزان رضایت آنها را از خرید از تولید کنندگان ایرانی افزایش دهد .البته به شرطی که جهت صادرات یک تولید کننده معتبر و قابل اعتماد همچون مجموعه زرین ساپ انتخاب گردد تا هیچ گونه ضرر و زیانی به خریداران وارد نشود .

 

حوله پالتویی ایرانی

حوله پالتویی ایرانی

حوله پالتویی ایرانی در مجموعه های مختلفی تولید می گردد اما طبیعتا مواد اولیه و متریالی که برای تولید این محصول انتخاب می شوند در مجموعه های مختلف متفاوت می باشند و به طبع سطح کیفی محصول نیز متفاوت خواهد بود . حوله پالتویی ایرانی که در مجموعه زرین ساپ تولید می گردد توانسته است نظرات مشتریان مختلفی را جلب نماید و تمایل آنها را نسبت به خرید عمده افزایش دهد پس چه بهتر که تجربه خرید از مجموعه زرین ساپ را داشته باشید .

حوله پالتویی کودک

حوله پالتویی کودک

تلاش مجموعه زرین ساپ از ابتدای آغاز به فعالیت خود این است که هر فردی در هر سنی و با هر سلیقه ای حوله مورد نیاز خود را خریداری نموده و از آن بهره کافی ببرد . حوله پالتویی کودک این برند تولید کننده توسط اغلب خریداران عمده سفارش داده می شود . تنها یک طرح و مدل از این محصول تولید نمی گردد و ما شاهد بالاترین تنوع طرح و رنگ در محصولات هستیم .

سایزبندی حوله ی پالتویی از طریق سر شانه

سایزبندی حوله ی پالتویی از طریق سر شانه

از آنجا که جثه ی افراد با هم فرق میکند روش های مختلف سایز بندی برای خرید آنلاین حوله ی پالتویی وجود دارد دو نمونه از روش هایی که وجود دارد اندازه گیری از طریق اندازه سرشانه و یا با محاسبه ی قد است.

این روش با توجه به چاق و لاغر بودن افراد به ۴ سایزاست

  • Small
  • .medium
  • .larg
  • xlarg
  • xx larg

با توجه به اندازه ی سر شانه هر فرد سایز مناسب برای خرید حوله ی آن فرد استفاده می شود.

نحوه سایز بندی از طریق قد افراد

 

  • عدد به دست آمده از قد افراد  را با عدد های زیر مطابقت دهید.
  • قد حوله ی پالتویی متوسط از سرشانه تا مچ پا ۱۱۵
  • قد حوله ی پالتویی بزرگ از سرشانه تا مچ پا۱۲۵
  • قد حوله ی پالتویی ایکس لارج از سر شانه تا مچ پا ۱۳۵
  • قد حوله ی پالتویی دو ایکس لارج از سر شانه تا مچ پا ۱۴۵

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما