پخش حوله یکبار مصرف هتلی عمده

حوله یکبار مصرف هتلی بهترین محصول برای خشک کردن دست و صورت است. این حوله از بافت نرمی دارد و در شرایط کاملا بهداشتی تهیه شده است.

انواع حوله ها از نظر اندازه، قدرت جذب آب، میزان لطافت و سبکی با یکدیگر تفاوت هایی دارند و هر چه سبک و نازک تر باشند، استفاده از آنها، آسان تر خواهد بود.

پخش حوله یکبار مصرف هتلی عمده، محصولاتی درجه یک ارائه می کند.

مرکز خرید انواع حوله هتلی ارزان

مرکز خرید انواع حوله هتلی ارزان

با خرید حوله هتلی به صورت عمده، می توانید محصول را در قیمت های ارزان تهیه کنید.حوله های هتلی بسیار لوکس هستند و برای استفاده در هنگام رفتن به سفر، مناسب می باشند. مرکز خرید انواع حوله هتلی ارزان، تمامی محصولات خود را در ارزانترین قیمتها ارائه می کند. 

 

حوله یکبار مصرف ارزان

حوله یکبار مصرف ارزان

معمولا مجموعه ها و موسساتی همچون هتل ها که در  آنها نیاز فراوانی به استفاده از انواع حوله ها احساس می شود حوله های یکبار مصرف ارزان قیمت در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری می شود . چون خرید حوله های یکبار مصرف صرفه اقتصادی بالایی دارد و قیمت آنها تفاوت چشم گیری با سایر انواع حوله ها دارد . مجموعه تولید کننده زرین ساپ بهترین حوله های یکبار مصرف را با تکیه بر دانش روز دنیا تولید می نماید محصولی که کیفیت آنها توسط کارشناسان تایید شده است .

 

تولید حوله یکبار مصرف

تولید حوله یکبار مصرف

یکی از محصولاتی که باید توجه زیادی به فرایند تولید آن نشان داد حوله یکبار مصرف می باشد .حوله یکبار مصرف علی رغم این که یک بار مورد استفاده قرار می گیرد باید از قدرت جذب بالایی برخوردار باشد تا به بهترین شکل ممکن نیاز مصرف کنندگان را تامین نماید . تولید حوله یکبار مصرف در مجموعه زرین ساپ با توجه دقیق به اصول و استاندارد ها انجام می شود . تلاش تمام عوامل زرین ساپ در جهت بهبود عملکرد این مجموعه ستودنی می باشد .

 

 

 

 

خرید حوله یکبار مصرف

خرید حوله یکبار مصرف

اگر شما هم جزو مشتریانی هستید که با مشاهده مجموعه ها و مراکز خرید مختلف دغدغه اصلیتان انتخاب منصفانه ترین و معتبر ترین مجموعه برای خرید عمده حوله یکبار مصرف می باشد توصیه ما این است که خرید از مجموعه زرین ساپ را جزو اولویت های خود قرار دهید . به قدری این فرایند خرید برای تمام مشتریان رضایت بخش می باشد که خریداران تلاش می نمایند تا با عقد قرارداد تعاملات طولانی مدتی با مجموعه زرین ساپ داشته باشند .

 

حوله یکبار مصرف رنگی

حوله یکبار مصرف رنگی

جهت تولید حوله یکبار مصرف رنگی از الیاف و متریال خاصی بهره گرفته می شود . این محصول برای افرادی تولید گشته است که به طیف های رنگی مختلف علاقه دارند و همواره تلاش می نمایند تا محصولاتی خوش رنگ تر و جالب توجه تر خریداری نمایند . حوله یکبار مصرف رنگی در تیراژ بالا و ابعاد مختلف قابل سفارش است .این محصول می تواند نیاز مشتریان مجموعه شما را نسبت به استفاده ازحوله و انواع محصولات بهداشتی تامین نماید و راحتی بیشتری را برای آنها به ارمغان آورد .

 

حوله یکبار مصرف عمده

حوله یکبار مصرف عمده

خرید حوله یکبار مصرف به صورت عمده و در تیراژ بالا خریدی می باشد که ایده آل بسیاری از هتلداران و صاحبان آرایشگاه ها سالن های زیبایی و ماساژ است . حوله ها در این قبیل مجموعه ها دفعات متعددی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و خرید حوله یکبار مصرف عمده یک گزینه مناسب و اقتصادی به حساب می آید که بسیاری از هزینه های اضافی را که برای خرید حوله های معمولی صرف می شد حذف می نماید .

 

4 خصوصیت عمده حوله یکبار مصرف هتلی

4 خصوصیت عمده حوله یکبار مصرف هتلی

در این قسمت 4 خصوصیت عمده و اصلی حوله های یکبار مصرف هتلی را به طور کامل بیان خواهیم کرد. این خصوصیات عبارتند از:

  1. ضخامت: میزان ضخامت این محصولات با یکدیگر متفاوت است. جنس محصول در ضخامت آن تاثیر فراوانی دارد. طرز تهیه حوله مانند نمدهای قدیمی صورت می گیرد و هیچ گونه دوختی بر روی محصول وجود ندارد. هر چه ضخامت محصول بیشتر باشد، توانایی جذب آب، بالاتری خواهد داشت و در عوض حوله های نازک تر، از میزان لطافت بیشتری برخوردار خواهند بود.
  2. جنس: هر چه جنس حوله از الیاف طبیعی باشد، نرمی و لطافت بیشتری خواهد داشت و فرد در هنگام استفاده، احساس راحتی بیشتری خواهد کرد. به طور معمول حوله ها از ترکیب جنس الیاف هایی مانند ویسکوز، پنبه، پلی استر و … تهیه می شوند، به همین دلیل دوام بالایی دارند. این گونه از محصولات نسبت به وزن خود توانایی جذب 10 برابر آب را دارند، به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی آب موی سر و بدن را خشک می نمایند و از آنجایی که تنها یکبار مورد استفاده قرار می گیرند، سطح بهداشت را افزایش می دهند و می توانند از انتشار بیماری های مختلف جلوگیری کنند. هر چه حوله از کیفیت بهتری برخوردار باشد، نرم تر خواهد بود و پرز نخواهد داد.
  3. اندازه: حوله های هتلی به دلیل سایز کوچکی که دارند، سبک هستند و بهترین گزینه برای استفاده در طول سفر می باشند. همچنین استفاده از آنها در مکان های عمومی مانند استخرها، سالن های ورزشی، رستوران ها، سالن های آرایشی و … توصیه می شود.
  4. طرح: نقش، طرح، رنگ و به طور کلی ظاهر حوله هم اهمیت فراوانی دارد. استفاده از طرح ها و رنگ های شاد و جذاب بر روی بافت محصول، در مشتری رضایت بیشتری ایجاد خواهد کرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما