مرکز پخش عمده حوله یکبارمصرف در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان ممتاز ترین مرکز پخش عمده حوله یکبارمصرف در ایران توانسته است محصولات تولیدی خود را در سراسر کشور توزیع نماید و در صدد آن است تا با استقبال از فروش حوله های تولیدی، توسط بازرگانان ایرانی و خارجی بتواند حوله های یکبار مصرف تولیدی خود را به تولید انبوه برساند.

خريد حوله يکبار مصرف رولي

خريد حوله يکبار مصرف رولي

حوله یکبار مصرف نوعی حوله پارچه ای است که از الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه که با تکنولوژی به روز تولید می شود و در بازار عرضه می گردد. نکته بسیار مهم در این حوله ها این است که در آن نخی به نخ دیگر دوخته نمی شود و شیوه تولید جدیدی از نمدبافی قدیمی ایرانیان در آن نهفته است و قابلیت جذب رطوبت آنرا به صورت فوق العاده ای بالا می برد.

خريد عمده حوله يکبار مصرف

خريد عمده حوله يکبار مصرف

رنج قیمت حوله ی یکبار مصرف و ارزان بودن آن سبب می شود تا بسیاری از بیمارستان های دولتی و خصوصی، انواع آرایشگاهها و مزون های عروس برای خرید آن پیش قدم شوند. شرایط استفاده از کالای تنظیفی و بهداشتی در بیمارستان ها با توجه به وجود انواع بیماری های ویروسی و میکروبی ایجاب می کند تا بیمارستان حوله های یکبار مصرف را به همه بیماران توصیه کنند و گاهی نیز بیمارستان ها با ارایه پک و کیف های نظافتی به بیماران بعد از عمل، حوله را نیز در داخل پکیج برای بیماران اهدا می کنند تا هم موجب آسایش آنها شده و هم  کاهش بیماری های شایع پوستی را سبب شوند.

خريد اينترنتي حوله يکبار مصرف

خريد اينترنتي حوله يکبار مصرف

خرید اینترنتی حوله های یک بار مصرف می تواند دسترسی به این محصول بهداشتی را برای هر کسی آسان کند و فردی در دورترین نقاط مرزی با دسترسی به اینترنت می تواند خرید خود را از سایت های معتبر انجام دهد و مرسوله مورد نظر بعد از دو و سه روز در درب منزل تحویل داده شود. در جامعه کنونی که وقت گرانبهاترین چیزهاست و بیشتر مردم در سراسر روز در تکاپو هستند صرفه جویی در وقت هر چند که اندک باشد، یکی از اولویت های هر خانواده است. به همین خاطر خرید اینترنتی هر روز بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

خريد رول حوله يکبار مصرف

خريد رول حوله يکبار مصرف

حوله یکبار مصرف رولی که با گسترش روزافزون رول دستمال دستشویی یکبار مصرف پا به عرصه بازار گذاشته است، در مدت کوتاهی نظرها را به سوی خود جذب کرده و مهمان خانه ها و هتلها و استخرها و آرایشگاهها شده است. رول بودن مزیت بزرگی برای این نوع حوله ها است چرا که در هنگام استفاده بدون اتلاف وقت و به سرعت به حوله می توان دسترسی داشت و مزیت دیگر صرفه جویی در مصرف است که بر حسب نیاز می توان از حوله های بلند تر و کوتاهتری بسته به نظر مشتری استفاده کرد و مزیت فوق العاده دیگر در حوله های یکبار مصرف رولی قابلیت جذب ده برابری آب به خود، است به طوری که می تواند ده برابر وزن خودش بعد از آبگیری وزن داشته باشد

توليد و فروش حوله يکبار مصرف

توليد و فروش حوله يکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید و فروش حوله یکبار مصرف توانسته است رفاه و آسایش مسافران را طی دوران اقامت در هتل ها تامین نماید. تاکنون همه ما به خصوص کسانی که زیاد به مسافرت می روند با مشکل زیادی بار سفر و سنگینی آن مواجه شده اند. برداشتن چند حوله با وزن زیاد در چند چمدان جدای از سختی حمل و نقل آن جاسازی وسایل سفر در خودرو هم مکافاتی است. یکی از بهترین پیشنهادها برای کاهش بار سفر استفاده از حوله های یکبار مصرف است که همه اعضا خانواده را می تواند در طول سفرتان همراهی کند و حتی کسانی که خیلی مواظب بهداشت خود هستند از سفر نهایت لذت را ببرند و در هر هتلی با همین حوله استحمام کرده و بدنشان را خشک نمایند.

خط توليد حوله يکبار مصرف

خط توليد حوله يکبار مصرف

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت پخش عمده حوله یکبارمصرف این توانایی  را دارد تا محصولات تولیدی خود را در بازار عرضه نماید. با نگاهی به بازار متوجه می شویم که برندهای داخلی محصولات بهداشتی در تولید این نوع محصول پیش قدم شده اند تا نبض بازار را به دست بگیرند. وجود این فضای رقابتی سالم میتواند کیفیت محصولات را بیش از پیش بالا ببرد و به سود خریدار و مصرف کننده تمام شود.

مرکز پخش حوله يکبار مصرف

مرکز پخش حوله يکبار مصرف

یک محصول فوق العاده برای کسانی که به بهداشت خودشان احترام قایلند بدون شک دستمال و حوله های یکبار مصرف است. با حوله های یکبار مصرف در هر شرایطی و در هر کجای ایران بدون حمل حوله شخصی با خیال راحت سفر کنید و با قابلیت جذب بالای آب بدن خود را کاملا خشک کرده و از نظافت با آن لذت ببرید.برای خرید حوله ی یکبار مصرف در تبریز کافیست تا این محصول را در سبد خرید خود قرار داده و از طریق ارسال پیام به مدیریت فروش این گروه تولیدی از طریق برنامه کاربردی واتساپ سفارش خود را ثبت نموده و محصول انتخابی و مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

توليد و پخش حوله يکبار مصرف

توليد و پخش حوله يکبار مصرف

تولیدی حوله یکبار مصرف با توجه با نیاز های بهداشتی جامعه امری ضروری است. عمر مفید حوله‌ها به طور میانگین 2 سال است. حوله‌ی خیس مکان بسیار عالی و  مناسبی برای رشد باکتری‌هاست، حتی شست‌وشوی مداوم حوله‌ها نیز این مشکل را برطرف نمی‌کندحال اگر این حوله ها در مکان های عمومی استفاده شود رشد باکتری ها به صورت لگاریتمی افزایش می یابد و در چند صدم ثانیه از وارد پوست و موی مصرف کننده می شود و عوارض ناخوشایند ویروسی را سبب می گردد. با این تفسیر تولید و استفاده از حوله ی یکبار مصرف به سرعت در حال رشد است و با توجه به نیاز سنجی مصرف کننده ها تولید این اقلام در سال های آتی به طور فزاینده ای گسترش پیدا خواهد کرد.

 

قیمت حوله یکبار مصرف استخری

مرکز پخش عمده حوله یکبارمصرف در ایران

گروه تولیدی زرین ساپ  تعیین قیمت حوله یکبار مصرف استخری در رنج ارزان  و پخش عمده حوله یکبارمصرف به دلیل مقرون به صرفه و بهداشتی بودن حوله های تولید شده،  توانسته است از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.حوله یکبار مصرف استخری دارای نرمی و لطافت کامل است و بدون ایجاد هر گونه حساسیتی و پرز دهی، مناسب برای خرید است . البته با توجه به کیفیت بسیار مناسب آن بر خلاف نام یک بار مصرف بودن آن امکان شستن و استفاده مجدد برای چندین بار از جمله مزایای آن است.

صاحبان استخرها به فکر جایگزینی برای حوله های قدیمی بودند و در چالش این مساله که اگر فردی حوله به همراه نداشته باشد به چه وسیله ای بدن خود را خشک نمایند. خرید یک حوله با قیمت بالا برای یک جلسه شنا ایده خوبی برای هیچ شناگری نمی تواند باشد بخاطر همین وجود حوله های یکبار مصرف در بوتیک های داخل استخر راه را برای شناگران آسان می کند تا با خرید آن نیاز خود را فوری رفع کنند.

قیمت حوله یکبار مصرف استخری

پخش عمده حوله یکبارمصرف

کارخانه تولیدی زرین ساپ با پخش عمده حوله یکبار مصرف در سراسر دنیا و در سطح کشور توانسته است بازار گرم و فعالی به خود اختصاص دهد. این کارخانه تولیدی توانسته است با به کارگیری کادری فعال و متخصص و استفاده از عاملین پخش در شهرهای مختلف یکی از صاحبنامترین واحد های تولیدی در سطح کشور شناخته شود.قیمت حوله های یک بار مصرف در بازار از زمان ورود این کالا متغیر بوده اما در سال های اخیر با تولید و رقابت شرکت های برتر در این زمینه به تعادل رسیده است. نکته مهم در قیمت این حوله ها این است که هر چقدر هزینه بسته بندی کمتر باشد قیمت تمام شده کمتر شده و مشتری راحتتر می تواند محصول را خریداری کند و از آن استفاده نماید.

پخش عمده حوله یکبارمصرف

فروش حوله یکبار مصرف تبریز

حوله های یکبار مصرف تولیدی کارخانه زرین ساپ، با تکنولوژی منسوجات بی بافت و از الیاف ۱۰۰% طبیعی تولید می شوند و پس از آن پخش عمده حوله یکبارمصرف به مرحله اجرایی می رسد. این حوله ها دارای نرمی،لطافت و جذب آب بسیار بالا میباشند. استفاده از این حوله ها در محیط های مثل آرایشگاهها، استخرها، هتلها، بیمارستانها و رستورانها علاوه بر بالا بردن سطح بهداشت فردی و اجتماعی، از نظر اقتصادی هم بسیار مقرون به صرفه می باشد .

زیرا هم هزینه های مربوط به شستشو و استریل را برای این مراکز بسیار پایین می آورد و هم باعث جذب افراد به مجموعه هایی می شود که استفاده از حوله های یکبار مصرف در آن ها بسیار رایج است. پخش عمده حوله یکبارمصرف بدلیل داشتن حصوصیاتی مانند وزن و حجم کم در مسافرت، سالن های ورزشی و سونا و… بسایر رایج شده است.

فروش حوله یکبار مصرف تبریز

تولید حوله یکبار مصرف

تولیدی و پخش عمده حوله یکبارمصرف  با توجه با نیاز های بهداشتی جامعه امری ضروری است. عمر مفید حوله‌ها به طور میانگین 2 سال است. حوله‌ی خیس مکان بسیار عالی و مناسبی برای رشد باکتری‌هاست، حتی شست‌وشوی مداوم حوله‌ها نیز این مشکل را برطرف نمی‌کند. حال اگر این حوله ها در مکان های عمومی استفاده شود رشد باکتری ها به صورت لگاریتمی افزایش می یابد و در چند صدم ثانیه از وارد پوست و موی مصرف کننده می شود و عوارض ناخوشایند ویروسی را سبب می گردد.

با این تفسیر تولید و استفاده و پخش عمده حوله یکبارمصرف به سرعت در حال رشد است و با توجه به نیاز سنجی مصرف کننده ها تولید این اقلام در سال های آتی به طور چشمگیر و قابل توجهی گسترش پیدا خواهد کرد.

تولید حوله یکبار مصرف

خرید حوله های یکبار مصرف

خرید حوله های یک بار مصرف نیازمند این هست که مشتری از کیفیت آن اطمینان کافی داشته باشد و بتواند در برخورد با حوله های معمولی و یکبار مصرف مورد دوم را با قوت قلب خریداری کند . ایجاد حس اطمینان در مشتری به چندین نحو صورت می گیرد که به دو شکل: افزایش کیفیت و تبلیغات مناسب صورت می گیرد اما شرط اول بسیار با اهمیت است. فروش اول محصول نقطه شروع یک کسب و کار است.

خرید حوله های یکبار مصرف

فروش عمده حوله یکبار مصرف

حوله یکبارمصرف  به دلیل کاربرد بالایی که دارند با استقبال زیادی از سوی مشتریان و مصرف کنندگان رو به رو شدند و با پخش عمده حوله یکبارمصرف ، نتیجه فروششان بسیار افزایش یافته است. طی این رخداد ها شرکت های تولید کننده به دلیل تقاضای بالا تولیدات خود را افزایش داده اند. زرین ساپ یکی از معتبر ترین و باسابقه ترین برند های ایرانی می باشد که محصولات خود در بالاترین سطح طراحی، تولید و بسته بندی می کند و به کمک نمایندگی های فعال و مجاز و فروش از طریق سایت های معتبر توانسته است محصولات خود را در تمامی شهرها و روستاهای کشور به دست مشتریان برساند و از این طریق به یکی از مردمی ترین برند های ایرانی تبدیل شود که چندین سال متوالی موفق به دریافت نشان اعتماد مردمی شده است.

کاربرد حوله یکبار مصرف

انواع حوله های یکبار مصرف

پخش عمده حوله یکبارمصرف در انواع متعددی از قبیل:

به سرانجام می رسد.

انواع حوله های یکبار مصرف

 

کاربرد حوله یکبار مصرف در موارد دیگر

بعد از اصلاح و پیرایش و شست و شو اولین مساله خشک کردن سر با استفاده از حوله است. برخی از آرایشگران و نه همه آنها با حوله های معمولی سر هزاران نفر را خشک کرده و مجددا برای مشتریان بعدی از آن بهره گیری می نمایند و انواع بیماری های پوست و مو را شیوع می دهند. باور متخصصان بهداشت بر این است که ابتلا به بیماری های پوستی آسان ، اما رهایی از آنها بسیار پرهزینه و زمانبر است، اما با استفاده از حوله یک بار مصرف از این عواقب ناخوشایند رهایی پیدا می کنیم.

در هتل ها و سالن های ماساژ بهترین جایگزین حوله های مرسوم، حوله های یکبار مصرف است که می تواند بهداشت محیط و بدن مشتریان را بالا ببرد و کیفیت ارایه خدمات بهداشتی را در اماکن عمومی و خصوصی بالا ببرد. قابل ذکر است از این حوله ها می توان برای خشک کردن دست و صورت استفاده کرد. قدرت جذب آب بالا و امکان شستن و استفاده مجدد از آن برای چندین بار از مزایای مهم آن به شمار می رود و منافع اقتصادی خریدار را نیز تامین می کند. همچنین می توان از این حوله ها برای استفاده در نظافت و تمیزکاری نیز استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما