مرکز فروش عمده حوله هتلی با قیمت ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان فروش عمده حوله هتلی به صورت عمده و ارزان توانسته است نامی نیک در صنعت تولید حوله در سطح کشور به ثبت رساند.

حوله هتلی ارزان

 

امروزه بیشتربا این مساله روبه رو میشویم که حوله در بازار های ایرانی با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. قیمت ها بر اساس درجه کیفی محصولات و نرمی و لطافت شان تعیین می گردد. هر چه حوله نرم تر باشد به درجه کیفیت آن افزوده می شود و در نتیجه قیمت آن ها افزایش خواهد یافت. البته لازم به ذکر است که اندازه حوله در تعیین قیمت تاثیر گذار می باشد .

قیمت روز حوله هتلی

قیمت روز حوله هتلی

 

گروه تولیدی زرین ساپ در تلاش است تا با فروش عمده حوله هتلی و ارائه قیمت انواع حوله های هتلی با تقاضای بالا و با کیفیت، بیشترین مقدار فروش را داشته باشد. همچنین این کارخانه تولید کننده، این امکان را فراهم نموده تا برای خرید راحت تر، واسطه ها را از میان برده و هتل داران به راحتی حوله هتلی با کیفیت را مستقیما از تولید کننده خریداری نمایند.حوله هتلی در انواع متفاوتی تولید می گردد که با توجه به نیاز صاحبان هتل آن ها را با تنوع بالایی از انواع حوله های با کیفیت و ارزان مواجه می نماید. لذا به راحتی می توان این حوله ها را به صورت اینترنتی سفارش داد و در اسرع وقت آن ها را در اختیار داشت.

خرید حوله هتلی

خرید حوله هتلی

در سال های اخیر در جهت تکمیل خدمات در هتل ها برای فراهم کردن رفاه بیشتر برای مشتریان، صنعت حوله اقدام به تولید محصولاتی با نام حوله های هتلی نموده است. این نوع حوله های که در انواع مختلف (حوله های دستی هتلی، حوله های حمامی هتلی، دمپایی های حوله ای و …) و عموما به شکل یکبار مصرف تولید می شود و به عنوان خدمات تکمیلی در هتل های سراسر دنیا عرضه می شوند. برند های ایرانی همچون زرین ساپ امکان تولید حوله های هتلی با آرم مخصوص را فراهم کرده اند و که مشتریان در انتخاب طرح و رنگ محصول سفارش خود اختیار تام را داشته باشند.

فروش عمده حوله هتلی

فروش عمده حوله هتلی

حوله های هتلی فقط به صورت عمده به فروش می رسند. این نوع از حوله ها به صورت آماده در بازار موجود نیستند و پس از سفارش تولید می شوند.جهت خرید انواع حوله هتلی به صورت عمده در بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم برای شما خریدار گرامی جهت انجام بهترین خرید را داشته باشند.

حوله یکبارمصرف هتلی

حوله یکبارمصرف هتلی

حوله یکبارمصرف هتلی به دلیل کاربرد بالایی که دارند با استقبال زیادی از سوی مشتریان و مصرف کنندگان رو به رو شدند در نتیجه فروششان بسیار افزایش یافته است.طی این رخداد ها شرکت های تولید کننده به دلیل تقاضای بالا تولیدات خود را افزایش داده اند.

زرین ساپ یکی از معتبر ترین و باسابقه ترین برند های ایرانی می باشد که محصولات خود در بالاترین سطح طراحی، تولید و بسته بندی می کند و به کمک عاملین فروش توانسته است محصولات خود را در تمامی شهرها به دست مشتریان برساند و از این طریق به یکی از خوشنام ترین برند های ایرانی تبدیل شود و باعث فروش عمده حوله هتلی در بالاترین سطح ممکن شود که چندین سال متوالی موفق به دریافت نشان اعتماد مردمی شده است.

دمپایی حوله ای هتلی

دمپایی حوله ای هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ ،معتبر ترین و کاملترین مجموعه تخصصی فروش آنلاین محصولات و دمپائی حوله ای هتلی در سطح کشور میباشد. کارشناسان ما در بخش فروش حوله هتلی و پشتیبانی این واحد تولیدی در صدد آن هستند که همواره با بهترین مشاوره و راهنمائی در رابطه با انتخاب درست محصول ایده آل همواره خدماتی نوین را حضور خریداران ارائه دهند تا با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید، شایسته مشتریان زرین ساپ میباشد.

انواع حوله هتلی درجه یک

انواع حوله هتلی درجه یک

حوله های هتلی در انواع مختلفی تولید می شوند. از انواع حوله های هتلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوله هتلی دستی
  • حوله هتلی استخری
  • حوله هتلی حمامی
  • حوله هتلی تن پوش
  • حوله هتلی تبلیغاتی

حوله های هتلی در رنگ سفید تولید می شوند. این نوع حوله غالبا در بهترین کیفیت خریداری می شوند تا در مقابل شست و شوی فراوان و مواد ضدعفونی مقاوم باشند و دچار پوسیدگی و از بین رفتن بافت نخ نشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما