مرکز فروش بهترین مارک حوله دستی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان برترین کارخانه تولیدی حوله در سطح کشور این توانمندی را دارد تا با تولید بهترین مارک حوله دستی با کیفیتی بینظیر،حوله های دستی خود را با قیمت هایی کاملا با صرفه تقدیم حضور مشتریان نماید.

فروش حوله دستی

حوله دستی کوچک

این حوله ها باید جنس لطیفی داشته باشد و نباید زبر باشد زیرا این حوله ها برای دست و صورت قابل استفاده است و باید اسیبی به دست و صورتمان که پوست نازکی دارد نرساند . اندازه و ابعاد این حوله ها کوچک است . از بهترین حوله هایی که برای دست و صورت استفاده میشود و مناسب است حوله های پنبه ای هستند .

 

مرکز فروش بهترین مارک حوله دستی

 

خرید انواع حوله

حوله های دستی گروه تولیدی زرین ساپ یک پیشنهاد عالی برای استفاده در آشپزخانه و سرویس بهداشتی باشد. این حوله از الیاف ۱۰۰% پنبه‌ای بافته شده و همین باعث آبگیری بالای حوله می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این حوله می‌توان به موارد زیر اشاده کرد:

  • ضد حساسیت بودن
  • طول عمر بالا با توجه به دستباف بودن
  • رنگ ثابت
  • بدون پرزدهی
  • حجم کم و حمل آسان

برای نگه داری بهتر حوله توصیه می‌شود از آب داغ برای شست و شوی آن استفاده نشود.

قیمت حوله دستی کوچک

قیمت حوله دستی کوچک

بیشتر مردم بر این باورند که برای تهیه محصولی که دارای درجه کیفیتی بسیار بالا می باشد حتما باید هزینه های زیادی را صرف کنند تا آن محصول یا حوله دستی کوچک مورد سفارش خود ،که از بهترین متریال و مواداولیه درجه یک تولید شده را خریداری نمایند در حالیکه کارخانه تولیدی زرین ساپ تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده تا محصولات مورد سفارش خود را با قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه و ارزان روانه بازار عمده فروشی نماید.

 

 

فروش عمده حوله دستی

فروش عمده حوله دستی

با توجه به استقبال گرم از فروش حوله دستی گروه تولیدی زرین ساپ با تولید بهترین مارک حوله دستی ، این حوله ها در تیراژ بسیار بالا مورد سفارش قرار می گیرند.فروش عمده حوله دستی با توجه به تولید انبوه آن در عصر حاضر بسیار رایج شده است و این رویداد قابل پیش بینی است تا با پذیرش سفارش این نوع از حوله ها بتوانیم خدماتی در خور شان مصرف کنندکان را ارائه دهیم.

خرید اینترنتی حوله دستی

خرید اینترنتی حوله دستی

امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و افزایش تقاضا برای خرید و فروش آنلاین، این گروه تولیدی، خرید اینترنتی انواع حوله ها خصوصا حوله دستی را برای تمامی اقشار جامعه امکان پذیر نموده و همین امر باعث گرایش افراد به انجام خرید و فروش و تراکنش های مالی خود به صورت آنلاین میباشند.

شما بازدید کننده و متقاضی گرامی می توانید با دریافت مشاوره و فروش از مدیریت فروش و پشتیبانی گروه تولیدی زرین ساپ سفارش خود ار ثبت نموده و پس از تائید و پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی، در کوتاهترین زمان ممکن حوله دستی خود را تحویل بگیرید.

 

 

فروش حوله دست و صورت

فروش حوله دست و صورت

بسیاری از استاندارد ها در زمان فروش عمده انواع حوله ها در مجموعه زرین ساپ رعایت می شود . استاندارد هایی که در کمتر مجموعه ای مورد اهمیت هستند . مجموعه تولید کننده زرین ساپ با فروش مستقیم و بدون واسطه حوله دست و صورت و انواع حوله ها ارتباطات مستقیمی با مشتریان و معاملگران بازاری برقرار می نماید . فروش در مجموعه زرین ساپ به صورت اینترنتی می باشد و پشتیبانی هایی از سوی کارکنان مجموعه مشاهده می شود که فرایند خرید را آسان تر می نماید .

 

تولید حوله دست و صورت به صورت عمده

تولید حوله دست و صورت به صورت عمده

انتخاب الیاف و متریال از جمله مهم ترین مراحل پیش تولید حوله های دست و صورت به حساب می آیند . در واقع اهمیت جنس حوله ها میان مصرف کنندگان غیر قابل انکار است و تمام تولید کنندگان باید تلاش نمایند تا بهترین و کاربردی ترین محصول را برای مصرف کنندگان تولید  نمایند . مجموعه زرین ساپ یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مجموعه های موجود در کشور می باشد که توانسته است مراحل تولید را در کارخانجات خود مطابق با دانش روز دنیا سپری نماید .

 

 

 

 

قیمت حوله دست و صورت

قیمت حوله دست و صورت

هیچ گاه خریداران به صورت تک بعدی به انواع حوله های خریداری شده توجه نشان نمی دهند بلکه دو بعد قیمت و کیفیت انواع حوله ها مهم ترین موضوعاتی می باشند که در حین خرید مورد توجه قرار می گیرند . مجموعه زرین ساپ که جزو مجموعه هایی می باشد که به خواسته های مشتریان خود توجه نشان می دهد و همیشه عملکرد خود را به شکل استانداردی سازمان دهی می نماید قیمت حوله دست و صورت و انواع حوله ها را با توجه به سطح کیفی بالایی که دارند مناسب تر از سایر مجموعه ها تعیین می نماید .

قیمت حوله دستی ارزان

 

قیمت حوله دستی ارزان

حوله دستی تولیدی کارخانه زرین ساپ یکی از ملزومات همیشه همراه و دم دستی هر فردی در مکانهای مختص خود مانند سرویس های بهداشتی و یا آشپزخانه های هر منزلی است. استفاده مکرر روزانه، نیاز به شستشوی آسان و خشک شدن سریع این حوله، استفاده از حوله‌های دستی زرین ساپ برای این کاربردها در اولویت قرار دارند.

قیمت حوله دستی بچه گانه

قیمت حوله دستی بچه گانه

کارخانه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله دستی بچه گانه در سطوح ارزان و مقرون به صرفه این قابلیت را دارد تا با بهترین مارک حوله دستی بچه گانه در ابعاد کوچک مختص کودکان بخشی از نیاز های بهداشتی کودکان را فراهم نماید. استفاده از طرح های کارتونی و بچه گانه باعث اشتیاق فراوان کودک به شست و شوی مرتب دست و صورت خود می شود و همین امر باعث ایجاد حس رضایتمندی والدین از عملکرد کودک و فرزند دلبند خود می شود.

 

روش شستن و خشک کردن حوله

روش شستن و خشک کردن حوله

برای پیشگیری از این مشکلات و جلوگیری از رشد و تکثیر میکروب‏ها و قارچ‏ها، حوله ها باید به‌طور مرتب شسته و در محل مناسبی مقابل نور آفتاب خشک شوند.بهتر است حوله پس از شسته شدن، در برابر جریان هوا و مقابل نور آفتاب خشک شود تا رطوبت آن به طور کامل از بین برود. ضمن اینکه حوله باید در آب با دمای 77 درجه سانتی‏گراد شسته شود تا همه میکروب‌های آن از بین رود.د‌‌‌ر صورتی که از خشک کن ماشین لباسشویی هم استفاد‌‌‌ه می شود‌‌‌، باید‌‌‌ برای خشک شد‌‌‌ن نهایی، آنها را زیر نور خورشید‌‌‌ و د‌‌‌ر معرض جریان هوا قرار د‌‌‌اد‌‌‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما