مرکز تولید حوله هتلی ساده سفید

مرکز تولید حوله هتلی ساده سفید با تمام توان و تلاش خود سعی می کند محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد. حوله هتلی همان طور که از نامش پیداست در هتل ها استفاده می شود.

 

 

 

خرید حوله هتلی به قیمت تولیدی

 خرید حوله هتلی به قیمت تولیدی

 

خرید حوله هتلی به قیمت تولیدی بازار داغ و پر رونقی دارد. این نمونه محصولات بهداشتی هتلی در سه مدل زیر پایی، دستی و حوله حمامی تولید می شوند. هتل داران تمام نمونه های این محصول را خریداری می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند. اندازه و سایز این نوع محصولات بهداشتی بسته به نوع کاربرد آن ها متفاوت می باشد.fهداشتی و تمیز بودن این محصولات می تواند در جذب مشتری و رضایت آن ها نقش مهمی داشته باشد. چون این نشانه اهمیت دادن هتل دار به بهداشت و تمیز بودن است. به خاطر همین هتل داران همیشه سعی می کنند حوله های با کیفیت بالا را تهیه کنند تا بتوانند به محض کثیف شدن آن ها را به راحتی بشویند و ضد عفونی کنند بدون این که به کیفیت حوله آسیبی وارد شود.این محصولات بهداشت انواع مختلفی دارند که می توان به حوله هتلی دست و خشک کن و حوله هتلی حمامی اشاره کرد. قیمت حوله هتلی بسته به اندازه و نوع برند متفاوت می باشد.

 

 

 

تولیدی حوله هتلی

تولیدی حوله هتلی

امروزه از طرف بسیاری از خریداران عمده تمایل بالایی نسبت به ارتباط مستقیم با تولید کنندگان حوله مشاهده شده است .چون از این طریق تمام خریداران می توانند به تنوع بالایی از طرح و مدل انواع حوله ها دسترسی یابند .مرکز تولیدی حوله هتلی زرین ساپ در نظر دارد تا موقعیتی استثنایی برای خرید عمده حوله هتلی را در مجموعه خود ایجاد نماید و در چند سال اخیر فعالیتی که از سوی مجموعه زرین ساپ مشاهده شده است نشان می دهد تا چه اندازه این مجموعه معتبر ایرانی توانسته است در کل کشور شناخته شود .

 

خرید حوله هتلی به صورت عمده

خرید حوله هتلی به صورت عمده

سیاست کار بسیاری از مجموعه ها و مراکز موجود در کشور متفاوت است و هر یک از مجموعه ها بر اساس  عملکردی که دارند نسبت به توزیع مستقیم انواع حوله ها اقدام می نمایند .مجموعه تولید کننده زرین ساپ تا به امروز توانسته است اقتصادی ترین موقعیت را برای خرید عمده حوله هتلی و سایر انواع حوله ها و محصولات حوله ای در مجموعه خود ایجاد نماید و ایجاد این چنین موقعیتی موجب شده است که توجه رقیبان بسیاری نیز به این مجموعه جلب گردد .

 

 

 

 

قیمت حوله سفید هتلی

قیمت حوله سفید هتلی

پایه ترین قیمتی که برای محصولاتی همچون حوله ها تعیین می گردد در مجموعه های مختلف متفاوت است و دلیل اصلی این تفاوت قیمت ها متنوع بودن الیاف و متریالی می باشد که برای تولید حوله از آنها بهره گرفته می شود .البته بسیاری از مراکز فعالیت کننده در بازار به ناچار قیمت حوله های سفید هتلی را چندین برابر افزایش می دهند تا سود حاصل از فروش این محصولات موجب رونق کسب و کارشان شود .قیمت حوله سفید هتلی در مجموعه زرین ساپ معقولانه ترین و ارزان ترین قیمت می باشد .

حوله زیر پایی هتلی

حوله زیر پایی هتلی

برخی از هتلدارانی که صاحب هتل های لوکس و مجلل هستند تمام انواع حوله ها را با درجه کیفی بالایی خریداری می نمایند .حوله زیر پایی هتلی نیز در سبد خرید آنها قرار دارد . معمولا حوله های زیر پایی هتلی مقابل سرویس بهداشتی هر یک از اتاق های هتل استفاده می شود و قدرت جذب بالای آنها موجب می شود که هر گونه آب و رطوبت موجود در پا توسط این محصول جذب شود .مجموعه زرین ساپ با قیمتی استثنایی حوله زیر پایی هتلی را به صورت عمده به فروش می رساند .

 

 

 

 

 

 

 

حوله سفید هتلی

حوله سفید هتلی

تلاش بی سابقه اغلب هتلداران فعالیت کننده در کشور برای خرید عمده انواع حوله های سفید هتلی و محصولات بهداشتی هتلی بدین منظور می باشد که فضای آرامش بخش برای تک تک مسافران ایجاد گردد و در طول اقامت مسافران در یک هتل یا مرکز اقامتی خستگی سفر بر جان آنها نماند تا همواره  در ذهن خود خاطره ای خوش از یک سفر را به یادگار داشته باشند  .

 

مشخصات حوله هتلی ساده سفید

مشخصات حوله هتلی ساده سفید

مشخصات حوله هتلی ساده سفید شامل گزینه های زیر می شود:

  • این حوله ها نرم و لطیف می باشند.
  • از مواد پنبه ای 100 درصد خالص ساخته شده اند.
  • نخ های این نوع کالا های بهداشتی تراکم بالایی دارند.
  • قدرت جذب و آبگیری آن ها بالا می باشد.
  • در مقابل شست و شو مقاومت فوق العاده ای دارند.
  • حوله های هتلی با آرم هتل، گلدوزی شده و یا چاپ لوگوی هتل تولید می شوند.

رنگ این نوع محصولات بهداشتی سفید و رنگی می باشد. این حوله ها نسبت به حوله های خانگی پارچه های محکم تری دارند چون همیشه و به طور مرتب باید شسته شوند. به خاطر همین در مقابل مواد شوینده و ضد عفونی کننده مقاومت بالایی دارند. این نمونه محصول از نظر محتویات پنبه و فرمالدئیدها با حوله های خانگی فرق می کنند. چون همان طور که همه شما می دانید کیفیت مواد اولیه تاثیر مهمی روی کیفیت محصول دارد. به خاطر همین حوله های هتلی با بهترین مواد پنبه ایی 100 درصد خالص تهیه شده اند تا هم مقاومت آن ها افزایش یابد هم بتوانند به خوبی آب را جذب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما