قیمت فروش عمده حوله تن پوش بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت فروش عمده حوله تن پوش بچه گانه در رنج ارزان توانسته است نامی نیک در میان تولید کنندگان حوله در سطح دنیا به ثبت رساند و بازار گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد و مشتریان زیادی را به سمت خود هدایت نماید.

بهترین مارک حوله تن پوش بچه گانه

بهترین مارک حوله تن پوش بچه گانه

حوله تن پوش بچه گانه معمولا از تنوع طرح و رنگ زیادی برخوردار است که اغلب این طرح ها در قالب شخصیت های کارتونی می باشند. بچه ها برای اینکه برای استحمام تشویق شوند ، استفاده از این حوله های تن پوش جذاب راه مناسبی می باشد. بهترین مارک حوله تن پوش بچه گانه نمونه های ایرانی مطرح در بازار های خرید و فروش می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این نوع از حوله ها عمدتا دورو نخ می باشند و از بید آبگیری بالایی برخوردار هستند به همین سبب بسیار مناسب کودکان و نوزادان می باشند.

تولید حوله تن پوش بچگانه

تولید حوله تن پوش بچگانه

حوله تن پوش بچگانه به دلیل حساس بودن نوع پوست نوزادان و کودکان از بهترین جنس پنبه و الیاف تولید شده و پس از آزمایش های فراوان به بازار عرضه می گردد.این نوع حوله ها از نخ های صد در صد پنبه بافته می شوند تا از نرمی و لطافت فوق العاده برخوردار باشند و پوست کودکان را دچار آسیب های جدی نکنند.

تولید حوله تن پوش بچه گانه همراه با طرح های سفارشی به صورت عمده در این سایت اینترنتی انجام می گیرد. کودکان بیشتر طرح های کارتونی را می پسندند به همین خاطر است که بسیاری از تولید کنندگان حوله های بچه گانه را در طرح های شاد کارتونی همراه با شخصیت های کارتونی تولید می نمایند.

خرید حوله تن پوش بچه گانه با طرح کارتونی

خرید اینترنتی حوله بچه گانه

بنابراین پدر و مادرها در خرید حوله های بچه گانه علاوه بر کیفیت خوب آنها، طرح ها و رنگ های حوله ها رو نیز مورد بررسی قرار می دهند.گروه تولیدی حوله زرین ساپ با تعیین قیمت فروش عمده حوله های بچه گانه توانسته با ایده گیری از نظرات مشتریان خود، انواع مدل حوله های تن پوش را با بهترین کیفیت تولید نموده و در اختیار بازار مصرف قرار می دهد.خرید حوله تن پوش بچه گانه با طرح کارتونی همچون: السا و انا، بن تن، میکی موس و…. تنها از طریق این سایت اینترنتی ممکن شده است. کافیست با استفاده از راه های ارتباطی سایت با امور فروش مجموعه تماس حاصل نمایید و این محصول بی نظیر را به صورت عمده خریداری نمایید.

 

قیمت فروش عمده حوله تن پوش بچه گانه

حوله بچه گانه کلاه دار

حوله های تن پوش بچه گانه در مدل ها و طرح های متفاوت قیمت های مختلفی دارد.برای اطلاع دقیق از قیمت این حوله می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط بوده و محصول مورد نیاز خود را خریداری فرمایید. قیمت فروش عمده حوله به نسبت قیمت تکی حوله بسیار ارزان تر و مناسب تر می باشد. جهت خرید عمده حوله و برخورداری از قیمت فروش عمده حوله می توانید از طریق سایت های اینترنتی که زرین ساپ تعبیه نموده است و یا از طریق تماس با مدیریت فروش اقدام به خرید نمایید.

 

خرید حوله تن پوش نوزاد به صورت اینترنتی

خرید حوله تن پوش نوزاد به صورت اینترنتی

 

حوله نوزاد یکی از ضروری ترین وسایل شخصی هر کودکی برای استحمام است. نوزادان بعد از هر بار حمام رفتن نیازمند گرم شدن با حوله مخصوص خود هستند. به همین دلیل گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت فروش عمده حوله بچه گانه در رنج ارزان، انواع ست حوله نوزاد را تهیه و تولید کرده و در این فروشگاه اینترنتی در معرض فروش گذاشته است. در ادامه به اهمیت استفاده از حوله مرغوب نوزادان اشاره خواهیم کرد و شما را با اهمیت انتخاب این کالای بهداشتی آشنا می کنیم.

خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

 

حوله تن پوش در حال حاضر تنوع بسیار بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. تولید کننده های حوله در سال های اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند. یکی از معتبرترین مراکز عمده تولید حوله در حال حاضر در شهر تبریز، کارخانه تولیدی زرین ساپ می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت حوله تن پوش میتوانید با بخش مدیریت فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید حوله تن پوش بچگانه

خرید حوله تن پوش بچگانه

 

اهمیت رعایت بهداشت برای کودکان و نوزادان بر هیچ شخصی پوشیده نیست. شاید تصور کنید که حوله مخصوص نوزاد ضروری نیست ولی این باور در مورد محصولات تولیدی زرین ساپ کاملاً اشتباه است. آن ها مانند هر کودک دیگری به وسیله ای شخصی احتیاج دارند که احتمال خطر انتقال بیماری های پوستی بعد از را کاهش دهد و کودک را از حساسیت محافظت نماید. حتی از قدیم هم مرسوم بوده که نوزادان تازه متولد شده با پارچه ای پنبه ای مخصوص به خودشان خشک شوند.

خرید انلاین حوله تن پوش بچه گانه

 

انواع حوله نوزاد

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت فروش عمده حوله در سطح متعادل و ایجاد وبسایت اینترنتی و همچنین انواع کانالهای ارتباطی از قبیل تلگرام zarrinsap1و اینیستاگرام zarrinsaptowel و واتساپ توانسته است با خرید آنلاین حوله تن پوش بچه گانه این امکان را برای مشتریان فراهم نماید تا با مراجعه به وبسایت رسمی گروه تولیدی زرین ساپ و بازدید و انتخاب محصول مورد نظر سفارش خود را ثبت و پس از بررسی و تائید درخواست حوله تن پوش بچه گانه سفارشی خود را تحویل بگیرید.

مرکز فروش حوله تن پوش نوزاد

مرکز فروش حوله تن پوش نوزاد

 

حوله حمام در کنار شوینده های مخصوص برای هر نوزادی ضروری و لازم است. اما اگر خرید این وسایل بهداشتی در کنار برخی وسایل بازی مخصوص نوزاد در حمام مورد توجه قرار گیرد، نوزاد از حمام رفتن تجربه بهتری پیدا خواهد کرد. بنابراین اجاره دهید که نوزاد و کودک شما با خیال راحت در حمام وقت بگذارند و ضمن مراقبت از او سعی در ایجاد فضایی شاد برایش نمایید.

طراحی های جذاب حوله نوزاد و سایر ملزومات استحمام کودک همگی در جهت همین تجربه لذت بخش است. به این منظور می توانید سایر وسایل ضروری کودک را از همین فروشگاه خریداری نمایید. ما بهترین کیفیت اجناس را برای شما تضمین می‌کنیم تا فرزندانتان در آرامش و نشاط در کنار شما رشد کنند.

فروش حوله تن پوش نوزاد

فروش حوله تن پوش نوزاد

حوله تن پوش کودک ارزان یکی از  انواع  محصولات حوله ای تولیدی در گروه تولیدی زرین ساپ به شمار می آیند.حوله های تن پوش در انواع و اقسام طرح ها در قالب و مدل های حوله تن پوش نوزاد تولید می شود که از جمله مهم ترین آنها: حوله تن پوش عروسکی، حوله‌ های برنامه کودکی و حوله کلاه دار کودک را می توان نام برد. یکی از مزایایی که دارد این است که سر نوزاد دلبند شما به راحتی خشک می شود . حوله عروسکی کودک دخترانه نیز آنها را به استحمام کردن ترغیب میکند.

 

صادرات حوله های کودک و نوزاد

 

شرکت تولیدی حوله زرین ساپ با هدف تعیین قیمت فروش عمده حوله در نج ارزان، توانسته در صنعت صادرات حوله رشد و پیشرفت بسیار چشم گیری داشته باشد. این شرکت توانسته بیش از نیمی از صادرات حوله کشور را در بر بگیرد. می توان از جمله کشور هایی که شرکت زرین ساپ محصولات حوله ای خود را ارسال نموده به کشور های: عراق،روسیه، بلاروس، افغانستان، ارمنستان، ایتالیا و کشور های متعدد دیگر اشاره کرد.

خرید حوله نوزاد ارزان

خرید حوله نوزاد ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ  با تعیین قیمت فروش عمده حوله در رنج ارزان و با رواج دادن امکان خرید حوله نوزاد ارزان قیمت این قابلیت و پتانسیل را دارا می باشد که حوله های نوزادی را با قیمتهایی مقرون به صرفه  و متناسب با انواع توان مالی و بودجه والدین را به بازار جهانی ارائه کند و محصولات حوله ای اعم از حوله تن پوش نوزادی را که درخور شان مصرف کنندگان گرامی می باشد را به خط تولید برساند.

خرید حوله استخری کودک

خرید حوله استخری کودک

طراحی های جذاب حوله استخری کودک و سایر ملزومات استحمام کودک همگی در جهت خرید و تهیه لوازم استحمام کودک از جمله حوله کودک  لذت بخش است. به این منظور می توانید حوله استخری کودک را با قیمتهایی مقرون به صرفه را از  فروشگاه اینترنتی زرین ساپ خریداری نمایید. ما بهترین کیفیت اجناس را برای شما تضمین می‌کنیم تا فرزندانتان در آرامش و نشاط در کنار شما رشد کنند.حوله باکیفیت و از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های حیوانات کوچک با تجهیزات کنار ساحلی برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است.

نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حمایت می کند. این حوله در عین کیفیت وزن سبکی داشته و می توانید آن را در مسافرت ها و تفریحات کنار ساحل کودک نیز به همراه ببرید. این حوله مستطیلی با اندازه ۷۰ در ۱۴۰ سانتیمتر کل بدن کودک را پوشش داده و حتی پس از استفاده های زیاد به شکل اولیه خود باقی می ماند.

 

قیمت حوله لباسی بچه گانه

قیمت حوله بچه گانه

لیست قیمت حوله کودک به علت نواسانات قیمت بازار با تغییراتی همراه است. شما می توانید از قیمت انواع مختلف حوله کودک مورد نظر خود از طریق تماس با مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ آگاه شوید و با دیگر قیمت های حوله کودک مقایسه کنید.گروه تولیدی زرین ساپ سعی در قیمت گذاری بر روی حوله های بچه گانه در پایین ترین نرخ را دارد تا متناسب با انواع بودجه و توان مالی مشتریان باشد و تمامی اقشار جامعه توانایی خرید آن را داشته باشند.

خرید عمده حوله نوزادی دستی و حمامی

خرید عمده حوله نوزادی دستی و حمامی

حوله های نوزادی توسط بنک داران و ارگانها به صورت عمده خریداری می گردد. این نوع از حوله ها فقط در این سایت اینترنتی به صورت عمده به فروش می رسد. با خرید از تولیدی حوله نوزادی بسیاری از هزینه های اضافی خود را کاهش دهید. تولید حوله های دستی و حمامی در کشور ما به دلیل تقاضا و مصرف بالایی که دارد بسیار زیاد می باشد به همین علت است که حوله های نوزادی هم در این دو نوع از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند که نتیجه فروش بالا تولید انبوه بوده است.

 

کیفیت حوله های کودک و نوزاد

کیفیت حوله های کودک و نوزاد

حوله های کودک و نوزاد در بهترین کیفیت تهیه و تولید می شوند. به دلیل نوع پوست حساس کودکان از بهترین کیفیت و مرغوب ترین جنس تهیه می شود. این نوع از حوله ها پس از طی آزمایش های فراوان همراه با دستگاه های اتوماتیک و بهترین فناوری روز دنیا به بازار عرضه می شوند. حوله های کودک با توجه به سطح کیفی بالایی که دارند از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشند.

 

مدل حوله تن پوش بچه گانه

مدل حوله تن پوش بچه گانه

شرکت زرین ساپ یکی از استراتژی های کارآمد جذب مشتریان کلان را همین تخفیفات ویژه می داند. این تولیدی با کاهش نرخ در برخی مناسبتهای سال، توانسته فرصتهای ویژه ای را برای مشتریان عمده فراهم نماید تا جهت خرید عمده محصولاتی نظیر حوله های تن پوش برای تمامی اقشار بالاخص کودکان، بتوانند اقدام کرده و با قیمتی مناسبتر تهیه نمایند.

 

 

ویژگی حوله های کودک و نوزاد

ویژگی حوله های کودک و نوزاد

حوله های کودک و نوزاد از ویژگی های بسیاری شگفت انگیزی برخوردار می باشند.که یکی از این ویژگی ها قیمت فروش عمده حوله های کودک و بچه گانه است که در سطح ارزان رده بندی شده است. این حوله ها در نوع تن پوش و یا پانچو بسیار مناسب جهت تشویق کودکان برای رفتن به حمام و پاکیزگی می باشد. حوله های کودک و نوزاد بسیار نرم و لطیف بوده. این حوله ها از وزن نسبتا سبکی برخوردار می باشند.

 

انواع حوله های کودک و نوزاد

 انواع حوله های کودک و نوزاد

حوله های کودک و نوزاد در انواع مختلفی از رنگ، طرح، کیفیت و غیره…. از قبیل:

  • حوله کودک و نوزاد تن پوش
  • حوله کودک و نوزاد دستی
  • حوله کودک و نوزاد حمامی
  • حوله کودک و نوزاد تبلیغاتی
  • حوله کودک و نوزاد ضد حساسیت
  • حوله کودک و نوزاد استخری
  • حوله کودک و نوزاد ابعادی
  • حوله کودک و نوزاد پانچو
  • و غیره….

تهیه و تولید و روانه بازار می شوند.

 

سایز مناسب حوله نوزاد

سایز مناسب حوله نوزاد

به طور کلی حوله باید کمی بزرگ‌تر از اندازه نوزادان باشد تا به خوبی دور نوزاد را بگیرد و او را از خطر سرماخوردگی محافظت نماید. بنابراین برای نوزادان تازه متولد شده حوله هایی با ابعاد ۷۰ در ۷۰ سانتی متر حداقل سایزی است که مورد استفاده قرار می گیرد و کم تر از آن اصلاً توصیه نمی شود. اگر به دنبال بغل کردن نوزاد تازه متولد شده خود هستید و می خواهید او را به کمک یک حوله دورپیچ کاملاً پوشش دهید. می توانید از حوله های برند گایه در ابعاد ۸۰ در ۹۰ سانتی متر استفاده کنید و با آن نوزاد را خطر سرما خوردگی حفظ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما