قیمت روسری سه گوش حوله ای ایرانی

روسری های سه گوش حوله ای، دارای طراحی های جالب و منحصر به فردی هستند که برای خشک کردن موها بعد از استحمام به کار می روند. می توان گفت، استفاده از روسری های حوله ای، انتخابی هوشمندانه ای برای این کار است، زیرا خشک کردن موها از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. قیمت روسری سه گوش حوله ای ایرانی، با توجه جنس، ابعاد، رنگ بندی، کاربرد و … متغیر و متفاوت می باشد.

قیمت روسری سه گوش حوله ای ایرانی

مدل های جدید روسری سه گوش حوله ای

مدل های جدید روسری سه گوش حوله ای در زمان های گذشته، حوله های دستی و یا حمامی جهت خشک کردن موها به کار برده می شد که روش چندان دقیق و جالبی به نظر نمی آمد، زیرا به دلیل نامناسب بودن حوله، موها کاملا خشک نمی شد و حتی آسیب به ریشه های مو را نیز در پی داشت.

با گذر زمان و پیشرفت علم و فناوری، محصولاتی وارد بازار شدند که با ساختار مناسب و طراحی ظریفی که دارند، بهترین محصول برای خشک کردن موی سر به حساب می آیند.

روسری های سه گوش حوله ای، پوشاکی جدید و مدرن بوده که کمک شایانی به خشک کردن موهای بلند بعد از استحمام و … می کند.

این پوشاک، از پارچه های حوله ای تهیه شده و به دلیل پرزهای بلندی که دارد، به خوبی آب را جذب کرده و از سردرد و ماندن آب در موها جلوگیری می کند.

خوب است بدانید، از این محصولات حوله ای جذاب را می توان همراه تن پوش های بدون کلاه نیز استفاده کرد و علاوه بر جذب آب، ظاهری شیک برای شما به وجود می آورند.

انواع روسری های حوله ای سه گوش در نقش و نگارها و مدل های جدید ارائه می شوند و تولید آن ها با استفاده از متریالی درجه یک انجام می شود.

می توان گفت در تولید این پوشاک از نخ های مرغوب و تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته صنعتی، استفاده می شود، بنابراین محصول نهایی از کیفیت عالی برخوردار است.

جدیدترین مدل روسری حوله ای سه گوش، دارای ظاهری زیبا و شکیل بوده و رنگ آمیزی فوق العاده ای دارد.

از مدل های جدید روسری سه گوش حوله ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حوله کلاهی مدل کودک
  • حوله کلاهی طرح نارسیس
  • حوله کلاهی طرح پروانه
  • حوله کلاهی مدل گلبرگ
  • حوله طرح گل

مرکز خرید روسری سه گوش حوله ای

مرکز خرید روسری سه گوش حوله ای مرکز خرید روسری سه گوش حوله ای، انوع محصولات حوله ای را با کیفیتی ممتاز و مرغوب، در اختیار شما همراهان گرامی قرار می دهد.

شما عزیزان می توانید خرید روسری حوله ای را به صورت عمده، انجام دهید که هم به نفع شما باشد و هم از پوشاکی متنوع استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما