قیمت روتختی حوله ای کبریتی 1 نفره

قیمت روتختی حوله ای کبریتی ۱ نفره به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت گذاری این محصول در کارخانه های تولید کننده توسط کارشناسان مربوطه انجام می شود. اما شرایط بازار نیز بر روی قیمت اثر گذار است. برای مثال در بخش های خاصی از سال که افراد به خرید این محصول می پردازند، قیمت رو تختی به صورت موقتی افزایش یافته و گران می شود. هم چنین با گران شدن مواد اولیه مورد استفاده در تولید، قیمت محصول نیز بالا می رود. 

قیمت روتختی حوله ای کبریتی 1 نفره

مشخصات اصلی روتختی حوله ای کبریتی

مشخصات اصلی روتختی حوله ای کبریتی

روتختی حوله ای کبریتی با استفاده از پارچه های کاملا لطیف و نرم تشکیل شده است. این پارچه ها کاملا قابل شست و شو می باشند و در صورت تماس با آب و آنزیم های مواد شوینده، آسیب نمی بینند و خراب نمی شود. 

تار و پود پارچه رو تختی به یک دیگر نزدیک است. در نتیجه بافت سفتی دارد و با گذر زمان شل و وارفته نمی شود و شکل خود را از دست نمی دهد. 

رو تختی یک نفره در طرح ها و رنگ های متنوع موجود می باشد. تنوع طرح و مدل رو تختی باعث می شود مشتریان طیف وسیعی جهت انتخاب محصول داشته باشند و بتوانند با توجه به سلیقه شخصی به خرید این محصول اقدام کنند.  

این روتختی ها هم برای کودکان و هم برای نوجوانان طراحی شده است. این ویژگی محصول باعث می شود افراد زیادی تمایل به خرید روتختی ها داشته باشند و به استفاده از آن بپردازند. 

جنس این روتختی ها بسیار سبک می باشد. از این رو حمل و نقل آن ها بسیار آسان است و فضای کمی اشغال می کند. این روتختی ها چروک‌ نمی شوند ولی در صورت چروک شدن به آسانی با کمک کند صاف می شوند. 

فروش روتختی حوله ای به قیمت کارخانه

فروش روتختی حوله ای به قیمت کارخانه

فروش روتختی حوله ای در این سایت انجام می شود. در این سایت انواع مختلف رو تختی در طراحی و ابعاد مختلف موجود می باشد. مشتریان محترم می توانند برای تهیه این محصول، با کارشناسان فروش سایت تماس برقرار کنند و روتختی مورد نظر خود را به تعداد دلخواه سفارش دهند. 

فروش روتختی حوله ای به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه نیز انجام می شود. فروش مستقیم باعث می شود که واسطه های فروش از میان حذف شوند و به کالا سود کم تری تعلق بگیرد. در نتیجه قیمت نهایی آن برای مصرف کننده ارزان تر و به صرفه تر می شود. 

فروش این محصول به صورت عمده و کلی نیز انجام می شود. در فروش عمده قیمت هر عدد رو تختی ارزان تر و به صرفه تر می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما