قیمت خرید انواع حوله هتلی زرین ساپ

شرکت زرین ساپ برای حوله های هتلی خود قیمت ویژه ای را به مناسبت فرا رسیدن تابستان عرضه کرده است که خریداران می توانند آنها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.
حوله های هتلی، یکی از اصلی ترین اقلامی هستند که توسط هر هتلداری بصورت مداوم و مستمر تامین و جایگزین نمونه های مصرف شده و به استهلاک رفته می شوند. از این رو شرکت هایی که در تولید و عرضه حوله و بطور کلی در صنعت نساجی فعالیت می کنند، همواره سعی کرده اند تا برای تامین حوله های هتلی نیز اقدامات لازم را انجام دهند و سهم خود را از بازار این محصول به دست آورند. اما اینکه حوله های هتلی در چند مدل عرضه می شوند نیز خود نیازمند تشریح می باشد تا نیاز هر هتل بصورت مجزا مشخص گردد.

حوله هتلی سفید
یکی از شاخصه های تعیین مدل حوله های هتلی، استفاده از رنگ است؛ بدینصورت که این رنگ بندی، می تواند حتی کاربرد آن حوله را در هتلها تعیین کند. اما فارغ از این موضوع، شاید محبوب ترین رنگی که برای حوله های هتلی استفاده می شود، رنگ سفید باشد. این رنگ مزایای زیادی دارد؛ از جمله اینکه شرکتها می توانند لوگو یا آرم خود را به خوبی و بصورت خوانا روی حوله چاپ نمایند. همچنین حوله سفید بلافاصله کثیفی را بروز می دهد؛ از این رو یکی از بهترین گزینه ها برای هتلداران است تا از این ویژگی برای رعایت بهداشت در حد عالی استفاده کنند. البته مزیتهای دیگری در استفاده از حوله سفید هست که به مرور در محتواهای بعدی به آن خواهیم پرداخت.

حوله یکبار مصرف هتلی
حال دسته بندی دیگری از حوله های هتلی را مورد بررسی قرار می دهیم و آن، یکبار مصرف بودن یا نبودن حوله است. اکثر حوله هایی که در گذشته برای مصارف هتلی استفاده می شد، قابلیت مصرف چندین باره را داشتند و از این رو، هزینه شستشو و تمیزکاری آن نیز گریبانگیر هتلها بود. اما امروزه حوله های هتلی بیشتر بصورت یکبار مصرف تولید می شوند؛ بدینگونه که بلافاصله پس از مصرف توسط مصرف کننده، قابلیت و مزیت خود را بصورت نسبی از دست می دهد و بهتر است دیگر استفاده نشود. این ویژگی، دردسر شستشو را برای همیشه از دوش هتلداران بر می دارد و از این رو، یکی از بهترین گزینه ها برای آنهاست.

خرید و فروش حوله های هتلی
با تمامی این اوصاف، می توان گفت روز به روز بر آمار خرید و فروش حوله های هتلی افزوده می شود. افزایش تنوع این حوله ها از یک طرف و رقابت تولیدکنندگان از سمت دیگر، مزید بر علت شده اند تا قیمت حوله های هتلی نیز بشکند و خریداران و هتلداران بتوانند با فراغ بال بیشتری اقدام به خرید نیازهای خود نمایند. شرکت زرین ساپ نیز از جمله شرکتهای عرضه کننده حوله هتلی با بالاترین تیراژ و متنوع ترین طرح هاست که جهت رویت محصولات این شرکت، می توانید با مسئولین فروش آنها تماس حاصل نمایید.

 
منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما