قیمت حوله پالتویی کودک در بازار رشت

قیمت حوله پالتویی کودک در بازار تبریز چند است؟ به نظر شما چقدر تفاوت میان نرخ فروش حوله میان شمالغرب کشور با سایر شهرها مثل تهران و مشهد و … وجود دارد؟
شهر تبریز را پایتخت صنعتی ایران می نامند؛ چراکه در اینبخش، جزو پیشگامان ایران بوده و هست و رفته رفته و بر قدرت آن در اکثر حوزه ها افزوده می شود. صنعت نساجی و حوله بافی نیز یکی از شاخص های تبریز می باشد که بواسطه آن، توانسته چندین سال قدرت خود را در ایران حفظ کند و از طرفی اکثر مشتریان خارجی را جهت خرید عمده حوله، به سمت خود بکشاند. یکی از جدیدترین محصولاتی که توسط کارخانجات این شهر تامین و به بازار عرضه می شود، حوله های کودک می باشد که مدلهای آنها را با یکدیگر بررسی می کنیم.

انواع مدل حوله کودک

حوله های کودک تنوع بسیار بالایی دارند. از حوله های دستی کوچک و بزرگ گرفته تا متری و پالتویی و تن پوش و کلاهدار و … همه اینها برای کودکان تولید و عرضه می شوند. از طرفی هر کدام از این مدلها نیز به تنهایی چندین طرح متنوع دارند؛ چراکه ذائقه تنوع طلب کودکان، این را ایجاب می کند تا تولیدکنندگان بالاترین حجم ممکن را در طرح دهی و رنگبندی عرضه نمایند. اما شاید بیشترین مدلی که در حوله کودک کاربرد دارد، حوله پالتویی باشد که امروزه به پایه ثابت سرویس های حوله تبدیل شده است.

قیمت حوله پالتویی

سرویس حوله کودک

صحبت از سرویس حوله شد؛ لذا به این نوع محصول نیز جداگانه می پردازیم. حوله هایی که در قالب یک پکیج به بازار عرضه می شوند و کاربردی مکمل دارند، نامی تحت عنوان سرویس به خود می گیرند. این حوله ها اکثرا اقلامی یکسان دارند؛ اما بعضا برخی از آنها به جهت تنوع و تغییر کاربرد، عوض می شوند. اما چیزی که دائما در سرویس هایی مثل سرویس حوله کودک ثابت می ماند، حوله پالتویی است که تاکنون در انواع پکیج ها بوده و جایش را به مدل دیگری نداده است.

قیمت حوله پالتویی

قیمت حوله پالتویی کودک

خریداران عمده می دانند که فعالیت روی بازار حوله کودک و نوزاد تا چه حد می تواند سودآور و مفید باشد. لذا تنها دغدغه آنها این است که بتوانند محصولات را با قیمتی مناسب تر خریداری کرده و به سود بیشتری برسند. در این خصوص نیز توصیه می کنیم به ابتدای متن مجددا رجوع داشته باشید؛ چراکه در آن یکی از قطبهای تولید حوله را معرفی کردیم. یقینا خریداری از شرکت های تولیدی تبریز، می تواند تنوع بالا و قیمت پایین را یکجا به شما عرضه کند که کمتر شهر یا کارخانه ای چنین توانایی را دارد.

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما