قیمت حوله لباسی بچه گانه ترک

قیمت حوله لباسی بچه گانه ترک در بازار نشان می دهد که رقابت آن با محصولات داخلی بسیار قدرت گرفته است. محصولات ترک با توجه به جنس مطلوب و طرح های متنوع و زیبا متقاضیان خوبی را در بازار ایران دارد.
حوله یکی از محصولاتی است کهبازار ایران نتوانسته در پاسخگویی به نیاز مردم توانمند باشد. از این رو واردات حوله از کشورهایی مثل ترکیه، علیرغم قدرت گرفتن صنعت نساجی دز ایران همچنان ادامه دارد و قطع نشده است.

در این میان واردکنندگان تمرکز شدیدی را روی حوله های بچه گانه گذاشته اند و مدلهای مختلفی از این حوله ها مخصوصا حوله های لباسی را در طرح و رنگهای متنوع وارد بازار ایران می کنند.

هرچند همین مدل از حوله نیز دارای طرحهای بسیار زیادی می باشد؛ اما نوع آن را در دو قسمت پسرانه و دخترانه می توان بخش بندی نمود که به تشریخ هر یک می پردازیم.

حوله بچه گانه دخترانه

حوله های دخترانه را بیشتر می توان از رنگبندی آنها شناخت؛ حوله هایی با رنگهای شاد و جیغ مانند صورتی، قرمز، سبز و بعضا بنفش و … که جزو رنگهای عامه پسند دخترانه می باشد.قیمت حوله لباسی با توجه به تنوع مدل متفاوت است.

البته طرحهایی که روی حوله پیاده می شوند نیز در تعیین نوع آن موثر می باشد. بعنوان مثال دختران از طرحهای گل و گیاه بسیار خوششان می آید و یا از شخصیتهای کارتونی که مخصوص سلیقه آنهاست نیز استفاده می شود.

قیمت حوله لباسی

حوله بچه گانه پسرانه

در مقابل این حوله ها، شاید بتوان پرتیراژترین حوله بچه گانه را مخصوص پسران دانست. حوله ایی با رنگبندی نه چندان زیاد؛ اما با طرحهای بسیار متنوع و جذاب که کودکان را در داخل خود، تبدیل به قهرمان مورد علاقه شان می کند.

در حوله های پسرانه بیشتر از رنگبندی های ساده مانند سفید و آبی استفاده می شود؛ اما طرحهای کارتونی که روی آنها پیاده می گردد بسیار زیاد است. استفاده از کاراکترهای کارتونی مانند مرد عنکبوتی، بن تن، باب اسفنجی و امثالهم که جزو شیرین ترین و محبوبترین شخصیتهای کودکان هستند، در جذاب شدن حوله ها و استقبال پسران نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

قیمت حوله لباسی

قیمت حوله لباسی بچه گانه

درخصوص مدلهای محبوب حوله های بچه گانه ترک صحبت کردیم؛ اما نباید فراموش کرد که خود ایران نیز تولید بسیار موفقی را داشته است. هرچند تولیدکنندگان داخلی نتوانسته اند در بازار ایران آنطور که باید و شاید موفق ظاهر شوند؛ ولی در گامهای صادراتی بسیار قدرتمند بوده اند.

قیمت حوله لباسی

صادرات حوله بچه گانه

امروزه آمار صادرات حوله بچه گانه از ایران به کشورهای دیگر، نسبت به سنوات گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته و از مشتریان پر و پا قرص ایران می توان به کشورهایی چون کویت و عراق اشاره کرد. از طرفی کشورهای حاشیه خلیج فارس به سبب نداشتن کارخانجات تولیدی، مستقیما از همسایه خود یعنی ایران خرید می کنند که این اتفاقها، همگی سبب قدرت گرفتن ایران در بازارهای صادراتی شده است.

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما