قیمت حوله دستی کودک‬‬‬‬‬

قیمت حوله دستی کودک در بازار شهرهای مختلف ایران چند است؟ آیا میزان فروش این محصولات نیز تاثیری روی تفاوت نرخ دارند یا نه؟

حوله های دستی را می توان پر فروش ترین مدل از حوله در بازار جهان دانست که این موضوع به سبب کاربرد بالای آن است. در واقع فروش حوله دستی به تنهایی با مجموع فروش چندین مدل دیگر حوله برابری می کند؛ پس بازار آن خیلی اهمیت دارد و پوشش نیازهای اکثریت مصرف کنندگان، می تواند سود خوبی را برای فروشنده حوله دستی داشته باشد. اما صحبت اینجاست که نوسان قیمت حوله دستی از کجا نشات می گیرد؟ چرا هر شهری قیمت خاص خود را ارائه می دهد؟ تفاوت در چیست؟ پاسخ این سوالات را در متن زیر خواهیم داد؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین مدل حوله کودک

یکی از بهترین مدل های حوله کودک، حوله های دستی فانتزی می باشد که در قالب طرح هایی مثل لباس دخترانه و پسرانه یا عروسک های دوست داشتنی تولید می شوند. این حوله ها طرح های جذابی دارند و سبب جذب کودکان می شوند. از این رو میزان فروش حوله دستی کودک، به تنوع طرح و رنگ وابستگی مستقیم دارد و اگر این موضوع در تولید حوله کودک رعایت نشود، شاهد رکود شدید بازار آن خواهیم بود.

قیمت حوله دستی

حوله کودک طرح دار

طرح دار بودن حوله کودک همانطور که ذکر شد، از فاکتورهای محبوبیت آنها در بازار حوله می باشد. کودکان ذائقه ای هیجان انگیز دارند و از ابزارهای ساده چندان خوششان نمی آید؛ مخصوصا حوله که دائما با آن در ارتباط هستند. لذا تمامی تولیدکنندگان حوله کودک، دائما در حال تغییر طرح هستند تا مدلهای محصولات خود را با جدیدترین سلیقه ها بروز کنند که اگر چنین کاری انحام نشود، نمی توانند حضوری موفق در بازار داشته باشند.

قیمت حوله دستی

قیمت حوله دستی کودک

اما سوال اصلی ما این بود که چرا قیمت حوله کودک در شهرهای مختلف تفاوت دارد؟ واقعیت امر این است که علیرغم بیشتر بودن تولیدکنندگان حوله کودک، تراکم آنها در جای جای ایران یکسان نیست. اکثرا در شهر تبریز یا مشهد گرد هم آمده اند؛ از این رو شهرهای دورتر از مناطق تولیدی حوله، هزینه های حمل و نقل بالایی دارند و طبیعتا قیمت ها در نقاط مختلف کشور متفاوت خواهد بود. از طرفی میزان خرید و فروش حوله نیز روی قیمت ها تاثیر می گذارد؛ اما برای اینکه از این نوسان ها در امان باشید، توصیه می شود مستقیما از کارخانجات خرید کنید تا نرخ عادلانه تری در اختیارتان قرار گیرد.

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما