قیمت حوله دستی عروسکی سایز 20*39

حوله دستی عروسکی از حوله های فانتزی ای است که اگرچه همه رده های سنی از میان دختران می توانند از آن استفاده کنند، اما بچه ها هم به آنها علاقه زیادی نشان می دهند. این حوله ها دومنظوره اند، یعنی هم به عنوان حوله بهداشتی مورد مصرف واقع شده و هم قابلیت استفاده به عنوان عروسک را هم خواهند داشت. اما یکی از مدل‌های موجود از این حوله که بهترین قیمت و سایز را به خود تخصیص داده، حوله دستی عروسکی سایز 20*39 است.

قیمت حوله دستی عروسکی سایز 20*39

مشخصات حوله دستی عروسکی سایز 20*39

مشخصات حوله دستی عروسکی سایز 20*39 حوله ها که به رایج ترین وسیله برای خشک کردن تبدیل شده اند و با عناوین مختلف مانند حوله دستی، حوله حمام، حوله استخری و … به بازار راه یافته اند، در مدل‌های مختلفی موجودند که از این میان می توان به حوله دستی عروسکی اشاره کرد.
این حوله ها به خاطر شکل فانتزی خود، در معرض توجه و استفاده بسیار قرار گرفته و بسته به اینکه جنس آنها از چه نوعی باشد، قدرت جذب کم تا زیاد آب را دارا خواهند بود.

به نظر می رسد که حوله دستی عروسکی پنبه ای که اکنون در سایزهای متعدد از جمله سایز 20*39 ارائه شده، از بهترین گزینه های ممکن، چه از نظر ظاهر و چه از حیث جنس و کیفیت باشد، در ضمن چنین مشخصاتی را می توان به این حوله نسبت داد:

  1. این حوله از قدرت جذب بالایی برخوردار بوده و بنابراین تمام آب و خیسی را به خود جذب کرده و دست و صورت را هم سریعاً خشک خواهد نمود.
  2. از بافت بسیار لطیف و نرمی برخوردار بوده و مناسب برای تمامی پوست ها نیز می باشد.
  3. وزن و ساختاری کاملاً سبک را به همراه داشته و از این نظر نیز دارای امتیاز هستند.
  4. سریعاً خشک شده و به راحتی هم قابل شستشواند.
  5. انواع طرح خرسی، خرگوش، جوجه، فیل و … در این حوله های عروسکی و زیبا دیده می شود.
  6. همچنین با برخورداری از بهترین سایز ممکن، به خوبی تمام صورت و دست را برای خشک کردن، پوشش خواهند داد.

خرید حوله دستی عروسکی رنگی دخترانه

خرید حوله دستی عروسکی رنگی دخترانه حوله های دستی نه تنها باید از جنس و کیفیت لازم برخوردار باشند تا بتوانند به مراقبت از پوست پرداخته و خیلی سریع هم تمامی آب بدن را جذب خود نمایند، بلکه باید دارای ظاهر مناسبی هم باشند که هم مرغوبیت و هم زیبایی برای تمامی خریداران، از اهمیت بالایی برخوردار است.

لذا با قطعیت می توان گفت که حوله دستی دخترانه عروسکی، از بهترین گزینه هایی است که پیش‌تر به طور کامل با آن آشنا شدید.
پس اگر می خواهید به خرید حوله دستی عمده بپردازید، پیشنهاد ما به شما همین حوله بوده که در این طرح های کلی برای انتخاب موجود است:

  • حوله دستی عروسکی رنگی
  • حوله دستی عروسکی طرح دار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما