قیمت حوله دستی ترک در ایران

قیمت حوله دستی ترک در ایران چند است؟ چه تفاوتی میان محصولات داخلی و وارداتی وجود دارد؟ با وجود رشد تولید حوله در ایران، چه نیازی به واردات داریم؟
صنعت نساجی ایران و در خلال آن، صنعت حوله بافی بسیار رشد خوبی در چندین سال اخیر داشته است. حضور شرکت های قدرتمند در شهرهایی مثل تبریز و مشهد، توانسته نه تنها در تامین بازار ایران موثر واقع شود؛ بلکه کار را به صادرات نیز بکشاند و قدرت ایران را در بازارهای جهانی نیز به نمایش بگذارد. اما این روزها شاهد واردات برخی حوله های ترک به داخل بازار هستیم که در نوع خود جالب توجه است. لذا علیرغم شناختی که از محصولات ایرانی داریم، در این محتوا به دنبال یافتن وجه تمایزها هستیم تا دلیل این واردات بیشتر مشخص شود.

حوله دستی فانتزی

از جمله حوله هایی که از کشورهایی مثل ترکیه وارد کشور ما می شود، حوله دستی می باشد. این حوله ها بالاترین کاربرد را در ایران به خود اختصاص داده اند و طبیعتا تولیدکنندگان داخلی نیز بیشترین تمرکز خود را بر روی حوله دستی گذاشته اند. اما این کافی نبوده و برندهای ترک نیز روی بازار ایران مشغول فعالیتند. شاید اصلی ترین وجه تمایز میان حوله دستی ایرانی و ترک را استفاده از طرح های فانتزی دانست. در واقع ایرانیان روی حوله هایی که برای کودکان بایستی طراحی شود توجهی نداشته اند و از این رو، ترکیه توانسته با تنوع بالای محصولات خود، بازار ایران را به دست بگیرد.

قیمت حوله دستی

فروش حوله دستی

البته ناگفته نماند که برخی تولیدکنندگان داخلی نیز در عرضه محصولات مخصوص حوله کودک و نوزاد موفق ظاهر شده اند؛ اما چون تعداد آنها کم است، طبیعتا چندان به چشم نمی آیند. این شرکت ها همانند برندهای خارجی، روی علاقه و سلیقه کودکان بسیار تمرکز می کنند و سعی دارند محصولاتی را عرضه نمایند که باب میل آنها باشد. شما می توانید چند نمونه از حوله های دستی را که توسط شرکت های ایرانی تولید شده است در عکس های زیر مشاهده کنید.

قیمت حوله دستی

قیمت حوله دستی

یکی از این شرکت ها که توانسته در مقابل برندهای ترک موفق ظاهر شود، شرکت زرین ساپ می باشد. زرین ساپ در تبریز یعنی همسایگی ترکیه واقع شده و طبیعتا بیشترین آگاهی را از محصولاتی که وارد ایران می شود دارد. از این رو تلاشش را بر این گذاشته تا محصولاتی متمایز با مدلهای ترک وارد بازار کند که در نوع خود کم نظیر هستند. توجه به سلیقه کودکان ایرانی که با فرهنگ بومی خود سازگار هستند، از جمله مواردی است که زرین ساپ در تولیدات خود رعایت می کند و از این رو جزو رقبای سرسخت محصولات وارداتی می باشد.

قیمت حوله دستی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما