قیمت حوله تن پوش پسرانه شیک

حوله یکی از وسایل مورد نیاز برای استحمام و شنا کردن است و برای خشک کردن قسمت های مختلف بدن کارایی دارد، حوله از جنس های پنبه،بامبو، کتان، استر و … درست شده است، جنس حوله ارتباط مستقیمی با جذب آب دارد،

هنگام خرید به الیاف تشکیل شده حوله بسیار توجه کنید، حوله در شکل ها و طرح های گوناگون درست شده است، قیمت حوله تن پوش پسرانه شیک را از سایت ما ببینید.

قیمت حوله تن پوش پسرانه شیک

مدل های جدید حوله تن پوش پسرانه

مدل های جدید حوله تن پوش پسرانه مدل های جدید حوله تن پوش ارزان بسیار زیاد می باشد یکی از این مدل ها

  1. حوله تن پوش بدون کلاه: چون پسر ها موی کوتاهی دارند نیازی در خود نمی بینند  که تمام قسمت های بدن را خشک کنند و یا حوله بدون کلاه را بیشتر می پسندن
  2. حوله تن پوش کلاه دار و بدون جیب: این مدل تن پوش مختص پسر هایی می باشد که موی بلند و یا سرمایی هستند با پوشیدن کلاه خود را از سرمای لحظه ای حفظ می کنند.
  3. حوله تن پوش کوتاه یا بلند: پسرهایی هستند که دوست دارند تمام قسمت های بدنشان راخشک کنند از جمله کف پا با مدل بلند راحت می توانند تمیز کاری کنند. 
  4. بعضی از مدل های حوله تن پوش طراحی شده می باشد و پسرانی  که طرح هایی را دوست دارند آن ها را انتخاب می کنند.

در انتخاب بهترین حوله تن پوش باید مواردی را در نظر بگیرید یکی از این موارد جنس حوله می باشد، جنس پنبه ای از بهترین نوع حوله است چون بیشتر از بقیه جنس ها آب را جذب می کند. حوله ی تن پوش پسرانه بسیار کارایی دارد با انتخاب حوله تن پوش علاوه بر وقت، بسیار با صرفه نیز می باشد چون با پوشیدن حوله تن پوش تمام قسمت های بدن در بر می گیرد و نیاز به حوله ی جدا برای سر نیست و تمام قسمت های بدن همزمان خشک می شود. 

حوله انواع گوناگونی دارد که در ادامه به ویژگی ها و معایب آن ها می پردازیم.

  • حوله تن پوش و یا پالتویی: این حوله به حوله لباسی نیز شهرت دارد در رنگ های مختلف وجود دارد این حوله در میان جوانان محبوبیت خوبی دارد با پوشیدن این حوله می توانید به راحتی در خانه بچرخید و نگران دیدن  افراد دیگر خانواده نباشید. 
  • حوله تبلیغاتی: حوله تبلیغاتی توسط یک شرکت تجاری به عنوان هدیه به مشتری می دهد که بر روی آن نام شرکت خود درج شده است و به عنوان هدیه به خاطر خرید بالای مشتری به وی هدیه می شود این حوله دارای لوگوی شرکت نیز می باشد.
  • حوله استخری و یا مسافرتی: در ابعاد کوچکتری هستند و به جهت لوزام حمل و نقل آسان در وزن سبک تری تولید می شوند، این حوله بسیار کاربرد دارد.
  • حوله عروس و داماد: به صورت ست تولید و عرضه می گردد که شامل حوله تن پوش،حوله دست و صورت، حوله استخری این حوله  خیلی با حوله ی تن پوش جدا فرق چندانی ندارد
  • حوله یکبار مصرف: این حوله از جنس نامرغوب درست شده است و عمر آن ها در همان حد می باشد این حوله در آرایشگاه های زیبایی و هتل ها کاربرد دارد
  • حوله دست و صورت هنگام خریدحوله دست و صورت: باید حتما از جنس این حوله مطمئن شوید چون این حوله ها ارتباط مستقیمی با صورت دارند این حوله باید لطیف ترین جنس در بین حوله ها داشته باشد،

مرکز خرید حوله تن پوش پسرانه ارزان

مرکز خرید حوله تن پوش پسرانه ارزان مرکز خرید حوله تن پوش پسرانه ارزان را از طریق سایت ما اطلاع یابید، حوله برای افراد گوناگون خانواده در شکل ها و ابعاد مختلفی وجود دارد و شما با انتخاب یکی از این مدل ها می توانید صاحب حوله ی خوب شوید دقت کنید عمر حوله  5تا 7سال می باشد. حوله یکی از وسایلی می باشد که ارتباط مستقیم با بدن هر فرد دارد.

اگر برای هر مکان از حوله ی مخصوص آن مکان استفاده کنیم و یا هر شخص با توجه به محل زندگی و شغلی که دارد حوله ی مخصوصی داشته باشد عمر حوله بیشتر می شود. و مدت زمان طولانی تری می توانیم استفاده کنیم. برای روز مرد و تولد پسرانه زیبایتان می توانید این حوله ی کاربردی را تهیه کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما