قیمت حوله استخری مرغوب در بازار

حوله استخری یکی از وسایل بهداشت فردی می باشد که کیفیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. این محصول در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. قیمت حوله استخری مرغوب در بازار متغیر است. 

آیا شما با مشخصات این حوله آشنایی دارید و می دانید که چگونه و از کجا می توان از قیمت این محصول مطلع شد؟

قیمت حوله استخری مرغوب در بازار

مشخصات اصلی حوله استخری مرغوب

مشخصات اصلی حوله استخری مرغوب

حوله های استخری یکی از انواع مختلف حوله می باشند که کار اصلی آنها جذب آب و رطوبت موجود بر روی سطح بدن فردی است که از استخر خارج شده و قبل از لباس پوشیدن لازم است آب موجود بر روی بدن خود را خشک کند.

ابعاد این حوله معمولاً ۷۰ * ۱۳۰ سانتی متر می باشد و بنابراین فضای زیادی را در ساک استخر اشغال نمی کند. با توجه به کیفیت و ضخامت این حوله ها وزن آن متغیر است.

بهترین این حوله ها از الیاف پنبه ای ساخته شده اند زیرا خاصیت جذب آب توسط الیاف پنبه بسیار زیاد می باشد و قادر است بدن را به سرعت خشک نماید. بهترین این محصول خاصیت ضد حساسیت دارد به این ترتیب که به علت تماس مستقیم با پوست باعث ایجاد خارش و حساسیت در پوست نمی شود.

حوله استخری بافتی نرم و لطیف داشته و خشک کردن بدن با آن احساس خوبی به شخص می دهد.

تنوع رنگ و طرح های موجود بر روی این محصول یکی دیگر از مشخصات آنها می باشد و امروزه انواع حوله استخری طرح برجسته و سه بعدی به بازار عرضه شده است که حق انتخاب بیشتری به خریدار می دهد.

کیفیت بالای رنگ در حوله استخری مرغوب به گونه ای است که با شستشوی مکرر رنگ آن تغییر نمی کند و ثابت می ماند.

فروش انواع حوله استخری پنبه ای ارگانیک

فروش انواع حوله استخری پنبه ای ارگانیک

فروشگاه هایی که به طور اختصاصی در زمینه فروش انواع حوله فعالیت می‌کنند همچنین کسانی که به صادرات این محصول به کشورهای دیگر مشغول می باشند می ‌توانند از حوله استخری پنبه ای ارگانیک برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند؛ فروش حوله استخری می تواند تامین کننده نیاز این فروشگاه ها و افراد باشد.

برای خرید انواع ای حوله می توانید با مسئول فروش ما ارتباط برقرار کرده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این محصول و سایر مشخصات آن سفارش خود را اعلام کنید.

ما سفارشات خریداران را در اسرع وقت به آدرس اعلامی آنها در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهیم نمود. همچنین به آن دسته از افرادی که به صورت عمده محصول را سفارش می دهند با قیمت پایین تری حوله را ارائه خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما