قیمت انواع حوله تن پوش مردانه

جهت اطلاع از قیمت خرید انواع حوله تن پوش مردانه و سایر محصولات با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.
حوله های تن پوش با توجه به متنوع بودن طرح و رنگ ها یکی از پرفروش ترین حوله ها می باشند که در تمامی رده های سنی مشتریان پا پر وقرصی دارند.

انواع حوله های تن پوش :

این حوله ها با نام های لباسی ، پالتویی ، ربدوشامبر و پوشیدنی نیز در میان مردم شناخته شده هستند و همچنین مطابق با سلایق افراد ، طراحی شده و به بازار عرضه می شوند. بعنوان مثال این حوله ها برای کودکان و نوزادان در طرح های کارتونی از قبیل: انگری برد ، بن تن ، کیتی ، باب اسفنجی ، پوه و چندین مدل دیگر تولید شده و به بازار عرضه می شوند.
برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

حوله تن پوش کودک

برای مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

حوله های تن پوش مردانه و زنانه:
در تولید این نوع حوله ها سعی شده تمامی مسایل مربوط به روانشناسی رعایت شود . مثلا حوله های پالتویی زنان در رنگ های شاد و طرح های فانتزی تولید و به بازار عرضه می شود و برای مردان رنگ های سنگین و طرح های کلاسیک در نظر گرفته می شود.

حوله تن پوش

قابل توجه فروشندگان و فروشگاههای محترم حوله در سراسر کشور میرساند ، شما می توانید از طریق تماس با ما تمامی حوله های مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و با کیفیت عالی خریداری نمائید. فقط کافیست با مشاورین فروش و متخصصین ما در این امر ارتباط  بگیرید. به شما این اطمینان داده می شود با خرید از ما نه تنها پشیمان نخواهید شد بلکه به جمع مشتریان دایمی ما خواهید پیوست و از امتیازات آنها برخوردار می شوید.
برای مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما