قیمت انواع حوله استخری و حمامی بچه گانه

اگر از آن دسته افرادی باشید که با فرزندتان زیاد به استخر می روید، خرید یک حوله استخری و یا حمامی بچه گانه برای دلبندتان بسیار مورد نیاز است. قیمت خرید مستقیم این حوله ها از طریق نمایندگی ها تعیین میشود.
بچه ها بعد از یک آبتنی کردن حسابی در استخر، باید با یک حوله مناسب خشک شوند تا به بیماری هایی مانند سرماخوردگی مبتلا نشوند. از طرفی کلری که در آب استخر وجود دارد ممکن است برای پوست حساس و ظریف کودکان خوب نباشد. لذا توصیه میشود حتما بعد از خروج از استخر آنها را زیر دوش ببرید، تن و بدن آنها را با آب و شامپو یا صابون بچه گانه شستشو دهید.

خرید مستقیم حوله بچه گانه استخری و حمامی
حوله ای که برای فرزندتان انتخاب می کنید، باید به گونه ای طراحی شده باشد که تمام بدن او را پوشش دهد. انواع حوله های استخری یا حمامی بچه گانه برای این موارد بسیار عالی و مناسب به نظر می آیند.
بچه ها، دوست دارند که در خرید هر وسیله ای، نام یا عکس شخضیت محبوب کارتونی شان را داشته باشند و به دوستانشان پز بدهند. سعی کنید از چنین طرح حوله هایی که مزین به شخصیت های عروسکی یا کارتونی دخترانه و پسرانه هستند، بهره ببرید. این کار باعث میشود وقتی برای خشک کردن صورت و بدنشان، صدایشان میکنید، سریعا از استخر و حمام بیرون آیند! این یک ترفند روانشناسی جالب است، امتحانش کنید!
عرضه و توزیع این حوله های دوست داشتنی بچه گانه از طریق نمایندگان ویژه با قیمت خرید عالی و طرح های بسیار متنوع انجام میگیرد.
منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما