فروش عمده حوله ست تن پوش عروس

فروش عمده حوله ست تن پوش عروس در انواع متنوع و مختلف از طریق گروه تولیدی زرین ساپ انجام میگیرد. یکی از دغدغه های بسیاری از نوعروسان ، تهیه و خرید انواع ست حوله های عروس و داماد هستند. گفتنی است امروزه کمتر شاهد مدلهای جدید از ست حوله عروس و داماد هستیم!

فروش عمده حوله ست تن پوش عروس

قیمت ست حوله عروس و داماد ایرانی

گفتنی است که فقط به دلیل زیبایی یک ست حوله، آن را خریداری نکنید! همانطور که گفتیم، درهنگام خرید حوله ست عروس و داماد ایرانی باید به  و جنس حوله ها هم توجه کنید که جذب آب بالایی داشته باشند. همچنین بدن برخی از افراد ممکن است به برخی از الیاف ها حساسیت داشته باشد! معمولاً حوله ها از جنس پنبه یا الیاف بامبو ساخته می شوند. در هر صورت، این ها نکات مهمی هستند که در هنگام فروش عمده حوله ست می بایست به آنها توجه داشته باشید که این نکات بر روی قیمت ست حوله عروس و داماد ایرانی تاثیر میگذارد.

فروش عمده حوله ست تن پوش عروس قیمت ست حوله عروس و داماد ایرانی

قیمت ست حوله عروس و داماد ارزان

اصطلاح دیگری که بر روی برچسب ست حوله می‌تواند به شما اطمینان دهد، که محصول با کیفیتی را خریداری می‌کنید، Combed and Ring Spun Cotton است. حوله با کیفیت معمولا از نخ شانه شده تهیه می‌شود. شانه شدن و یا اصطلاحا استفاده از نخ رینگ موجب می‌شود ناخالصی و پرز‌های پنبه گرفته شود و محصول نهایی به لحاظ لطافت، شفافیت و مقاومت از کیفیت و قیمت بهتر و مقرون به صرفه تری برخوردار باشد.

قیمت ست حوله عروس و داماد ارزان

خرید و فروش عمده حوله ست عروس و داماد

فروش عمده حوله ست عروس و داماد با طرح دلخواه شامل اندکی هزینه اضافه تر خواهد شد. حوله های عروس و داماد غالبا از قیمت ارزان و مناسبی برخوردار هستند. شرکت زرین ساپ برای راحتی و سهولت خرید فروشگاه های اینترنتی تعبیه کرده تا در کم ترین زمان ممکن پس از بررسی قیمت و کیفیت محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایید. لازم به توضیح می باشد فروش عمده حوله ست نسب به فروش تکی آن از  تقاضای زیادی برخوردار است.

خرید و فروش ست حوله عروس و داماد

تولید حوله عروس و داماد

اصطلاح دیگری که بر روی برچسب ست حوله عروس داماد می‌تواند به شما اطمینان دهد، که محصول با کیفیتی را خریداری می‌کنید، Combed and Ring Spun Cotton است. حوله با کیفیت معمولا از نخ شانه شده تهیه می‌شود. شانه شدن و یا اصطلاحا استفاده از نخ رینگ موجب می‌شود ناخالصی و پرز‌های پنبه گرفته شود و محصول نهایی به لحاظ لطافت، شفافیت و مقاومت از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

تولید حوله عروس و داماد

حوله عروس و داماد

ست حوله های عروس و داماد از چند تکه تشکیل شده اند این ست شامل :

  • حوله عروس
  • حوله داماد
  • حوله دستی عروس
  • حوله دستی داماد
  • لیف
  • دمپایی رو فرشی حمامی
  • کلاه سر

تشکیل شده است که بسته به نوع سلیقه شرکت های تولید کننده این موارد جا به جا می شوند

ویژگی حوله عروس داماد

حوله های عروس داماد در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شوند این حوله ها به صورت ست عرضه می شوند .حوله های عروس داماد کیفیت متفاوتی دارد غالبا کیفیت این نوع حوله از بهترین نوع جنس است . این حوله ها به دلیل ست بودن و حوله عروس بودن از زیبایی خاصی برخوردار هستند.ست حوله عروس و داماد معمولا از چند تکه تشکیل شده است که غالبا دو عدد حوله پالتویی و دستی را در همه نوع از بسته بندی ها آن وجود دارد. کیفیت هر دو مدل حوله مشابه یکدیگر خواهد بود تنها در طراحی و ظاهر از هم متمایز می باشند.

ویژگی حوله عروس داماد

بهترین ست حوله عروس و داماد

در نمونه های جدید از ست حوله عروس و داماد شاهد تحولات گسترده و زیبایی هستیم که این مسئله نوعروسان را توانسته به خوبی حل کند. در ست حوله جدید عروس و داماد این امکان وجود دارد که نقش پذیری آن بر اساس نیاز و خواسته افراد انجام گیرد؛ به بیان دیگر، میتوانید طرح دلخواه خود را به تولیدکننده بدهید تا حوله مورد پسندتان را در یک ست زیبا و ماندگار در کوتاهترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد.

بهترین ست حوله عروس و داماد

شرایط شستشو و نگهداری حوله

  • قبل از هر چیز بهتر است بدانید که برای آبگیری بهتر حوله و رفع آلودگی‌های احتمالی، توصیه می‌شود که حوله را قبل از مصرف با یک فنجان سرکه و دمای آب بالا بشویید. سرکه علاوه بر اینکه باعث ضدعفونی شدن حوله می‌شود، به تثبیت رنگ آن نیز کمک خواهد کرد.
  • برای جلوگیری از بیماری‌های پوستی احتمالی، بهتر است حوله به طور مرتب با دمای ۷۰ تا ۸۰ درجه یعنی با آب گرم که باعث از بین رفتن میکروب‌ها می‌شوند، شستشو شود.
  • به دلیل رشد میکروب‌ها و قارچ‌ها در محیط‌های تاریک و مرطوب، توصیه می‌شود پس از هربار استفاده از حوله حمام، حوله را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دهید؛ و یا از خشک کن، شوفاژ، بخاری و یا اتو کردن برای خشک و ضدعفونی کردن حوله‌ها استفاده کنید.
  • اگر حوله شما پرز می‌دهد، تنها راه چاره، شستشوی چند باره حوله است. بهتر است از مایع نرم کننده استفاده نکنید و به جای آن از نرم کننده‌های غیر مایع، مانند ورق‌های نازک جامد استفاده کنید. نرم کننده‌های مایع به مرور بر قدرت جذب حوله، اثر منفی خواهند گذاشت.

شرایط شستشو و نگهداری حوله

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما