فروش حوله تن پوش | قیمت فروش حوله های تن پوش درجه یک

حوله یکی از وسایلی است که همه ی ما خواه ناخواه به یکی از انها نیاز داریم. از لحاظ بهداشتی هر فرد باید حوله مخصوص به خود را داشته باشد. حوله کار بردهای زیادی دارد و در انواع مختلف تولید و عرضه می شود. به عنوان مثال حوله دستی، حوله سر، حوله تن پوش،حوله استخری، حوله سونایی دکلته بند دار، حوله پالتویی و حوله هی متری انواع مختلف حوله هستند که به بازار عرضه شده است. همچنین حوله در سایزهای مختلف و برای سنین مختلف به بازار عرضه شده و از سنین خردسال تا بزرگسال را در بر میگیرد.

قیمت فروش حوله های تن پوش

قیمت فروش حوله های تن پوش

به هنگام خرید حوله باید درباره ویژگی های حوله خوب شناخت داشته باشیم تا حوله خوب و مناسبی را انتخاب کنیم تا سال های سال بتوانیم از ان استفاده کنیم. یکی از این ویژگی ها ابگیر بودن حوله است حوله ای که انتخاب می کنیم باید بتواند در زمان کم حجم عمده بدن ما را خشک کند. لطافت و نرم بودن ویژگی دیگری است که بسیار حائذ اهمیت است. حوله ای که انتخاب می کنیم نباید پرزدهی داشته باشد زیرا هر چه پرز دهی حوله بیشتر باشد طول عمر ان کمتر می شود. جنس پنبه و الیافی هم که در ساخت ان استفاده شده است بسیار اهمیت دارد.

فروش حوله تن پوش

فروش حوله تن پوش

فروش حوله تن پوش امروزه بسیار از گذشته است و خریداران زیادی را به سمت خود جذب می کند. علت ان نیز این است که این حوله ها در زمان کوتاه و خیلی سریع قادرند بدن ما را خشک کنند. برند ها و مارک های مختلف حوله در بازار وجود دارد که باید توجه کنیم و حوله مناسب و با کیفیت را بخریم تا پشیمان نشویم. عمر حوله ها معمولا محدود است اما یک حوله با کیفیت و خوب حداقل می تواند 5 سال برای ما کارایی داشته باشد که طول عمر حوله به شرایط نگهداری از ان بستگی دارد، اگر حوله را ساعت ها در زیر نور افتاب قرار دهیم خیلی زود دوام خود را از دست می دهد حتی اگر بهترین و با کیفیت ترین حوله باشد. تعداد شستشو حوله نیز موثر است اگر حوله را زیاد بشوریم طول عمر ان کاهش می یابد.

روی حوله ها برچسب و اتیکتی وجود دارد که در مورد ان توضیحاتی داده است هنگام خرید حتما به ان توجه کنید.

 

عمده فروشی حوله تن پوش

عمده فروشی حوله تن پوش

نمایندگی ها و مراکز تولید کننده حوله تن پوش این محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند و خریداران می توانند برای خرید به این مراکز رجوع کنند. کسانی که حوله را برای فروشگاه یا مغازه ی خود خریداری می کنند بهتر است ان را از عمده فروشی ها تهیه کنند تا در هزینه صرفه جویی شود. هنگام خرید از نمایندگی ها به معتبر بودن ان توجه کنید تا کالای با کیفیتب بخرید. بعضی از نمایندگی های نامعتبر محصولات تقلبی را با قیمت زیاد به جای اصل در اختیار مشتریان قرار می دهند. نمایندگی های فروش معتبر بهترین گزینه برای سفارش های شما هستند.

خرید ست حوله تن پوش

خرید ست حوله تن پوش

تولید کنندگان حوله های تن پوش محصولات ست خود را را در رنگ های متنوع با طراحی های زیبا به بازار عرضه می کنند. این محصول حاوی کلاه حمام، حوله تن پوش و دمپایی حمام است که در یک رنگ در بسته بندی زیبا قرار دارد. طرح های زیبا و متنوع معمولا مشتریات را دچار سر در گمی می کنند، هنگام خرید توجه کامل داشته باشید و عجله نکنید تا حوله ای را انتخاب کنید که بعد ها از ان پشیمان نشوید. اگر خیلی به استخر می روید خرید حوله استخری ست برای شما ضروری است.

اگر به دنبال ست حوله عروس داماد هستید، قیمت ست حوله عروس و داماد ترک با توجه به کیفیت عالی مناسب است. ست حوله گلبافت هم از نظر کیفیت خوب و هم ارزان است.

لیست قیمت حوله تن پوش

لیست قیمت حوله تن پوش

چرا قیمت فروش حوله های تن پوش در بازارهای مختلف متغیر است؟ آیا تولیدی ها به هر منطقه، یک نرخ خاص می دهند یا اشکال از فروشندگان می باشد؟ 
اصولا خرید نمایندگان از یک شرکت، تقریبا ثابت است؛ زیرا موضوعی می باشد که از سمت کارخانه تعیین می شود. لذا نمی توان گفت کارخانه ها در نوسان قیمت تاثیر چندانی می گذارند. بایستی گفت محصولات در مناطق مختلف، کشش فروش یکسانی ندارند. شاید حوله های تن پوش در بازار شمال کشور، همگی از نوع درجه یک باید ارائه شوند؛ اما مناطق غرب کشور از تمامی درجه کیفی ها می خواهند. لذا نرخها براساس نیازهای هر بازار، می تواند متغیر باشد. 

البته باید بدانید که قیمت انواع حوله به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله: 

  • نوع پنبه به کار رفته ان 
  • الیاف مورد استفاده در ان 
  • اب گیری حوله 
  • لطافت و نرمی حوله 
  • کیفیت ان 
  • نخ به کا رفته در ان
  • کشور تولید کننده پنبه
  • خلوص مواد به کار رفته در ان
  • مواد اولیه
  • دوخت
  • و…

اگر حوله ای می خواهید که سال ها بتوانید از ان استفاده کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم کمی دست و دل باز باشید، زیرا بهترین برندهای تولید حوله باکیفیت و مرغوب که بخش بزرگی از بازار جهانی را در دست دارند نسبت به حوله های بی کیفیت گران قیمت تر هستند. اما می توانید سال ها از انها استفاده کنید.

قیمت حوله پالتویی لایکو، قیمت حوله تن پوش گلبافت، قیمت حوله تن پوش شبنم ، قیمت حوله برق لامع در مقایسه با سایر تولیدی های حوله مناسب و منصفانه است.

به هنگام خرید، بهتر است کمی بیشتر وقت بگذارید تا تولیدی حوله ارزان قیمت پیدا کنید. 🙂 ذکر این نکته ضروری است که حوله ارزان قیمت از کیفیت کمی برخور دار است پس بهتر است به دنبال حوله ای با قیمت مناسب باشید نه ارزان.

مراکز فروش حوله تن پوش در کشور

مراکز فروش حوله تن پوش در کشور

 

همانطور که گفتیم حوله یکی از نیاز های اصلی ما است بنابراین این محصول در اکثر استان ها تولید می شود. این تولیدی ها معولا در دیگر استان ها نمایندگی فروش دارند و برای خرید هر برند و مارک می توانید به مراکز فروش ان برند در شهر یا استان خود مراجعه کنید. این مراکز محصولات خود را با قیمت ارزان در اختیار خریداران می گذارند. شما حتی می توانید سفارشات خود را به این مراکز از طریق اینترنت و یا تلفنی بدهید و خیلی سریع ان ها را تحویل بگیرید. بعضی از برند های معروف در کشور های دیگر نیز نمایندگی دارند.

پخش عمده حوله تن پوش

پخش عمده حوله تن پوش

این حوله ها بصورت عمده در بازار پخش می شوند تا نیاز عموم مردم را فراهم کنند. پخش عمده این محصولات در بازار سبب شده این محصول با قیمت مناسب یافت شود. هر چند سال یک بار باید حوله ای که استفاده می کنید را عوض کنید تا از نظر بهداشتی اصول ان را رعایت کنید. پخش عمده حوله های تن پوش در سراسر کشور با قیمت مناسب صورت می گیرد.

حوله های ترک که نیز از برند های خوب و معروف حوله در جهان هستند به بازار داخلی وارد شده است که به صورت عمده در کشور پخش می شود. حوله تن پوش ترک از نمونه های محبوب در بین خریداران است.

فروش حوله تن پوش به قیمت درب کارخانه

فروش حوله تن پوش به قیمت درب کارخانه

بعضی نمایندگی ها حوله های تن پوش را یه قیمت تولیدی ها و کارخانه در اختیاران خریداران عمده قرار می دهند. فروشگاه ها اگر بخواهند حوله را به قیمتی که در بازار است بخرند باید مبلغ زیادی پرداخت کنند و سود چندانی برای انان ندارد. از انجایی انان به دنبال سود بیشتر هستند سعی می کنند این کالا ها را به قیمت ارزان و تولیدی ان خریداری کنند. و از انجایی که تولیدی ها نیز به دنبال فروش بیشتر هستند این خدمات را به مشتریان ارایه می دهند و به قیمت خیلی پایین به ان ها می دهند.

خرید اینترنتی حوله تن پوش

خرید اینترنتی حوله تن پوش

علاوه بر اینکه حوله را می توانید از مغازه و فروشگاه تهیه کنید، می توانید این محصول را به صورت انلاین و اینترنتی خریداری کنید. با مراجعه به اینترنت و جستجوی کلمه حوله تن پوش با یک مرکز خرید بسیار بزرگ حوله مواجه می شوید که انواع حوله های تن پوش را با طرح ها و رنگ های مختلف  به شما عرضه می دارد. خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا با طراحی های جدید و روز دنیا اشنا شوید و گستره انتخاب شما را افزایش می دهد. خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه و بزرگسالو سایر انواع حوله ممکن شده است.

سایت حوله پارادایس در زمینه خرید و فروش اینترنتی بسیار فعال است. اگر قصد خرید انلاین دارید بهتر است سری به این سایت بزنید.

تولید کنندگان برتر حوله تن پوش در کشور

تولید کنندگان برتر حوله تن پوش در کشور

تولید کنندگان بسیاری در زمینه ساخت و تولید حوله فعالیت می کنند که حوله های درجه یک و با کیفیت را با به کارگیری بهترین مواد اولیه به بازار داخلی و خارجی عرضه می کنند. این تولید کنندگان با به کارگیری تجهیزات و دستگاه های مدرن و با طراحی های روز دنیا روز به روز در این صنعت پیشرفت می کنند. این تولیدی ها که محصولات درجه یک تولید می کنند بسیار هستند و ما نمی توانیم یک برند را به عنوان بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی معرفی کنیم. از جمله ای تولیدی ها می توانیم به چند نمونه اشاره کنیم:

  • تولیدی حوله در تهران
  • حوله ارس تبریز
  • حوله تن پوش گلبافت
  • حوله برق لامع
  • و…

این تولید کنندگان علاوه بر رفع نیاز داخلی قسمتی از محصولات خود را به بازار جهانی صادر می کنند و طرفدارن متعددی دارند. از جمله کشورهایی که حوله به ان صادر می شود کشور های عرب، افغانستان ، عراق و… است.

عرضه بدون واسطه حوله تن پوش

عرضه بدون واسطه حوله تن پوش

یک کالا  وقتی تولید می شود مسیر طولانی را در پیش می گیرد تا به دست خریدار برسد معمولا در این مسیر واسطه هایی دخیل هستند که در بالا بردن قیمت ان کالا نقش به سزایی دارند. در واقع تولید کنندگان که بیشترین کار را برای تولید می کنند سود چندانی نمی برند و اکثر سود این کالا ها در جیب واسطه ها است. با حذف واسطه ها از بازار  می توانیم کالا را با قیمت کمتر در تختیار مشتریان قرار دهیم. البته بعضی برند ها این مورد را در نظر دارند و با فروش محصولات خود به صورت اینترنتی دست واسطه ها و دلال ها را کوتاه کرده اند.

تفاوت حوله های تن پوش در چیست ؟

تفاوت حوله های تن پوش در چیست ؟

حوله های تن پوش مختلفی در بازار است که قیمت انها با هم متفاوت است اما سوالی که پیش می اید این است که مگر این حوله ها چه تفاوتی دارند که با قیمت های مختلف به فروش می رسند؟

همانطور که قبلن گفتیم کیفیت این حوله ها با یکدیگر فرق دارد و جنس مواد اولیه، نخ و الیاف ان ممکن است از مواد مختلف با درجه های 1 یا 2 یا 3 ساخته شده باشد که تفاوت اصلی این حوله ها است. بعضی از این حوله ها وارداتی هستند و از برند های خوب جهان هستند و درجه یک محسوب می شوند. پنبه به کار رفته در ساخت این حوله ها متفوت است. سه کشور ترکیه و مصر و امریکا بهترین پنبه ها را دارند و اگر حوله ها از این پنبه ها ساخته شده باشند کیفیت بهتری دارند. الیاف به کار رفته در ان هر چه بلند و بدون تاب باشند حوله نرم تر است اما پرز دهی ان زیاد است.

 

بازرگانی انواع حوله تن پوش مرغوب

بازرگانی انواع حوله تن پوش مرغوب

گاهی شرکت های خصوصی اقدام به واردات حوله تن پوش مرغوب می کنند تا نیاز بازار داخلی را رفع کنند. این شرکت ها حوله های وارداتی را در اختیار فروشندگان عمده قرار می دهند تا به بازار داخل کشور راه یابد. این تجارت برای این شرکت ها سود اور است و همین دلیل باعث شده شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت کنند. واردات کالا از خارج باعث می شود ارز زیادی از کشور خارج شود و این اصلا خوب نیست و به بی ارزش شدن پول ما در جهان منجر می شود.

البته شرکت های صادر کننده نیز وجود دارند که حوله های تولید ایران را به سایر کشور ها صادر می کنند و به اقتصاد کشور کمک می کنند. این شرکت ها باید برای محبوب شدن در داخل و خارج از کشور همه ی مکانیزم های لازم را به کار گیرند تا کلای قابل قبولی را تولید کنند و جایگاه خود را در بازار جهانی تثبیت کنند.

فروشندگان شیک ترین حوله های تن پوش در کشور

فروشندگان شیک ترین حوله های تن پوش در کشور

نام دیگر حوله تن پوش حوله حمامی است که از شیک ترین برند های ان که در بازار  تولید می شود عبارت است از: حوله های تن پوش تولیدی برق لامع، حوله پارادیس، حوله پالتویی  ترک، حوله تن پوش شبنم، حوله تن پوش گلبافت و… است. این تولید کنندگان از طرح های زیبایی که در جهان پر طرفدار هستند استفاده می کند و با به کار گیری رنگ های متنوع و زیبا محولات خود را تولید می کنند. اما نباید از این موضوع غافل شوید که رنگ و طراحی زیبا یک معیار فرعی است معیار اصلی در انتخاب شما باید کیفیت ان باشد، البته این به این معنی نیست که رنگ و طرح اهمیت ندارد بلکه  در الویت های بعدی دارای اهمیت زیادی است.حوله ای انتخاب کنید که هم با کیفیت باشد و هم رنگ و طراحی ان مورد پسندتان باشد تا بعد از خرید پشیمان نشوید.

برق لامع یکی از بزرگترین و بهترین تولیدی های حوله در کشور است که در اکثر شهر ها نمایندگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما