فروش حوله تن پوش با کیفیت و قیمت استثنایی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با تولید انواع محصولات حوله ای و فراهم نمودن فروش حوله تن پوش به صورت عمده توانسته است نامی نیک در صنعت تولید حوله در سطح کشور و دنیا به ثبت رساند و محصولات خود را با تیراژ بالاتری به فروش برساند.

خرید اینترنتی حوله تن پوش

خرید اینترنتی حوله تن پوش

در حال حاضر انواع حوله تن پوش در بازارها، و در سایزهای مختلف توسط کارخانه زرین ساپ عرضه می شوند و لازم به توضیح می باشد که این حوله ها از جنس های گوناگونی نیز برخوردار هستند، از طرفی این گروه تولیدی قابلیت خرید اینترنتی حوله های تن پوش را فراهم کرده اند تا همه افراد در اقصی نقاط ایران بتوانند از این حوله ها خرید کنند و از آن ها بهره ببرند.

 

خرید حوله تن پوش قیمت مناسب

خرید حوله تن پوش قیمت مناسب

خرید عمده حوله تن پوش به علت داشتن قیمت هایی مقرون به صرفه و مناسب بسایر رایج شده و بازار گرم و فعالی را به خود اختصاص داده است .حوله تن پوش یکی از محصولات جدید و مهم در صنعت تولید حوله می باشد با میزان تقاضای بالایی از سوی بازار همراه است. مراکز خرید واسطه ای میان خریداران و تولید کنندگان می باشد.وجود تنوع های بالا و خاص در حوله های تن پوش موجب شده است تا بر میزان فروش این قبیل محصولات روز به روز افزوده شود و با کاهش قیمت و افزایش تنوع محصولات روبه رو شویم.

قیمت حوله تن پوش ارزان

قیمت حوله تن پوش ارزان

کارخانه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان خرید حوله تن پوش ارزان در تبریز توانسته است نامی ماندگار و نیک در صنعت تولید حوله باکیفیت و ارزان را به ثبت رساند . این اطمینان به شما داده می شود تا با یک بار خرید از فروشگاه اینترنتی زرین ساپ مشتری دائمی این مجموعه تولیدی خواهید شد. کارخانه تولیدی زرین ساپ این قابلیت را دارد تا با تولید محصولات با سطح کیفی بالا همواره محصولی درجه یک و ارزان را حضور خریداران ارائه کند.

قطب فروش حوله تن پوش

قطب فروش حوله تن پوش

تبریز ذاتا جزو قطبهای تولید و تامین حوله می باشد و اگر اختلاف قیمت را در مقایسه این شهر با سایر بازارها احساس نکنیم باید تعجب کرد. اما سخن اینجاست که حتی در بازار تک فروشی و مخصوص مصرف کنندگان نیز این تفاوت قیمت دیده می شود؛ بطوری که اکثر مسافران هنگامی که به تبریز سفر می کنند، یکی از محصولاتی که از بازار آن برای خود تهیه کرده و به سوغات می برند، حوله می باشد.

خرید اینترنتی حوله تن پوش کودک

خرید اینترنتی حوله تن پوش کودک

نکته بسیار مهم در خرید حوله تن پوش کودک و نوزاد، کیفیت مناسب آن است. پوست کودک و نوزاد از حساسیت بالایی برخوردار بوده و بهتر است حوله تن‌پوش او از الیاف باکیفیتی تهیه شده باشد.که بهترین گزینه برای خرید حوله تن پوش کودک و نوزاد که بافت حوله از الیاف 100% گیاهی مثل پنبه و بامبو می باشد ، که لطافت و نرمی حوله تن پوش کودک و نوزاد باعث میشود پوست کودک حالت زبری احساس نکند.

حوله­ های ­ تن پوش کودک و نوزاد معمولاً به صورت کلاه­ دار و در رنگ­ها و طرح­های مختلفی ارائه می­شوند  که باعث برانگیختن حس شادی و فراح کودک دلبند والدین گرامی شود. لازم است این نکته را متذکر شویم که حوله تن پوش تولیدی کارخانه زرین ساپ  از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار میباشند که این امر باعث شده که این واحد تولیدی به عنوان یکی از سرشناس ترین و صاحبنامترین کارخانه های معتبر در سطح کشور و دنیا شناخته شود.

قیمت به روز حوله تن پوش

قیمت به روز حوله تن پوش

قیمت فروش حوله تن پوش زرین ساپ در تنوع طرح و کیفیت بافت، از الیاف طبیعی پنبه که غالبا باعث جذب آب بالا میشوند،توانسته است خریداران و مصرف کنندگان رضایت مشتریان گرامی را جلب و به سمت خود هدایت نماید. تولیدی حوله زرین ساپ مفتخر است که با استقبال تعداد کثیری از مشتریان خود مواجه شده و جهت تامین رضایت مشتریان گرامی باعث شده است حوله های تن پوش زرین ساپ را در سایزهای مختلف تولید و عرضه نماید.

خرید اینترنتی ست حوله تن پوش

خرید اینترنتی ست حوله تن پوش

گروه تولیدی زرین ساپ با ایجاد وبسایت رسمی خود در صدد آن است تا برای شما مشتریان و مصرف کنندگان گرامی خریدی آنلاین را فراهم نماید تا از این طریق بتوانید خرید اینترنتی حوله تن پوش ارزان را بدون واسطه و مطمئن به سرانجام برسانید. و همچنین با ایجاد کانال های اجتماعی مجازی نظیر تلگرام zarrinsap1و اینیستاگرام zarrinsaptowel و یا ارسال پیام از طریق اپلیکیشن واتساپ به مدیریت فروش این مجموعه تولیدی انواع مدل های موجود را بررسی و پس از انتخاب و ثبت سفارش محصول حوله ای خود را بعد ازپرداخت فاکتور ارسالی تحویل بگیرند.

قیمت حوله تن پوش کلاه دار

خرید حوله های تن پوش کلاه دار

حوله های تن پوش  از حوله های بسیار محبوب در بین خریداران و مصرف کنندگان می باشد. از ویژگی اصلی و شگفت انگیز این حوله ها لباسی بودن آن ها است به این گونه که در غالب لباس دوخته می شود. این حوله ها بسیار راحت و سبک هستند و اکثر خریداران حوله این نوع حوله را خریداری می نمایند. حوله های تن پوش در نوع کلاه دار علاوه بر راحتی که دارد دارای کلاه می باشد تا سر و موی مصرف کننده را تحت پوشش قرار دهد و از سرما محافظت نماید همچنین باعث خشکی مو پس از استحمام می شود.

بهترین برند حوله تن پوش

بهترین برند حوله تن پوش

محصولات گروه تولیدی زرین ساپ با دارا بودن بهترین کیفیت تولید و بافت حوله ها توانسته است یکی از بهترین مارک حوله تن پوش  را به نام خود ثبت نماید. این محصول درست مانند لباس پوشیده شده و درنتیجه رطوبت موجود روی پوست را با سرعت بیشتری به خود جذب می‌کند. این حوله دارای آستین‌هایی بلند است و توسط یک کمربند بسته می‌شود. دور یقه نیز با نواری تزیینی پوشانده شده تا بعد از پوشیدنش، ظاهری زیبا داشته باشد.

ناگفته نماند که الیاف به‌کار‌رفته در این محصول از جنس الیاف طبیعی پنبه هستند. پنبه رطوبت را با سرعت بیشتری به خود جذب و تبخیر می‌کند و برخلاف اکثر الیاف مصنوعی موجب حساسیت پوستی نمی‌شود.

کیفیت حوله تن پوش

کیفیت حوله تن پوش

حوله های تن پوش در موارد کاربردی بسیار زیادی قابل استفاده هستند به همین علت ساخت و مواد بکار رفته در آنها باید به گونه ای باشد که در شرایط سخت و مختلف دوام و لطافت خود را از دست ندهد و به راحتی قابل استفاده باشد.حوله تن پوش معمولاً گزینه پرطرفداری است، اما در خرید آن باید سایز، جنس و مدل آن را به درستی و با توجه به سلیقه شخصی انتخاب کنیم. باید توجه داشته باشیم که رنگ و ظاهر حوله تن­ پوش معیارهای کافی نیستند و جنس آن حرف اول را می­زند!

خرید اینترنتی حوله تن پوش زرین ساپ

خرید اینترنتی حوله تن پوش زرین ساپ

برتری مهم فروش حوله تن پوش به صورت آنلاین و اینترنتی فروش بدون واسطه  و صرفه جویی در زمان مشتری است. گرچه این نکته در رابطه با فروشگاه های اینترنتی معتبر آنلاین صدق می کند. با توجه به انواع حوله و ست حوله که فروشگاه اینرنتی زرین ساپ جمع آوری  و برای فروش گذاشته است دیگر نیازی برای اتلاف وقت ارزشمند متقاضیان خرید گرامی وجود ندارد.

تمام محصولات این فروشگاه با درجه ی مطلوبی از کیفیت و ضمانت عرضه می گردد. این گروه تولیدی در تلاش است تا با فروش حوله تن پوش و ارائه محصولات حوله ای تن پوش با کیفیتی غیر قابل وصف ، کالای خود را با مقرون به صرفه ترین قیمت ها تقدیم حضور مشتریان گرامی نماید.

فروش حوله تن پوش

فروش حوله تن پوش

این حوله های تن پوش با وجود کیفیت عالی و بی نظیر قیمت مناسب تری نسبت به سایر این قبیل محصولات دارند . همچنین شما میتوانید از طریق این فروشگاه اینترنتی این حوله ها را با ارزان ترین قیمت بازار و به صورت تضمینی تهیه فرمایید. حوله تن پوش ارزان قیمت به صورت عمده توسط تمام گروه تولیدی زرین ساپ به فروش می رسد.

در این کارخانه تولیدی حوله در نمونه های مختلفی تولید می گردد که بهترین آنها نوع تن پوش می باشد. برای تهیه این کالا کافیست با مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ تماس حاصل فرمائید و محصولی مرغوب را خریداری کنید. قیمت فروش حوله تن پوش براساس سایز و کیفیتی که دارند تعیین می شود.

فروش حوله تن پوش کودک

فروش حوله تن پوش کودک

شاید مهمترین قشر مصرف کننده حوله های تن پوش را بتوان قشر کودک و نوزاد دانست؛ مصرف کنندگانی که تا چند سال پیش از حوله های متری استفاده می کردند و امروزه بیشترین کاربرد و میزان فروش حوله تن پوش را به نام خود ثبت کرده اند. در این نوع حوله ها، تمرکز روی طرحهای اِعمال شده بر حوله است. حوله های تن پوش نوزاد تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و طبیعتا استفاده از نقشهای کارتونی می تواند جذابیت حوله را نیز بسیار افزایش دهد.

از طرفی کوچک بودن این حوله ها، چگالی مصرفی نخ را نیز کاهش می دهد و در نتیجه، تولید انبوه آن نسبت به حوله های بزرگسال بسیار بالاست. لذا طبیعی است اگر می بینیم بازار ایران مملو از حوله های تن پوش مخصوص کودک و نوزاد می باشد.

 

انواع حوله های تن پوش

انواع حوله های تن پوش

حوله های تن پوش در انواع بسیاری از طرح، رنگ، مدل و… تولید می گردد. این نوع از حوله ها با توجه به مدلی که دارند در هر مکان کاربرد مخصوص به خود را دارند. افراد در هنگام خرید حوله باید به این نکته توجه نمایند که چه نیازی دارند تا راحت تر بتوانند محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایند.

حوله های تن پوش زرین ساپ که یکی از بهترین مارک های ایرانی می باشد که در فروش حوله تن پوش با آن مواجه می شویم در مدل های بی نظیر و فوق العاده ای تولید می گردد. از جمله انواع حوله های تن پوش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوله دکلته
  • حوله نیم تنه
  • حوله رکابی
  • حوله آستین دار
  • حوله بدون آستین
  • حوله کلاه دار
  • حوله بدون کلاه
  • حوله تن پوش ساده
  • تن پوش طرح دار
  • تن پوش چاپی
  • تن پوش گلدار
  • تن پوش مخملی
  • و غیره…

راهنمای انتخاب سایز حوله تن پوش

راهنمای انتخاب سایز حوله تن پوش

در کنار جنس، طرح و رنگ حوله تن پوش، سایز آن از مهم­ترین اصول انتخاب در فروش حوله تن پوش است که معمولاً هم توجه چندانی به آن نمی­شود. از آنجایی که امتحان کردن حوله تن‌پوش در فروشگاه ممکن نیست و علاوه بر آن افراد زیادی برای هدیه دادن به مناسبت­های مختلف، حوله تن پوش را انتخاب می­کنند، سایز آن باید طوری با دقت انتخاب شود که قابل استفاده باشد.

از آنجایی که سایز افراد متفاوت است ، باید با سایزبندی انواع مختلف حوله‌های تن پوش آشنا باشیم. دو روش برای تشخیص سایز حوله پالتویی وجود دارد:

 1.تشخیص سایز از روی اندازه سرشانه

اگر اندازه سرشانه کوچک است از حوله small، اگر اندازه سرشانه متوسط می‌باشد از حوله Medium و اگر اندازه سرشانه بزرگ است از حوله Large استفاده کنید. چنانچه اندازه سرشانه­ ها بسیار بزرگ باشد، حوله­ های x large یا xx large گزینه ­های مناسبی هستند.

2.تشخیص سایز حوله از روی قد

به طور کلی، اگر دوست دارید با حوله تن‌پوش خود احساس گرم بودن داشته باشید، قد آن را تا مچ پا و اگر حوله راحت دوست دارید، قد آن را تا ساق پا یا روی زانو انتخاب کنید. اگر حوله شما قرار است تا ساق پای شما بیاید، از اندازه سرشانه تا مچ پا را بین 20 تا 30 سانتی‌متر ( بسته به سلیقه خود) کم کنید.

 

نکاتی درباره نگهداری و حفظ کیفیت حوله تن پوش

نکاتی درباره نگهداری و حفظ کیفیت حوله تن پوش

  • بعد از خرید حوله آن را با آب گرم (تنها و نه با لباس­های دیگر) آبکشی کنید تا رنگ­های اضافی آن از بین برود.
  • هنگام شستشو، یک فنجان سرکه سفید یا مقداری جوش‌شیرین اضافه کنید تا بوی نو از بین برود و رنگ آن تثبیت شود.
  • هرگز از نرم‌کننده استفاده نکنید، چرا که یک لایه نازک از مواد شیمیایی بر سطح حوله ایجاد می­کند و جذب آن را کاهش می­دهد.
  • هرگز حوله را در مکان گرم، مرطوب و تاریک خشک نکنید.
  • حوله را در معرض نور خورشید قرار دهید. نور خورشید خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارد.

 

مقایسه نسبی حوله تن پوش با سایر حوله ها

مقایسه نسبی حوله تن پوش با سایر حوله ها

اما باز هم اگر مقایسه نسبی بین حوله تن پوش و سایر حوله ها داشته باشیم، می بینیم که خیلی با هم فاصله دارند و آمار فروش آنها دارای اختلاف بسیار زیادی است. با این حال خود حوله های تن پوش برای اینکه بتوانند از رکود فروش خارج شوند، نیازمند این هستند که روی تک تک مدلها و سلیقه جامعه هدف بررسی کامل شود و طبق آن به عرضه محصولات پرکاربرد اقدام گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما