فروش استثنایی انواع مدل حوله لباسی

فروش استثنایی انواع مدل حوله لباسی

فروش استثنایی انواع مدل حوله لباسی شرکت زرین ساپ در تمام فصول سال برقرار میباشد. گروه تولیدی زرین ساپ با تولید انواع مدل حوله لباسی در رنگ ها و طرح های متفاوت و مطابق با نیاز های روز و سلیقه های مدرن توانسته است به عنوان یکی از نامدارتربن شرکت ها در دنیا شناخته شود.

فروش استثنایی انواع مدل حوله لباسی

فروش استثنایی انواع مدل حوله لباسی

انواع مدل حوله لباسی و تن پوش با قیمت استثنایی از این مرکز در معرض فروش قرار داده شده است .این حوله ها بصورت تکی و ست با توجه به سلیقه افراد تولید و بصورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار داده می شود. از فرصت ایجاد شده در این سایت بهره کافی را برده و با حذف واسطه ها از خرید مستقیم، سود بیشتری برای خود کسب نمائید.

پخش عمده حوله های لباسی

پخش عمده حوله های لباسی

گروه تولیدی زرین ساپ با به کار گماری کارکنان فعال در زمینه پخش انواع حوله های لباسی و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات کارخانه ای سعی بر این موضوع دارد تا با پخش عمده حوله های لباسی در سراسر دنیا و ایران یکی از معروفترین کشورهای تولید کننده تجاری حوله شناخته شده است و توانسته است محصولات خود را به صورت عمده پخش نماید.

مرکز خرید ارزانترین حوله لباسی

مرکز خرید ارزانترین حوله لباسی

شرکت زرین ساپ با تولید حوله های لباسی با درجه کیفی بالا توانسته است محصولات خود را با تیراژ بالا و با قیمتی ارزان به خط تولید برساند. امید است تا با حمایت و پشتیبانی مشتریان  ایرانی و خارجی بتوانیم انواع حوله های لباسی را با تیراژی بسیار بالا و شایسته و درخور شآن و منزلت متقاضیان خرید گرامی ارائه نمائیم.

صادرکننده نمونه کشوری

صادرکننده نمونه کشوری

شرکت زرین ساپ توانسته است با تولید حوله های لباسی در انواع طرح و رنگ محصولات تولید شده خود را به کشور های خارجی اعم از عراق ، روسیه، بلاروس، اوکراین، افغانستان، آذربایجان،قطر و ترکیه ارسال نماید. انتظار می رود این کشور بتواند با استقبال بینظیر مشتریان گرامی در خارج و داخل کشور تولید محصولات خود را به حداکثر برساند و نامی نیک در صنعت تولید حوله از خود بر جاری بگذارد.

انواع مدل حوله لباسی عبارتند از:

انواع مدل حوله لباسی عبارتند از:

  1. کوتاه2. مخملی 3. تبلیغاتی4.کلاه دار 5.بچگانه 6.ست عروس و داماد 7.زنانه 8. مردانه و …
    در رنگ بندی مختلف با نخ نرم و و غیر حساسیت زا برای سنین مختلف موجود می باشد. خرید این محصول در انواع مدل ها تنها از طریق این سایت اینترنتی امکان پذیر می باشد.

روش نگهداری حوله ها به صورت بهداشتی

روش نگهداری حوله ها به صورت بهداشتی

حوله یک وسیله کاملا شخصی است و هرگز نباید به طور مشترک با دیگران استفاده شود حتی اگر خودتان برای مدتی بیمار بوده اید، پس از بهبودی، حتما حوله قبلی را تعویض و آن را شسته و خشک کنید. رعایت بهداشت نگهداری حوله برای حفظ سلامتی ضروری است . حوله دست و صورت خود را به هیچ عنوان در داخل دستشویی آویزان نکنید .حوله

حوله

حوله، بَشگیر یا آب چین، تکه ای از الیاف جذب کننده از جنس پشم، پارچه و یا کاغذ است که برای خشک کردن یا پاک کردن به کار می رود. حوله ها معمولاً دارای پُرز هستند تا خاصیت آبگیری آن ها بیش تر شود.

ویژگی های حوله خوب:

ویژگی های حوله خوب:

• حوله ها باید تا جای ممکن ساده و به رنگ سفید باشد.
• حوله ها نباید در مقابل نور تغییر رنگ دهد.
• بعد از شستشوی حوله نباید پرز دهد.
• حوله ها نباید بعد از مدتی لطافت خود را از دست دهد.
• حوله بید آب گیری ( جذب آب ) بیشتری داشته باشد.
• پس از چندین بار شستشو حوله ها تغییر رنگ ندهد.

 

نحوه شستشوی حوله ها:

نحوه شستشوی حوله ها:

حوله تان را به طور منظم تعویض کنید . بهتر است حوله ها در دمای بالا و با آب جوش شسته شوند. بیشتر میکروب ها در دمای بالای 76 تا 77 درجه سانتی گراد از بین می روند و به همین علت بهتر است حوله ها در دمای آب با دمای بالاتر از این حد شسته شوند. بهتر است حوله ها به طور جداگانه شسته شوند اما معمولاً به خاطر ظرفیت لباسشویی و زمان کم، این اتفاق نمی افتد .

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما