فروشگاه روسری حوله ای ساده سایز متوسط

یکی از حوله های کاربردی و پر استفاده روسری حوله ای می باشد که در انواع طرح و رنگ بندی زیبا و جذاب طراحی و تولید می شود. این روسری از بهترین الیاف تهیه می شود و دارای قدرت جذب آب بالایی است و به خوبی موها را خشک می کند. با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت بالا دارای مشتریان زیادی است و از فروش خوبی برخوردار می باشد. فروشگاه روسری حوله ای ساده سایز متوسط را با کمی تحقیق پیدا می کنید.

فروشگاه روسری حوله ای ساده سایز متوسط

سایزبندی روسری حوله ای ساده

سایزبندی روسری حوله ای ساده انواع روسری حوله ای ساده در سایزهای متنوع کوچک، متوسط و بزرگ طراحی و تولید می شوند. سایزهای کوچک این محصول در ابعاد 90*45، سایز متوسط در اندازه 97*50 و سایز بزرگ این حوله معمولا در ابعاد و اندازه 135* 85 با کیفیتی عالی تهیه می شوند و با وجود تنوع بالا در سایز مشتری بر حسب نیاز خود می تواند محصول دلخواه را تهیه نماید.
این محصول برای استفاده افراد در سنین مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای رنگ بندی زیبا و متنوعی است و در انواع ساده و طرح دار موجود است.
در تهیه این محصول از الیاف مرغوب پنبه ای استفاده می شود که دارای جذب آب بالایی است. این محصول دارای پرزهای بلندی است که در جذب بهتر آب از موهای بلند بسیار مؤثر می باشد.
برخی از این حوله ها دارای دو بند برای گره زدن حوله در دور سر می باشند. این حوله ها همواره لطافت و نرمی خود را بعد از هر بار شستشو حفظ نموده و تغییری در رنگ و کیفیت آنها ایجاد نمی شود.
استفاده از این حوله برای کسانی که موهای بلند دارند، گزینه بسیار مناسبی است، زیرا این حوله به راحتی موها را خشک نموده و از آسیب دیدن به موها نیز پیشگیری می شود. این محصول بسیار محکم و با دوام بوده و فاقد پرزدهی می باشد و با توجه به دوخت بسیار محکم و ظریفی که دارد، مانع جدا شدن نخ از آن می گردد و به راحتی روی سر به وسیله بند محکم می شود. از ویژگی های روسری حوله ای می توان تنوع در طرح و رنگ، دارا بودن اندازه های متنوع، ماندگاری مناسب، قیمت مطلوب، کیفیت بالا و … اشاره کرد.

پایین ترین قیمت انواع روسری حوله ای

پایین ترین قیمت انواع روسری حوله ای  قیمت روسری حوله ای در خرید عمده بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد و به همین دلیل امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند؛ چرا که با هزینه کم می توانند کالای دلخواه را با کیفیت مطلوبی خریداری کنند.
قیمت انواع روسری حوله ای با توجه به کیفیت و جنس الیاف به کار رفته در آن، برند و شرکت تولید کنده، روش خرید، طرح و مدل، ابعاد و اندازه و … متفاوت می باشد. یکی از آسان ترین راه ها برای استعلام قیمت انواع حوله تماس با کارشناسان فروش همین سایت می باشد که ضمن اطلاع از قیمت می توانید در صورت تمایل محصول دلخواه را سفارش داده تا به نشانی شما ارسال شود و در وقت و هزینه رفت و آمد صرفه جویی گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما