فروشگاه حوله دستی عروسکی سایز 20*39

حوله دستی عروسکی از نمونه های پرطرفدار در بین کودکان و حتی بزرگسالان است که در رنگ های بسیار شاد و زیبا طراحی و تولید می شود. این محصول از نظر کیفیت، جنس و سایز تنوع بسیار زیادی دارد که شناخت این ویژگی ها می تواند در خرید بهترین مدل ها موثر باشند. در این فروشگاه ها انواع جدیدترین حوله دستی سایز 20*39 و دیگر مدل های پرفروش عرضه می شوند که به معرفی مشخصات آنها خواهیم پرداخت.

فروشگاه حوله دستی عروسکی سایز 20*39

مشخصات حوله دستی عروسکی سایز 20*39

مشخصات حوله دستی عروسکی سایز 20*39 داشتن حوله شخصی برای خشک کردن دست و صورت در طول روز یکی از مهمترین الزامات برای رعایت هر چه بیشتر بهداشت است. برای این منظور شرکت های تولیدی انواع حوله های کوچک و بزرگ ساده و طرح دار را با جنس های متنوعی تولید می کنند.
یکی از پرطرفدارترین حوله های دستی مدل های عروسکی هستند. حوله عروسکی در قسمت بالایی خود دارای سر و دست عروسکی از شخصیت مختلف کارتنی پسرانه و دخترانه است که زیبایی آن را دو چندان می کند. در برخی مدل ها حتی برای حوله دست عروسکی نیز نصب می کنند که برای کودکان و علاقه مند کردن آنها به استفاده از حوله می تواند گزینه مناسبی باشد.
یکی از مشخصات این حوله ها که نمی توان آن را نادیده گرفت، جنس و نوع بافت آن است. اگر قصد تهیه حوله برای کودک خود را دارید، حتماً مدل های بسیار نرم و بافته شده از الیاف پنبه ارگانیک را تهیه کنید. نکته و مشخصه مهم دیگر سایز، حوله عروسکی است. برای کودکان حوله با سایزهای 20*39  بهترین گزینه است. حوله های عروسکی بزرگسال نیز در سایزهای 32*72 و 45*90 از جنس پنبه یا پلی استر می تواند انتخاب مناسبی باشد. سعی کنید برای کودکان همواره به دنبال حوله دستی زیبا و استاندارد از نظر بافت و طرح باشید تا ضمن ترغیب به استفاده از آنها، سلامت پوست کودک نیز تامین شود.

فروش انواع حوله دستی زیبا

فروش انواع حوله دستی زیبا اگر به بازار حوله رفته باشید بدون شک تنوع طرح و مدل ها موجب سردرگمی شما می شود. با این حال برای خرید بهترین مدل ها در نظر گرفتن برخی فاکتورهای کیفی و کمی اهمیت زیادی دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • وزن حوله می تواند تضمین کننده جنس و کیفیت آن باشد.
  • هر چقدر که زیر دست حوله نرم تر باشد، در تولید آن از الیاف طبیعی استفاده شده است.
  • قیمت حوله را با توجه به برند تولیدی و همچنین درجه کیفی آن بسنجید.
  • از خرید حوله دستی که بیش از اندازه بلند باشد به ویژه برای کودکان خودداری کنید.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این محصولات، در این مرکز به صورت تخصصی انواع جدیدترین حوله های تولید داخل و وارداتی خرید و فروش می شوند. فروش حوله دستی عمده در این مرکز با قیمت تولیدی و نرخ رقابتی برای فعالین بازار صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما