فروشگاه حوله استخری شیک گلدار

فروشگاه حوله استخری شیک گلدار، محصولات خود را با بهترین کیفیت، مرغوبیت و قیمت خدمت خریداران محترم عرضه می کند. تولید حوله استخری، به صورت کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست انجام می شود.

هم چنین تولید کنندگان، از بهترین مواد اولیه برای ساخت این محصول استفاده می کنند تا با بالا بردن کیفیت محصول، رضایت مشتریان را جذب کنند. این محصول از کشورمان، به کشور های همسایه نیز صادر می شود.

فروشگاه حوله استخری شیک گلدار

پرفروش ترین حوله استخری شیک گلدار

پرفروش ترین حوله استخری شیک گلدار

پر فروش بودن محصولی چون حوله استخری که یک وسیله کاملا شخصی و بهداشتی است، به جنس، طرح و نوع تولید آن بستگی دارد؛ مثلا نرم بودن حوله برای مصرف کننده بسیار مهم است. پس برای پر فروش بودن حوله استخری جدید، باید به این نکته توجه بسیار زیادی کرد. 

قابلیت جذب حوله نیز بسیار مهم است. حوله ها دارای جنس های مختلفی هستند که می توان به جنس پنبه ای، بامبو، پشم، پنبه و الیاف پلی استر و جنس میکروفیبر اشاره کرد. 

حوله استخری از جنس پشم، بسیار مناسب برای فصل های پاییز و زمستان است، چراکه این محصول بدن را گرم نگه می دارد و جذب رطوبت بسیار بالایی دارد.

حوله هایی که از جنس میکرو فیبر هستند نیز بسیار پرطرفدار هستند؛ این محصول، مشابه جنس پشمی، دارای جذب بالایی می باشد. الیاف به کار رفته در این محصول، حوله ها را کاملا نرم و بسیار سبک کرده است. از این نوع محصول به دلیل ضخامت کم در فصول تابستان و بهار، برای استخر استفاده می شود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که نظر مشتریان را بسیار به خود جلب میکند، طرح های متفاوت این حوله های استخری است.

حوله استخری جدید، دارای تنوع رنگ و طرح بسیار و دارای سایز بندی های متفاوت می باشد.

هم چنین حوله استخری شیک گلدار، از جمله محصولاتی است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده و محبوبیت زیادی را بین خانم ها دارد. نخ ها و الیاف به کار رفته در این محصول، کاملا طبیعی و ضد حساسیت می باشد.

مرکز تولید حوله استخری جدید ایرانی

مرکز تولید حوله استخری جدید ایرانی

مرکز تولید حوله استخری جدید ایرانی، محصولات خود را به دو صورت کلی و جزئی خدمت مصرف کنندگان و خریداران محترم ارائه می کند. 

قیمت این محصول، قیمت درب کارخانه است و بدون واسطه انجام می شود و هم چنین سود کمی از آن به دست می آید.

خرید عمده حوله استخری به صرفه تر از خرید جزئی آن می باشد.

حوله استخری تولید داخلی می باشد و به افراد ایرانی با قیمت کمتری عرضه می شود.

مشتریان محترم می توانند حوله استخری شیک مورد نظر خود را با قیمت دلخواه خو از همین سایت سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما