فروشگاه انواع حوله تن پوش بچه گانه فانتزی

یکی از لوازم ضروری بهداشتی برای هر فردی حوله است که دارای انواع مختلفی همچون حوله استخری، حوله پالتویی، حوله حمام، حوله دستی، حوله هتلی و … می باشد که هر کدام ویژگی و کاربرد خاصی دارند و در مدل های مردانه و زنانه و بچه گانه طراحی و عرضه می شود. حوله تن پوش فانتزی به علت کاربرد فراوان و کیفیت مرغوب همچنین طرح و رنگ زیبا و جذاب طرفداران زیادی داشته و از فروش بالایی برخوردار است.

فروشگاه انواع حوله تن پوش بچه گانه فانتزی

بررسی عوامل کیفیت حوله تن پوش

بررسی عوامل کیفیت حوله تن پوش  عوامل مؤثر بر کیفیت حوله تن پوش چیست؟ متریال استفاده شده در تولید حوله بر کیفیت این محصول تأثیر زیادی دارد همچنین هر چه ترکم بافت حوله بیشتر باشد، قدرت آبگیری بهتری داشته و معمولا حوله های ضخیم از دوام و استحکام بیشتری برخوردار می باشند.کوتاه بودن پرز حوله باعث رطوبت گیری بالا می شود و الیاف پنبه ای نرم و لطیف از عوامل مؤثر بر کیفیت بالای این محصول است. بهترین حوله تن پوش  ضد حساسیت بوده و در اثر شستشو تغییری در رنگ آن ایجاد نمی شود و تنوع بالایی در سایز و رنگ دارد و برای کودکان معمولا از طرح های عروسکی و از رنگ های شاد و روشن استفاده می کنند.

یکی از مراکز خرید و فروش انواع حوله با بهترین کیفیت و قیمت مناسب همین شرکت است و برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش در تماس باشید. قیمت حوله تن پوش با توجه به کیفیت، سایز و اندازه، ضخامت، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید، رنگ آن و … متفاوت می باشد.

صادرات بهترین حوله های تن پوش فانتزی درجه یک

صادرات بهترین حوله های تن پوش فانتزی درجه یک ایران در زمینه تولید انواع منسوجات پیشرفت زیادی کرده است و در کارخانه های نساجی یزد، اصفهان، مازندران و … بهترین پارچه ها برای مصارف گوناگون تولید می شوند. این روزها انواع حوله در نمونه های مختلف با بهترین کیفیت با استفاده از متریال درجه یک توسط دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک با بهره وری از پرسنل توانمند طبق استاندارد های لازم طراحی و تولید می شود که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی به بسیاری از کشورهای مختلف صادر می شود.

صادرات حوله تن پوش فانتزی درجه یک توسط شرکت های بازرگانی با بسته بندی های متنوع و شیک به کشورهایی نظیر عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و … انجام می شود که به دلیل کیفیت بالا و کارایی مطلوب در کشور های مقصد نیز متقاضیان زیادی دارد. صادرات حوله علاوه بر سود خوب برای تاجران ایرانی باعث ارزآوری مناسب برای کشور می شود همچنین موجب بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای همسایه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما