فروشنده حوله تن پوش عروسکی کودک

فروشنده حوله تن پوش عروسکی کودک توانسته با عرضه این کالا در آمد خوبی را بدست آورد علت این امر به دلیل کیفیت و قیمت مناسب آن می باشد علاوه بر این وجود رنگ بندی های متنوع هم سبب شده خرید آن افزایش یابد حوله تن پوش عروسکی همان طور که از نامش پیداست دارای شکل عروسک می باشد و همانند لباس بر تن پوشیده می شود. این نمونه حوله ها در رنگ و طرح های مختلفی تولید می شوند و بعد از حمام کردن کودکان به تن آن ها پوشیده می شوند.

فروشنده حوله تن پوش عروسکی کودک

سایزبندی انواع حوله تن پوش عروسکی

سایزبندی انواع حوله تن پوش عروسکی

سایز بندی انواع حوله تن پوش عروسکی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • حوله تن پوش عروسکی سایز 60
  • حوله تن پوش عروسکی سایز 30
  • حوله تن پوش عروسکی سایز 50

این نوع حوله ها همانند لباس کامل می باشند و دارای یک بند هستند که می توان به راحتی آن ها را گره زد. یک حوله تن پوش خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • یک حوله تن پوش خوب باید با استفاده از الیاف پنبه تولید شده باشد. چون پنبه بسیار نرم و لطیف می باشد. علاوه بر این ضد حساسیت می باشد و هیچ گونه حساسیتی روی پوست بدن کودک ایجاد نمی کند. ولی حوله های که از الیاف مصنوعی و پلاستیکی ساخته شده اند خشک می باشند و روی پوست کودک ایجاد حساسیت می کنند.
  • بهترین حوله تن پوش باید قدرت جذب آب بالایی داشته باشد و بتواند آب بدن کودک بعد از حمام کردن را بگیرد تا بدن او خشک شود. به خاطر همین در هنگام خرید باید توجه کنید که عدد روی حوله از 700 به بالا باشد.
  • حوله ای که نه پرز بگیرد و نه پر بدهد باید از الیاف بلند مخملی و ابریشمی تشکیل شده باشد. چون این نشان دهنده این است که حوله شانه شده است. منظور از شانه شدن این می باشد که الیاف نامرغوب و ناخالص آن گرفته شده است.
  • برای این که حوله در هنگام برخورد با آب الیاف آن از بین نرود. باید الیاف آن محکم باشد.

فروش حوله تن پوش عروسکی ترک

فروش حوله تن پوش عروسکی ترک

فروش حوله تن پوش ترک عروسکی با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود به همین دلیل بازار پر رونقی دارد چون می تواند هر خریداری را مجذوب کند تا با کمترین هزینه بهترین کالا را تهیه کند در هنگام خرید این نوع کالا ها اطمینان پیدا کنید که از الیاف پنبه تولید شده باشند و نرم و لطیف باشند این نوع پوشاک ها بسیار سبک می باشند به طوری که هنگام پوشاندن آن ها احساس سنگینی روی بدن کودک ایجاد نمی شود و کودک خسته و اذیت نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما