عرضه حوله دستی جدید زرین ساپ

حوله دستی، یکی از انواع حوله می باشد که بسیار پر کاربرد است. تولید این حوله ها در سایز های مختلف سبب شده تا در سرویس بهداشتی، آشپزخانه، باشگاه، آرایشگاه و … مورد استفاده قرار می گیرد. برند زرین ساپ، این محصول را با بالاترین کیفیت ممکن تولید کرده است. عرضه حوله دستی جدید زرین ساپ سبب شده تا میزان خرید حوله های خارجی به شدت کاهش یابد و جایگزین بسیار خوبی برای برند های مشابه خارجی شود.

عرضه حوله دستی جدید زرین ساپ

بهترین مارک حوله دستی ایرانی

بهترین مارک حوله دستی ایرانی در بین حوله های موجود در بازار، حوله دستی بسیار حائر اهمیت می باشد؛ چون این حوله ها در طول روز به طور مکرر مصرف می شوند. یک حوله اگر با کیفیت باشد می تواند چندین سال کارایی مفید داشته باشد البته بنا به شرایط  بهداشتی بهتر است سالانه حوله ها تعویض شوند. 

حوله دستی ایرانی، بهترین مارک های حوله های موجود در بازار هستند که در انواع مختلفی تولید می شوند و دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز هستند. مارک زرین ساپ موفق شده است پیشتاز حوله های ایران و جهان شود.

از بارز ترین ویژگی های این حوله دستی با کیفیت و اعلا در وهله اول، جنس و لطافت آن می باشد. چون این محصول با پوست لطیف صورت و دست مرتبط است، در نتیجه باید لطیف باشد تا به پوست آسیب نزند. 

پرز های بلند و متراکم حوله ایرانی زرین ساپنشان از کیفیت آن دارد. اجناسی با این ویژگی دارای جذب آب بسیار بالایی است و همین امر باعث استفاده متعدد در طول روز می شود. 

یکی دیگر از این ویژگی ها، مقاومت در برابر شست و شو و مواد شوینده می باشد. حوله اعلای زرین ساپ، تا گرمای شصت درجه آب را می تواند تحمل کند و بافت آن تحلیل نمی رود و رنگ آن ثابت می ماند و پرز های خود را از دست نمی دهد. البته قابل به ذکر است که برای حوله های رنگی نباید از سفید کننده های آنزیم دار استفاده شود. 

وزن حوله هم نشان دهنده درجه کیفیت آن می باشد. حوله های سبک تراکم کمی دارند و همین امر باعث پرز شدن و نافذ نبودن آب در حوله می شود. 

البته با توجه به تمام این نکات، دقت داشته باشید که حوله ها به خاطر داشتن رطوبت بالا، مکان بسیار مناسبی برای رشد میکروب و باکتری می باشد. همواره حوله های خود با آب داغ بشویید و در کنار بخاری، شوفاژ و یا نور مستقیم آفتاب آن ها را خشک کنید. 

خرید حوله دستی جدید برند زرین ساپ

خرید حوله دستی جدید برند زرین ساپ برای مشاهده و خرید حوله دستی جدید زرین ساپ، می توانید به سایت فروش آنلاین آن رجوع کنید.

 در این مرکز زیبا ترین و با کیفیت ترین حوله های موجود به نمایش گذاشته می شود که از تنوع رنگ و طرح های بی نظیری برخوردار است.

چون این نوع خرید یک خرید مستقیم و بدون واسطه می باشد، قیمت ها به شدت کاهش می یابد و همین امر سبب جذب مشتری زیادی شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما