عرضه بهترین پارچه حوله ای نانو در شیراز

پارچه های حوله ای، نوعی از پارچه های گرم و کاملا نرم هستند که به خصوص در فصل زمستان بسیار استفاده شده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این نوع پارچه ها، دارای انواع مختلفی می باشند که یکی از آنها پارچه حوله ای نانو است. مرکز ما به عنوان برترین عرضه کننده ی پارچه های حوله ای فعالیت می کند برای خرید پارچه حوله ای شیراز با بهترین کیفیت، می توانید با مرکز فروش ما در تماس باشید. 

عرضه بهترین پارچه حوله ای نانو در شیراز

آشنايى با انواع پارچه حوله ای

آشنايى با انواع پارچه حوله ای پارچه حوله ای در انواع مختلفی تولید و پخش می شود، که در ادامه به معرفی انواع آن به طور کامل می پردازیم.

انواع پارچه حوله ای

    1. حوله ای نانو: پارچه های حوله ای، به دلیل نوع پارچه و جنسی که برای تولید آنها استفاده شده است، می توانند بیماری های گوناگونی را به خود جذب نمایند. با استفاده از تکنولوژی و مواد جدید نانو، می توان از بروز این بیماری ها جلوگیری کرد. 
    2. حوله ای بیمارستانی: این نوع پارچه ها در مراکز درمانی مصارف بسیار زیادی دارند و معمولا از آنها برای تولید دستمال ها و حوله های مخصوص بیمارستان استفاده می نمایند. 
    3. حوله ای یکبارمصرف: در تولید پارچه های حوله ای یکبارمصرف، هیچگونه تاروپودی استفاده نشده است. در مکان هایی مانند هتل ها، آرایشگاه ها و استخرها به وفور از این نوع پارچه ها مصرف می نمایند. 
    4. حوله ای میکروفایبر: طی یک فرایند بافندگی نخ های میکروفایبر ساخته و تولید می شود. این پارچه ها را تنها به آب آغشته نمایید و سطح کثیف را کاملا پاک تحویل بگیرید.
    5. حوله ای بدون پرز: هنگام استفاده از پارچه های حوله ای بدون پرز، هیچگونه پرزی مشاهده نخواهید کرد. معمولا بیشترین کاربرد پارچه های بدون پرز در تمیز نمودن وسایلی مانند تلویزیون، موبایل، کامپیوتر و … می باشد. 
    6. حوله ای ضدحساسیت: در جهان امروز، بیماری آلرژی یکی از بیماری هایی می باشد که بسیار شایع شده است. به همین دلیل پارچه هایی را تولید نموده اند که الیاف استفاده شده درون آنها پنبه، اکریلیک و پلی اولفین می باشد. این الیاف کاملا ضدحساسیت بوده و از بروز آلرژی جلوگیری می نماید. 
    7. حوله ای ضخیم (چندلایه)
    8. حوله ای نازک (یک لایه)
    9. حوله ای پرزدار
    10. حوله ای ساده
    11. حوله ای دارای گل
    12. حوله ای آنتی باکتریال

    خرید عمده پارچه حوله ای کیلویی در شیراز

    خرید عمده پارچه حوله ای کیلویی در شیراز تولید و فروش پارچه های حوله ای معمولا به سه روش انجام می گیرد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • فروش پارچه حوله ای کیلویی
    • فروش پارچه حوله ای متری
    • فروش پارچه حوله ای رولی

    اما در بیشتر مراکز به صورت کیلویی پارچه های حوله ای را به فروش می رسانند.
    معمولا براساس کیفیت و نوع الیاف استفاده شده در تولید پارچه، ممکن است نوسانات قیمتی مختلفی را شاهد باشیم. 
    برای خرید عمده پارچه حوله ای در شهر شیراز، می توانید با ما در ارتباط باشید. بهترین پارچه همراه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را در اختیار شما قرار می دهیم. 

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

    تماس با ما