شرکت روتختی حوله ای تک نفره درجه یک

یکی از بهترین محصولات که از طریق شرکت تولید کننده انواع کالای خواب تهیه شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد، روتختی حوله ای تک نفره درجه یک می باشد. این روتختی معمولاً در بیمارستان ها، هتل ها و سازمان های بزرگ کاربرد فراوانی دارد، اما برخی از افراد برای مصارف شخصی خود نیز این محصول را خریداری می نمایند، زیرا با گذر زمان هیچگونه تغییری در ساختار آن به وجود نیامده و بسیار مقاوم و بادوام است.

شرکت روتختی حوله ای تک نفره درجه یک

مشخصات روتختی حوله ای تک نفره درجه یک

مشخصات روتختی حوله ای تک نفره درجه یک این روزها انواع و اقسام مدلهای مختلف از روتختی را در بازار کشورمان مشاهده می کنیم که یکی از معروف ترین آنها روتختی حوله ای تک نفره است که همواره توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است.
و اما اگر بخواهیم در مورد مشخصات این محصول سخن بگوییم، باید به پارامترهای زیر اشاره کنیم:

  • مواد اولیه ای که برای تولید این روتختی به کار برده شده، از الیاف طبیعی و نخ کاملاً پنبه است و استفاده از آن هیچ مشکلی برای کسانی که دچار حساسیت و آلرژی هستند به وجود نمی آورد.
  • رنگ های به کار رفته در این روتختی از نوع ری اکتیو و ثابت بوده و در اثر شستشوی مکرر کیفیت و زیبایی خود را از دست نمی دهد.
  • ابعاد تک نفره این روتختی ها معمولاً در اندازه های 210*155 ارائه می گردد، اما بسیاری از شرکت ها و کارخانجات تولید کننده این محصول، با توجه به نیازهای مشتریان خود، اندازه های مختلفی از این محصول را تولید می نمایند.
  • این رو تختی ها دارای رنگ بندی متنوعی هستند و شما به راحتی می توانید آن را با سایر کالاهای خواب و بخش های دیگر دکوراسیون خود هماهنگ نمایید.
  • این محصولات بسیار محکم و مقاوم هستند و چون می توان برای مدتهای طولانی از آنها استفاده نمود، بنابراین از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشند.

خرید روتختی حوله ای 6 تکه طرح دار

خرید روتختی حوله ای 6 تکه طرح دار خرید روتختی حوله ای از سالهای بسیار دور تاکنون در کشورمان رواج داشت، چرا که این محصول یکی از قدیمی ترین روتختی هایی است که به بازار آمد و هنوز هم طرفداران پر و پا قرص خود را دارا می باشد.
یکی از زیباترین نمونه های آن روتختی حوله ای طرح دار 6 تکه است. این تکه ها شامل 1 عدد کاور لحاف، 1 عدد ملحفه، 2 عدد روبالشتی 50 در 70 و 2 عدد روبالشتی 70 در 70 سانتی متر می باشند. شما می توانید در فصل تابستان ملحفه و لحاف آن را از همدیگر جدا نمایید و در فصل زمستان برای برخورداری از گرمای مطبوع آن، دوباره آنها را به همدیگر متصل نموده و خوابی آرام و راحت را برای خود به وجود آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما