سفارش عمده پارچه حوله ای طرح دار جدید

پارچه هایی که از جنس حوله می باشند به دلیل کارایی زیادی که دارند طرفدارهای زیادی پیدا کرده اند. این محصول ها به صورت عمده به مردم عرضه می گردند. سفارش عمده پارچه حوله ای طرح دار با قیمت های بسیار ارزان و منصفانه از سوی مشاورهای فروش این کالاها پذیرفته می شود. از این رو کسانی که در نظر دارند که این پارچه های ارزان قیمت حوله ای را خریداری نمایند به طریق عمده اقدام به تهیه این محصول ها در طرح های مختلف و زیبا می نمایند.

شناخت کلی از مشخصات پارچه حوله ای

شناخت کلی از مشخصات پارچه حوله ای

شناخت کلی از مشخصات پارچه حوله ای برای مشتری ها ضرورت دارد. زیرا این روند سبب می گردد که آنها بتوانند این پارچه ها را با مرغوبیت هر چه تمام ترید خریداری نمایند. برخی از ویزکی های مربوط به این نوع از پارچه ها به شرح زیر می باشند:

  • این پارچه ها با استفاده از الیاف طبیعی مانند پنبه تولید می گردند.
  • بسیار نرم و لطیف هستند.
  • پرز نمی دهند.

این پارچه ها از جنس بسیار خوب و بی نظیری برخوردار می باشند. مشتری ها برای تولید انواع و اقسام حوله های مختلف از این محصول های خارق العاده استفاده می کنند. این محصولات در نمونه ها و رنگ های گوناگونی به چشم می خورند.

دستگاه هایی که برای تولید این پارچه های حوله ای شگفت انگیز به کار گرفته می شوند بسیار مجهز و پیشرفته می باشند.

قیمت پارچه حوله ای طرح دار سفارشی

قیمت پارچه حوله ای طرح دار سفارشی

قیمت پارچه حوله ای طرح دار سفارشی بسته به نوع و طرحی تعیین می گردد که از سوی مشتری ها برای خرید انتخاب می شود. به عنوان مثال اگر این طرح ساده باشد طبیعتا قیمت پارچه نیز کاهش می یابد.

اما اگر طرح های پارچه ها پیچیده باشند قیمت این محصول ها نسبتا افزایش پیدا می نماید. اما عامل های دیگری هم هستند که بر روی قیمت گذاری این محصول های سفارشی اثر گذار هستند.

یکی از این عوامل هم نوع کیفیتی است که نمونه های مختلف پارچه حوله ای سفارشی دارا هستند.

به طور کلی افرادی که به تعیین قیمت این پارچه ها اقدام می نمایند به تمام عامل ها در تعیین نرخ این پارچه ها توجه می کنند تا بتوانند این محصول ها را با قیمت های خوبی به بازار فروش روانه سازند.

آن دسته از مشتری هایی که در صدد سفارش پارچه هایی از جنس حوله هستند می تواننداین محصول های منحصر به فرد را با توجه به میزان مورد نیاز خود از این پارچه ها از سراسر ایران سفارش دهند.

خرید عمده پارچه حوله ای طرح دار

خرید عمده پارچه حوله ای طرح دار

اگر علاقه مند به خرید پارچه حوله ای طرح دار با کف قیمت بازار به صورت آنلاین میباشید. با ما تماس حاصل فرمائید تا کارشنسان ما برای شما بهترین مشاوره را ارائه دهند و در نتیجه بهترین انتخاب را انجام دهید.

پارچه حوله ای دارای متریال بسیار با دوامی میباشد که کاربرد های مختلفی در زندگی ما دارند. نرمی، مقاومت دربرابر چین و چروک یکی از ویژگی های این محصول میباشد که آن را منحصر به فرد میکند. اگر شما نیاز به خرید عمده پارچه حوله ای دارید از منابع معتبر خریداری کنید چرا که کیفیت و قیمت مطمئن باشید.

فروش عمده پارچه حوله ای طرح دار

فروش عمده پارچه حوله ای طرح دار

فروش عمده پارچه حوله ای با طرح دار و با نقش و نگار های بسیار زیبا و جذاب به صورت کیلویی و عمده در این مجموعه انجام می گیرد. قیمت فروش این مجموعه زیر قیمت بازار میباشد، چرا که به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای به دست مشتریان نهایی در سراسر کشور خواهد رسید.
انواع پارچه های حوله ای رنگی ساده و طرحدار در این مجموعه تولید می شوند و با کیفیت و زیر قیمت بازار میباشد.

مرکز خرید عمده پارچه حوله طرح دار

مرکز خرید عمده پارچه حوله طرح دار

این مجموعه یکی از معدود مرکز خرید های عمده پارچه در ایران میباشد که باکیفیت ترین پارچه های بازار را تولید میکند و با قیمت های شگفت انگیز به فروش میرساند. در عصر جدید با توجه به اینکه بسیاری از خرید و فروش ها در محصولات مختلف، به صورت آنلاین انجام میگیرد، مردم بیشتر تمایل دارند تا خرید های خود را به صورت اینترنتی و با حذف واسطه ها انجام دهند.
این مجموعه نیز جهت رفع نیاز خریداران عمده پارچه های حوله ای، از طریق سایت های خود پارچه های حوله ای ایرانی را عرضه می کند.

مشخصات پارچه حوله طرحدارمرکز خرید عمده پارچه حوله طرح دار

پارچه حوله ای یکی از گرم ترین و نرم ترین پارچه های موجود میباشد. و به همین دلیل مناسب دوخت لباس به خصوص لباس های زمستانی میباشد.

این محصول در انواع طرح و رنگ های مختلف مناسب با انواع سلیقه ها موجود میباشد. همچنین دارای قابلیت شست و شو میباشد. یعنی پس از هر بار کثیف شدن میتوانید آن را بشویید.

جنس موادی که در این پارچه استفاده میشود ضد حساسیت میباشد و افرادی که دارای پوستی حساس میباشند قابلیت استفاده از این محصول را دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما