سفارش ست حوله استخری 2 تکه

سفارشات ست حوله استخری 2 تکه به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام می پذیرد. سفارش اینترنتی برای کسانی که فاصله ی طولانی تا مراکز فروش دارند و همچنین وقت و هزینه ی کافی برای رفتن به این مراکز را ندارند مناسب است. در فروش اینترنتی بر روی محصولات تخفیف های ویژه وضع می شود. ست حوله استخری 2 تکه که شامل تنه و کلاه می شود در سایزهای مختلف و از پنبه برای گرفتن آب اضافی بدن استفاده می شود. 

سفارش ست حوله استخری 2 تکه

جدیدترین ست حوله استخری 2 تکه

جدیدترین ست حوله استخری 2 تکه جدیدترین ست حوله استخری 2 تکه در سایز ها و شمایل مختلف و در رنگبندی های متفاوت در بازار موجود می باشد. حوله استخری در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد و تولید کنندگان سعی می کنند که از طراحان باسابقه در زمینه طراحی این محصولات استفاده کنند هر چه طرح و نقش این محصولات بهتر و جذاب تر باشد مشتریان بیشتری را جذب می کند. 

مدل های هیوا و دکلته و همچنین چندین نوع مدل دیگر نسبت به نمونه های قدیمی مشتریان بیشتری دارد. مدل هیوا که از پنبه تولید می شود و در دو تکه دارد از جمله کلاه و تن پوش.

مدل دکلته که از دو تکه  تولید شده است از جمله  کلاه پنبه ای و تن پوش که اندازه ی  تن پوش  تقریبا 80 سانت است. قسمت بالای تن پوش کشی می باشد و می توان اندازه ی آن را به صورت خودکار تغییر داد. 

قیمت ست حوله استخری سال 99

قیمت ست حوله استخری سال 99 قیمت ست حوله استخری سال 99 با توجه به کیفیت و جنس آن متفاوت است. در تولید این محصول از الیاف درجه یک استفاده می کنند و آن را با کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می کنند. این محصولات دو نوع می باشد نمونه های درجه یک که مخصوص صادرات می باشند و به کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان صادر می شود و قیمت آن هم نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است. 

نمونه های درجه دو که با این که کیفیت خوبی دارند اما ترجیح داده می شود که برای مصارف داخلی مورد استفاده قرار گیرند. در این سایت جدیدترین حوله استخری در مدل های مختلف با مشخصات کامل و قیمت های آن در معرض دید مشتری قرار داده می شود تا مشتری با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام کند. چندین شماره تلفن در پایین این سایت قرار دارد که شما می توانید سوالات خود را در مورد قیمت حوله استخری و نحوه ی فروش آن با کارشناسان ما در میان بگذارید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما