سفارش حوله تن پوش بچه گانه طرح دار

یکی از بهترین حوله های مورد استفاده برای کودکان نوع تن پوش آنها می باشد. این حوله ها دارای طرح های بسیار متنوع فانتزی و عروسکی هستند. سفارش حوله تن پوش بچه گانه طرح دار در حال حاضر امکان پذیر می باشد. آیا شما با انواع حوله تن پوش بچه گانه آشنایی دارید و می دانید کجا و چگونه می‌توان سفارش خرید این محصول را انجام داد؟

سفارش حوله تن پوش بچه گانه طرح دار

انواع حوله تن پوش بچه گانه طرح دار

انواع حوله تن پوش بچه گانه طرح دار

به دلیل حساس بودن پوست کودکان حوله های تن پوش مورد استفاده در آنها غالبا از جنس پنبه می باشند و کمتر در آنها از الیاف پلی استر استفاده شده است. هرچه الیاف طبیعی به کار رفته در این حوله ها بیشتر باشد از مرغوبیت بیشتری برخوردار بوده و در نتیجه ارزش مادی بیشتری نیز خواهند داشت.

تنوع طرح ‌ها در حوله ‌‌های تن پوش بچه گانه بسیار زیاد است. به دلیل علاقه کودکان به شخصیت های کارتونی و فانتزی معمولاً بر روی این حوله ها از این طرح ها استفاده شده است و هر چه این شخصیت ها به روزتر و جدیدتر باشند نزد کودکان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

از دیگر موارد تنوع رنگ در این حوله ها رنگ می باشد. تنوع رنگ در حوله های بچگانه زیاد است به خصوص این که در حوله های تن پوش دخترانه رنگ های صورتی و قرمز بازار پسندی بسیار بیشتری دارند. 

با توجه به تفاوت قد در کودکان معمولا سایز طولی این حوله ها با هم متفاوت است و عموما قدی بین 70 تا 90 سانتی متر دارند و پهنای آنها اغلب 45 سانتی متر می باشد. ضخامت انواع مختلف این حوله ها نیز حدودا 0.5 سانتی متر می باشد.

حوله های تن پوش در دو نوع کلاه دار و بدون کلاه در بازار عرضه شده اند که نوع کلاه دار آن به علت پوشاندن سر طرفداران بیشتری دارد و در برخی موارد از سرما خوردگی کودکان جلوگیری می کند.

فروش حوله تن پوش بچه گانه ارزان

فروش حوله تن پوش بچه گانه ارزان فروشگاه های عرضه انواع حوله و کسانی که به صادرات این گونه محصول ایرانی به کشورهای همسایه فعالیت دارند می‌توانند حوله تن پوش ارزان بچگانه را به عنوان گزینه ای مناسب برای توسعه کسب و کار خود انتخاب تهیه کنند.

برای خرید این محصول می توانید با مسئول فروش حوله تن پوش تماس برقرار نمایید و ضمن کسب اطلاع از قیمت این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کنید. ما سفارشات خریداران را در اسرع وقت به هر نقطه از ایران که در نظر دارند ارسال خواهیم نمود.

همچنین کسانی که در تعداد بالا این محصول را سفارش می دهند می توانند با قیمت ارزان تری آن را به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما