خرید عمده حوله استخری طرح دار بچگانه

حوله استخری عمده در سایز بچگانه و به صورت طرح دار در سایت های معتبری مانند سایت زیر وجود دارد. این حوله های سبک با داشتن خصوصیاتی مانند قابلیت جذب زیاد آب با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت از این طریق به فروش خواهد رسید. حوله های استخری معمولا به شکل مستطیلی وجود دارند و با حوله های حمام در ظاهر تفاوت دارند.

خرید عمده حوله استخری طرح دار بچگانه

آشنایی با حوله استخری جدید نانو

آشنایی با حوله استخری جدید نانو همانطور که می دانید حوله های استخری که امروزه توسط کارخانجات صنعتی و شرکت های ساخت به بازار راه می یابند از جنس نانو هستند که آنها را برای مکان های عمومی مانند استخر، باشگاه، سالن های ورزشی و سالن های آرایشی مناسب کرده است. این حوله های نانویی از جنس دستمال های جادویی هستند که به راحتی می توانند میزان بالایی از رطوبت و آب را به خود جذب کرده و از لحاظ آبگیری در رده بالایی قرار دارند.
حوله استخری جدید نانو در مدل های ساده و طرح دار هر روز تولید خواهند شد، به مدل های طرحدار آن مدل چاپی هم نیز می گویند. 
حوله استخری چاپی مانند حوله استخری ساده دارای رنگ بندی های متنوع و جذابی می باشد که چیدمان آنها در فروشگاه های موجود در سطح شهرها می تواند مشتریان و مصرف کنندگان را به خرید مجاب نماید.
حوله استخری جنس خیلی نرم و لطیفی دارد و از این رو برای حوله های حمام بچه ها بکار می آید، چرا که هیچگونه حساسیت پوستی ندارد. 
حوله های استخری همچنین با مواد شوینده مخصوص قابلیت شستشو دارند، جنس و ساخت این حوله ها به گونه ای است که حتی بعد از شستن همانند روز اول نرم و جاذب رطوبت می باشد. 

سفارش حوله استخری چاپی به صورت عمده

سفارش حوله استخری چاپی به صورت عمده برای سفارش حوله استخری چاپی باید از تولید کننده بخواهید که برای شما مقدار زیادی از این حوله در اندازه های عمده تولید نموده و به دست شما برساند. چرا که برای این کار باید برنامه دستگاه های ساخت حوله و الیاف تعویض شود و طرح جدید اعمال شود، لذا تولید حوله طرح دار باید به صورت عمده باشد. 
حوله استخری همچنین مقاومت بالایی در برابر نور مستقیم آفتاب به هنگام خشک شدن دارد و تغییر رنگ نمی دهد، بنابراین می توان یکی از آن ها را خریداری کرده و تا سال ها مورد استفاده قرار داد. 
صادرات حوله از ایران به کشورهای زیادی نظیر روسیه، عراق، اوکراین، ترکیه، گرجستان و آذربایجان و قطر انجام می شود. این صادرات به علت کیفیت بالای محصولات ایرانی و همچنین قیمت مناسب آن نیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما