خرید حوله دستی گلدوزی به صورت عمده

حوله دستی دارای طرح های زیبا و متنوعی است و یکی از شیک ترین آنها حوله گلدوزی شده می باشد. این محصول با توجه به طراحی زیبا و جنس عالی دارای طرفداران زیادی است و از فروش بالایی برخوردار می باشد. خرید حوله دستی گلدوزی به صورت عمده با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب توسط همین شرکت امکان پذیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.
خرید حوله دستی گلدوزی به صورت عمده

مشخصات حوله دستی گلدوزی سایز 40*80

مشخصات حوله دستی گلدوزی سایز 40*80 مشخصات حوله دستی گلدوزی 40*80 چیست؟ این حوله علاوه بر طراحی جذاب و فوق العاده رنگبندی متنوع و کیفیت بالایی دارد. در تهیه این محصول از بهترین الیاف پنبه ای استفاده شده که لطافت و نرمی خاصی به حوله بخشیده است و هیچ گونه آلرژی و حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

بافت فشرده گره این حوله نشان دهنده تراکم بالا و کیفیت مرغوب این محصول بوده و به همین دلیل میزان رطوبتی که جذب می کند، بسیار بالاست. این حوله معمولا دارای دوروی پرزدار است. حوله دستی گلدار به علت طرح و نقش جدید و ویژگی های مثبتی که دارد، یکی از حوله های محبوب در بین افراد است.
این حوله را می توان در منزل و یا مسافرت استفاده کرد. برای دوام و ماندگاری حوله بهتر است در هنگام شستشو از مواد شوینده با کیفیت که حاوی نرم کننده هستند، استفاده کنید.

اولین شرکت تولید حوله دستی جدید

اولین شرکت تولید حوله دستی جدید اولین شرکت تولید حوله دستی جدید برای تهیه انواع این محصول از الیاف طبیعی و با کیفیت استفاده نموده و در سایزهای متنوع راهی بازار فروش می کند.حوله دستی جدید با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و طبق استانداردهای لازم طراحی و تولید می شود و با توجه به مرغوبیت و کیفیت بالا مشتریان استقبال خوبی از خرید این محصول نشان می دهند.
این روزها انواع حوله دستی با برندهای معتبر ایرانی و خارجی در کشور مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند و نوع وارداتی این محصول به دلیل نوسانات نرخ ارز دارای قیمت بالاتری است.
قیمت انواع حوله دستی با توجه به کیفیت و جنس الیاف به کار رفته در آن، برند و شرکت تولید کننده، ابعاد و اندازه، طرح و مدل، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، طرح دار و یا ساده بودن آن و … متفاوت می باشد همچنین قیمت در خرید عمده مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی می باشد و امروزه بسیاری از متقاضیان حوله این نوع خرید را ترجیح می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما